Mees:

Merel:

Mellow:

Mika:

Moderator: moderatorteam

Nee helaas, maar het was voor de kittens ook niet goed. Ze namen meteen het gedrag van de moeder over (blazen en ook echt *aanvallen*)sonj@ schreef:Wat sneu, dat het niet goed ging in het andere gast gezin.
Mag het moedertje ook niet nog even bij haar kittens.
wat erg, zo zie je , dat je nooit op vakantie moet gaan als dingen nog gaande zijn , je deed het dus beter dan het gastgezin .marloes_2406 schreef:Noa was een schuwe kat, ik had heel veel hier bereikt met haar. Maar ze moesten even naar een ander gastgezin omdat ik op vakantie ging. Helaas ging het daar helemaal fout met haar, verstopte zich in 1 hoekje was nergens mee te lokken.
Ze is 2 weken terug gesteriliseerd en zit nu in het asiel, hopelijk vind ze een lief baasje.
En de kittens zijn dus weer terug omdat ik ook terug ben van vakantie
Pootje van Mika (rode kitten) komt niet meer goed maar hij kan er goed mee omgaan. Hij zit nog zeker 2 weken aan AB en de andere 3 kittens zijn flink afgevallen bij het andere gezin en zitten nu ook aan medicatie. Ze kunnen dus helaas nog lang niet naar een eigen gezinnetje
Het lag niet aan het andere gastgezin,ze hebben alles geprobeerd! Die verhuizing was gewoon te veel voor haar. En mijn vakantie stond al gepland en heb ik ook meteen doorgegeven. De volgende keer zal ik het zeker niet meer zo doenPakdebal schreef:wat erg, zo zie je , dat je nooit op vakantie moet gaan als dingen nog gaande zijn , je deed het dus beter dan het gastgezin .marloes_2406 schreef:Noa was een schuwe kat, ik had heel veel hier bereikt met haar. Maar ze moesten even naar een ander gastgezin omdat ik op vakantie ging. Helaas ging het daar helemaal fout met haar, verstopte zich in 1 hoekje was nergens mee te lokken.
Ze is 2 weken terug gesteriliseerd en zit nu in het asiel, hopelijk vind ze een lief baasje.
En de kittens zijn dus weer terug omdat ik ook terug ben van vakantie
Pootje van Mika (rode kitten) komt niet meer goed maar hij kan er goed mee omgaan. Hij zit nog zeker 2 weken aan AB en de andere 3 kittens zijn flink afgevallen bij het andere gezin en zitten nu ook aan medicatie. Ze kunnen dus helaas nog lang niet naar een eigen gezinnetje![]()
kan je haar niet meer terug vragen, omdat ze het bij jou zo goed deed ?.. wel zielig nu