Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mijn fiets en ik
Moderator: moderatorteam
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Re: mijn fiets en ik
O stormen lijkt me wel leuk om die van dichtbij mee te maken. Soms als het heel hard waait, kun je tegen de wind leunen. Maar ik vind wandelen op het strand ook saai omdat je heen en weer terug loopt. Maar strandhangen is wel weer leuk natuurlijk.
Ik wilde ook leuke fietstassen want die zie je overal tegenwoordig. Maar ik wil er ook twee plastic tassen dekamarkt formaat in kunnen doen en dat ie van canvas is. En toen hadden ze alleen saai zwart, nou ja. Ik heb nepbloemen aan mijn stuur om het wat op te vrolijken. Ik heb gewoon een opoefiets want die hebben een terugtraprem, da's om met de honden te fietsen wel handig. Met handremmen wordt het een beutje gevaarlijk, vind ik zelf.
Ik wilde ook leuke fietstassen want die zie je overal tegenwoordig. Maar ik wil er ook twee plastic tassen dekamarkt formaat in kunnen doen en dat ie van canvas is. En toen hadden ze alleen saai zwart, nou ja. Ik heb nepbloemen aan mijn stuur om het wat op te vrolijken. Ik heb gewoon een opoefiets want die hebben een terugtraprem, da's om met de honden te fietsen wel handig. Met handremmen wordt het een beutje gevaarlijk, vind ik zelf.
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb op de Ericalaan gewoond, misschien ken je dat wel, is ook Kijkduin maar iets verder naar "beneden", bij dat vogelasiel.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Ik meen dat ik nergens zeg dat jij iets niet mag vinden. Je mag er alles van vinden. Net zoals ik mag vinden dat ik het wel een mooi plekje vind, maar dat er ook nog meer mooie plekjes zijn. Mijn moeder woont b.v. op de Hondsrug. Prachtig daar vind ik. In de zomer is ze veel met de caravan in het Vechtdal in de buurt van Hardenberg. Vind ik ook prachtig. Als ik hier door de duinen loop of rij geniet ik ook van de omgeving.Marion. schreef:En dan komt Branka er overheen dat je ook al niets mag vinden van het aan het strand wonen. Klein beetje boel moe wordt ik er wel van.
En ik kan niet zeggen dat ik 1 van de plekjes het allermooiste vind. En dan nog: het is maar een mening.
Zou het prettig vinden als je mij geen woorden in de mond legt die ik niet heb gezegd/geschreven.
-
Pakdebal
Jion schreef:Daar ben ik best een beetje jaloers op, al hebben wij hier wel heel veel mooie bossen.Pakdebal schreef:het is hier eindeloos wonen , vooral voor honden , was lekker een wijntje aan het drinken tussen loslopende honden in een strandtent . !Jion schreef:Mooi!
moet je niet zijn, want ik ga 6 weken niet voor niets naar de Veluwe , omdat ik weer bossen het einde vind
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Wauw! Ik zou zo met je willen ruilen! Prachtige plek!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
Marion.
En dan woon jij dus gewoon op je plekje. Heerlijk toch?Pakdebal schreef:het hele jaar geeft het zo'n eindeloos gevoel, !!
mijn voorvaderen waren vissers op die krakende bootjes in Scheveningen, en dat doet je wat , ik ben opgegroeid met de zee !
Alleen zijn er dus ook andere mensen, die andere plekjes een eindeloos gevoel geven. En dat kan ook, toch? Ik heb jaren in Scheveningen gewoond, maar ik vind het hier fijner wonen.
-
Marion.
Zo zou ik het ook wel prettig vinden dat jullie dat bij ons niet doen.Branka schreef:Zou het prettig vinden als je mij geen woorden in de mond legt die ik niet heb gezegd/geschreven.
-
Pakdebal
" de zee geeft en de zee neemt "Tara schreef:Ik ook, maar toch heb ik er weinig mee. Ik hou van het bos, daar ben ik echt in mijn element.Pakdebal schreef: ik ben opgegroeid met de zee !
eindeloze spreuk als je dan naar de golven kijkt, die niet in 2000 jaar veranderd zijn , ja , ik ben altijd van dat soort gevoel .
