dit nav een topic over Max , die net verhuisd is , dus een andere eigenaar krijgt .
viewtopic.php?f=1&t=273658
Grappig maar misschien als we allemaal eens ruilen , dan zijn alle problemen opgelost
Moderator: moderatorteam
Ik denk dat ik niet eens iemand kan vinden die zou willen (durven?) ruilengonnie schreef:Van ruilen komt huilen.
En als ik ruil ben ik denk ik niet degene die huilt. Haha
je mag je voorkeur op het lijstje zetten .Nawosh schreef:Ik denk dat ik niet eens iemand kan vinden die zou willen (durven?) ruilengonnie schreef:Van ruilen komt huilen.
Nawosh schreef:Ik denk dat ik niet eens iemand kan vinden die zou willen (durven?) ruilengonnie schreef:Van ruilen komt huilen.
O maar voor eigen mensen zijn ze ook heel lief hoor.gonnie schreef:Nawosh schreef:Ik denk dat ik niet eens iemand kan vinden die zou willen (durven?) ruilengonnie schreef:Van ruilen komt huilen.
Je hond ziet er wel lief uit.
Nawosh schreef:O maar voor eigen mensen zijn ze ook heel lief hoor.gonnie schreef:Nawosh schreef:Ik denk dat ik niet eens iemand kan vinden die zou willen (durven?) ruilengonnie schreef:Van ruilen komt huilen.
Je hond ziet er wel lief uit.
Ze zien anderen alleen al snel als indringers die verdreven moeten worden.
Ik zou wel eens een (of meer) podenco(s) willen proberen.
Nou, dat is ook niet erg liefdevol. Hahaha.Jion schreef:De mijnes krijg je niet hoor.Nawosh schreef:

Ik denk dat je die heel snel weer terug zou komen brengen en dan nog geld toe wilt geven. Hahahahaha.Jion schreef:En dan ben ik straks mijn skatjes kwijt en zit ik hier met een huis vol pinchers?!gonnie schreef:Nou, dat is ook niet erg liefdevol. Hahaha.Jion schreef:De mijnes krijg je niet hoor.Nawosh schreef:
Ik ben in ieder geval al gewend aan honden die jagen.
lieke schreef:Nou, wie wil de mijne hebben? Ik moet wel zeggen dat ik door de jaren heen verschrikkelijk heb gejokt. Ze zijn helemaal niet lief. Ze zijn ontzettend ondeugend, slopen alles, maken een enorme bende van mijn huis, luisteren voor geen meter en iedereen en verharen ook nog ontzettend.
Ik wil trouwens Apple hebben. Nu graag. Dit weekend nog.
En Glenn en Bakkie wil ik ook wel.
Edit: mag ik ook nog een tienerzoon bij de deal gooien? Die heeft voor vanavond nl. een game-avond georganiseerd voor een heel blik vriendjes.
Te mijner huize, wel te verstaan. En heeft mij duidelijk gemaakt dat ik moet gaan wieberen omdat ik anders in de weg loop.
Jion schreef:Dan wil je zeker je man er ook bij ruilen.
Ik had juist jouw hond op mijn netvlies, alleen dan niet ruilen, maar erbij...... Lijkt me zo gaaf, wandelen met Gils en zijn gezichtsuitdrukkingen gadeslaan en dan denken wat ik denk wat hij denkt.....S@ndr@ schreef:No way, mijn hond is geheel probleemloos en blijft bij mij

ow, is wel een geweldig compliment aan zijn adres, t is natuurlijk wel best wat hond, ik wil er ook wel een leuke dame bij, liefst een beetje een met haar op de tandenHilly45 schreef:Ik had juist jouw hond op mijn netvlies, alleen dan niet ruilen, maar erbij...... Lijkt me zo gaaf, wandelen met Gils en zijn gezichtsuitdrukkingen gadeslaan en dan denken wat ik denk wat hij denkt.....S@ndr@ schreef:No way, mijn hond is geheel probleemloos en blijft bij mij
Daar heb ik er twee van met haar op de tanden.S@ndr@ schreef:ow, is wel een geweldig compliment aan zijn adres, t is natuurlijk wel best wat hond, ik wil er ook wel een leuke dame bij, liefst een beetje een met haar op de tandenHilly45 schreef:Ik had juist jouw hond op mijn netvlies, alleen dan niet ruilen, maar erbij...... Lijkt me zo gaaf, wandelen met Gils en zijn gezichtsuitdrukkingen gadeslaan en dan denken wat ik denk wat hij denkt.....S@ndr@ schreef:No way, mijn hond is geheel probleemloos en blijft bij mij
Dan heb ik Nawosh voor je in de aanbieding, haar op haar hele lijf en zeker ook op de tandenS@ndr@ schreef:ow, is wel een geweldig compliment aan zijn adres, t is natuurlijk wel best wat hond, ik wil er ook wel een leuke dame bij, liefst een beetje een met haar op de tandenHilly45 schreef:Ik had juist jouw hond op mijn netvlies, alleen dan niet ruilen, maar erbij...... Lijkt me zo gaaf, wandelen met Gils en zijn gezichtsuitdrukkingen gadeslaan en dan denken wat ik denk wat hij denkt.....S@ndr@ schreef:No way, mijn hond is geheel probleemloos en blijft bij mij
Afgesproken. Ik de keizer, en jij de witte dame met haar op de tanden. Doe ik er voor de lol nog een nuffig mannetje bij, anders mis je die ballen zoS@ndr@ schreef:t is natuurlijk wel best wat hond, ik wil er ook wel een leuke dame bij, liefst een beetje een met haar op de tanden

.
. nomo schreef:Oh, er zijn best wat honden die ik erbij wil hebben, maar Morris gaat nergens heenDie blijft lekker de clown uithangen bij mij
Moet er niet aan denken dat ik hem weg zou moeten doen.
(al heeft hij nu wel waarschijnlijk mijn voet gebrokendus bij nader inzien, iemand nog een lompe berner hebben
)