Zoekspelletjes/puintraining met Jan Reuvekamp
Les 1 zoek en speur vaardigheden aanleren en uitbouwen. Sta versteld van wat de neus van jouw
hond allemaal kan!
Les 2 & Les 3 zoeken op het puin in Hengelo Overijssel. Dit is een geweldige ervaring. Mensen
die in het verleden of nu les 1 hebben gevolgd hebben voorrang op de puintrainingen
Locatie: op t veld in de Beemte , in t bos / Puintrainingen in Hengelo Overijssel op een van de of
de grootste puinlocaties van Nederland. Een geweldig gave ervaring. Jan, Jolanda en ik passen de
oefeningen aan op de combinatie. Zo is het voor iedereen uitdagend!
tijd 12 tot 18 uur met een uurtje pauze rond 13.30 uur met snacks/broodjes/fris (
kosten :
les 1 los: 35,-
Puin les : 35,-
les 1 + 1 puinles 65,-
les 1 + 2 puinlessen 90,-
losse puinlessen zijn alleen mogelijk als er plekjes over zijn! Dit kan men pas vanaf 15 aug
afspreken.
data 07-09.14-09, 21-09
Opgeven:
Je opgeven kan per mail naar Yvette@alerthondentraining.nl Je krijgt binnen 2 dagen een
bevestiging. De rekening komt via de administratie. Enige dagen voor de activiteit krijg je
een berichtje over de locatie en wat je mee moet nemen in een enkel geval wijkt de locatie
af van de geplande locatie bijv. door de weersomstandigheden. Opgave is definitief. Bij
opgave gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van hondenschool Alert. Kan je
onverhoopt niet dan mag je iemand anders vragen om in jou plaats te komen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoekspelletjes/puintraining
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- frank1985
- Zeer actief
Re: Zoekspelletjes/puintraining
Ik denk dat je het bericht geknipt en geplakt hebt vanuit een ander document? Ik zou even de spaties en enters na lopen. Niet echt fijn lezen dit.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.