-
Pakdebal
ik heb je uit mijn negeer gehaald , maar ging wat traag door mijMarion. schreef: Dit is beslist niet flauw bedoeld![]()
natuurlijk snap ik je , daarom reageerde ik zo .
ik zou willen dat ik minder mee nam , en vroeger ( !) nota bene, had ik GEEN fietstas , alleen een rugzak , weet je , je hebt nog gelijk ook
een rugzak is stoerder , helemaal mee eens
-
Pakdebal
oeps, moet je dat tegen die mannen zeggen , die ik tegen kom , met een racefiets EN rugzak .Tara schreef: Nee hoor, een rugzak is ook lullig. Maar dat vond ik dan weer net een iets minder truttige vorm van lullig dan fietstassen.![]()
Je kunt mij dan ook uittekenen met die eastpak rugtassen.
ik heb je echt gemist , ik hou wel van je discussies
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 03 sep 2013 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marion.
Oké, die trui en dat regenjasje was dus al overbodig. Wat blijft er verder over? Maar bij mij zaten die fietstassen erop en laat ik ze er gewoon op hoor. Het is toch al een erg degelijke fiets. Maar jouw fiets is gewoon mooi en stoer, en daar moet die fietstas weg. Gruwelijk lelijkPakdebal schreef:ik zou willen dat ik minder mee nam
-
Pakdebal
een dikke hangslot met sleutel , ja , zeg, als ik bij een strandtent zit wil ik wel nog met de fiets terugMarion. schreef: Wat blijft er verder over?
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Die zou ik ook niet graag in mijn handtas moeten houden. Wat een gewicht zit er in die dingenPakdebal schreef: een dikke hangslot met sleutel , ja , zeg, als ik bij een strandtent zit wil ik wel nog met de fiets terug
-
Marion.
Je breit er weer een heel bijzonder eindje aan.Pakdebal schreef:een dikke hangslot met sleutel , ja , zeg, als ik bij een strandtent zit wil ik wel nog met de fiets terugMarion. schreef: Wat blijft er verder over?
-
Pakdebal
maar een eindje die ik wel nodig heb voor de weg terug te vindenMarion. schreef:Je breit er weer een heel bijzonder eindje aan.Pakdebal schreef:een dikke hangslot met sleutel , ja , zeg, als ik bij een strandtent zit wil ik wel nog met de fiets terugMarion. schreef: Wat blijft er verder over?
-
Pakdebal
waarom zou je nooit meer terug willen , Loosduinen heeft niet echt de naam , oke,, maar dan kan je toch ergens anders gaan wonen ?krullie schreef:ohh kijkduin, daar op het strand en in de duinen liggen ook heel wat voetstapjes van mij en mijn vorige hond.
ik woonde in loosduinen.
ik zou nooit meer terug willen, maar mis wel de zee, het strand en vooral, de zilte geur.
het is hier echt heerlijk , hoor,.
- Hamilton
- Zeer actief
In de zomer kwam ik er ook niet, maar van herfst tot voorjaar welMarion. schreef:Jij wel? Ik echt niet. Ik kwam nooit op het strand, soms in de winter. Maar ik vind het zo saai heen en terug lopenHamilton schreef:oh, oh, daar liggen heel wat voetstappen van mij( en m'n hond)
waar ik nu woon is het heel fijn, ik wil niet meer terug naar de randstad, maar ik mis de zee, zand en branding wel![]()
lekker uitwaaien of gezandstraald worden, kop in de wind, muizenissen eruit, frisse wind erin
en elke 1e zondag van de maand met de hondenschool gaan wandelen, zo'n 60-80 honden op het strand en dan na afloop snert gaan eten, onder aan de weg bij het zeehospitium
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik zou best aan het strand willen wonen, ik heb wel wat met de zee
en ik vind rugzakken leuk, heb er een heel stel kwam ik achter toen ik ging opruimen een paar weken geleden
heb ook een fiets, maar nog niet gebruikt en ook nog niet gezien zelfs, maar het was nog te warm om met rietje te fietsen en daar heb ik hem voor
je maakt leuke foto's pak, ik vind dat effect met je fiets wel erg leuk hoor
en ik vind rugzakken leuk, heb er een heel stel kwam ik achter toen ik ging opruimen een paar weken geleden
heb ook een fiets, maar nog niet gebruikt en ook nog niet gezien zelfs, maar het was nog te warm om met rietje te fietsen en daar heb ik hem voor

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik vind het heerlijk bij zee, maar ik hou toch het meest van ons coulisselandschap. Met zijn boomwallen en weilanden, en dat je van dorje naar dorpje kunt wandelen of fietsen
Ik heb trouwens zo'n mand voorop, in plaats van fietstassen. En dat vínd ik toch handig! Je flikkert zo alles erin. Thermosfles met koffie, verrekijker, camera, droge worst. En dan maar fietsen
Ik heb trouwens zo'n mand voorop, in plaats van fietstassen. En dat vínd ik toch handig! Je flikkert zo alles erin. Thermosfles met koffie, verrekijker, camera, droge worst. En dan maar fietsen
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
Pakdebal
oeps, laat Marion het maar niet lezen ,Jaap schreef:
-
Pakdebal
oke, leuk, maar begin met je eigen leven , ik heb een tussenweg gevonden , oppas en geen hond , dus ik kan fietsen waar ik heen wil .renee-uk schreef:ik zou best aan het strand willen wonen, ik heb wel wat met de zee
- renee-uk
- Zeer actief
ik haat fietsen, doe het alleen maar omdat het goed is voor mijn hondPakdebal schreef:oke, leuk, maar begin met je eigen leven , ik heb een tussen weg gevonden , oppas en geen hond , dus ik kan fietsen waar ik heen wil .renee-uk schreef:ik zou best aan het strand willen wonen, ik heb wel wat met de zee

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Pakdebal
oke, dan gaan we wat anders voor je verzinnen , want , weet je , je moet iets anders doen dan vastgeplakt zitten aan de hondrenee-uk schreef:ik haat fietsen, doe het alleen maar omdat het goed is voor mijn hondPakdebal schreef: oke, leuk, maar begin met je eigen leven , ik heb een tussen weg gevonden , oppas en geen hond , dus ik kan fietsen waar ik heen wil .
dat is zo belangrijk, zo ben ik er ook overheen gekomen , uit die dip, er was namelijk MEER dan een hond .
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
Mooie foto, heb je nog meer?
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

-
Pakdebal
oh , wacht even , dit was een " en hier daar woon ik nou " - moment .***puppy*** schreef:Mooie foto, heb je nog meer?
maar oh jee, ik heb er wel , zal eens kijken
- renee-uk
- Zeer actief
ik zit niet in een dip hoor, gelukkig niet mag ik wel zeggen.Pakdebal schreef:oke, dan gaan we wat anders voor je verzinnen , want , weet je , je moet iets anders doen dan vastgeplakt zitten aan de hondrenee-uk schreef:ik haat fietsen, doe het alleen maar omdat het goed is voor mijn hondPakdebal schreef: oke, leuk, maar begin met je eigen leven , ik heb een tussen weg gevonden , oppas en geen hond , dus ik kan fietsen waar ik heen wil .
dat is zo belangrijk, zo ben ik er ook overheen gekomen , uit die dip, er was namelijk MEER dan een hond .
ik vind het heerlijk om met mijn hond bezig te zijn, we lopen heel wat af met z'n tweetjes en lopen doe ik wel graag, in tegenstelling tot fietsen.
bovendien zijn we net klaar met het verven van de benedenverdieping en geniet ik van het zalig nietsdoen dat daar het gevolg van is

-
Pakdebal
ik heb je keurig geantwoord , maar nog geen persoonlijk antwoord terug ontvangen .Hamilton schreef: ( woon jij in Zeehaghe?)
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
he wat leuk ik kom wel eens uitwaaien bij je aan zee pas nog in de stromende regen
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
Marion.
Nee, daar horen beslist geen kleine hondjes in want ook die hebben pootjes waarmee ze zelf kunnen lopenPakdebal schreef:oeps, laat Marion het maar niet lezen ,Jaap schreef:
Ik heb trouwens zo'n mand voorop, in plaats van fietstassen. En dat vínd ik toch handig! Je flikkert zo alles erin. Thermosfles met koffie, verrekijker, camera, droge worst. En dan maar fietsen, dat vindt ze vast helemaal erg , want daar hoort een klein hondje in
En mand voorop vind ik leuker dan fietstassen. Behalve als hij versierd is met van die nepbloemen, maar ik denk dat Jaap dat niet heeft