Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Tara schreef:
Maar wat is het dan? Kun je dat op de een of andere manier highlighten of zo? Hoe moet je dat benoemen?
dat kan je instellen , maar het is geen spiegelreflex , het is allemaal digitaal , dus meer een computer
( heb wel een beetje spijt , spiegelreflex is toch beter )
oh, oh, daar liggen heel wat voetstappen van mij ( en m'n hond)
waar ik nu woon is het heel fijn, ik wil niet meer terug naar de randstad, maar ik mis de zee, zand en branding wel
( woon jij in Zeehaghe?)
Mooie plaat! Die lichte vlek om de fiets vind ik net even iets té, maar dat is persoonlijke smaak denk ik.
Het zag er rustig uit, mooi stilleven heb je zo gemaakt.
Hamilton schreef:oh, oh, daar liggen heel wat voetstappen van mij ( en m'n hond)
waar ik nu woon is het heel fijn, ik wil niet meer terug naar de randstad, maar ik mis de zee, zand en branding wel
Jij wel? Ik echt niet. Ik kwam nooit op het strand, soms in de winter. Maar ik vind het zo saai heen en terug lopen
Marion. schreef: Maar die fietstas moet er vanaf hoor, dat is toch geen porum
hallo zeg, daar zit alles in , flesje water , mijn handtas ( ? waarom ? ) , mijn trui, mijn regenjasje
Je ging wijn drinken met je vriendinnen, dus flesje water was niet nodig.
Het is heerlijk weer, dus trui en regenjasje zijn ook niet nodig. Enige wat vanavond nodig was is een portemonnee (of gewoon een briefje geld in je BH) en misschien je telefoon. Maar ik gok zomaar dat die telefoon vanavond ook niet gebruikt is.
ohh kijkduin, daar op het strand en in de duinen liggen ook heel wat voetstapjes van mij en mijn vorige hond.
ik woonde in loosduinen.
ik zou nooit meer terug willen, maar mis wel de zee, het strand en vooral, de zilte geur.
Tara schreef:Doe nou even niet zo flauw, ik heb ook altijd de wereld aan onnodigheid bij me als ik van huis ga.
Wat heb je nou aan fietstassen als je er niks in doet?
Mijne is knalrood/roze met bloemenprint. Buiten dat ik er (te veel) zooi in meesleep kan ik mijn fiets altijd terugvinden tussen alle anderen!
Marion. schreef: Maar die fietstas moet er vanaf hoor, dat is toch geen porum
hallo zeg, daar zit alles in , flesje water , mijn handtas ( ? waarom ? ) , mijn trui, mijn regenjasje
Je ging wijn drinken met je vriendinnen, dus flesje water was niet nodig.
Het is heerlijk weer, dus trui en regenjasje zijn ook niet nodig. Enige wat vanavond nodig was is een portemonnee (of gewoon een briefje geld in je BH) en misschien je telefoon. Maar ik gok zomaar dat die telefoon vanavond ook niet gebruikt is.
Dus, wég met die fietstas. Nergens voor nodig
Doe nou even niet zo flauw, ik heb ook altijd de wereld aan onnodigheid bij me als ik van huis ga.
Wat heb je nou aan fietstassen als je er niks in doet?
Dit is beslist niet flauw bedoeld
Ik vind fietstassen überlelijk, en de fiets van PdB geweldig sportief! Wij hebben de vrij nieuwe fietsen van de buurtjes overgenomen, en die van Pieter is prima. Die van mij is ook prima (gewoon een blauwe Gazelle met veel versnellingen) maar die heeft als extra een dubbele fietstas met ingebouwde plankjes/dingetjes. Door buurman zelf in elkaar getimmerd. En ik kan het niet over mijn hart verkrijgen dat buurman me weg ziet fietsen op die fiets zonder die fietstassen met ingebouwde plankjes
Dus ik laat ze er maar aan zitten. En ik kan er mijn portemonnee in klepperen. Ook wel handig. Maar mooi
Buurtjes zijn dus de 75 gepasseerd en inmiddels overgegaan op elektrische fietsen.
Laatst gewijzigd door Marion. op 03 sep 2013 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Branka schreef:Vandaar dat jij zo vaak op Terschelling zit!
Ja, als ik op vakantie ga hoort daar zee bij. Dan vind ik het leuk. Weer wat anders.
Maar niet het jaar rond.
Ik woon bijna aan de kust, maar denk je dat ik het hele jaar rond op het strand kom? Vrijwel niet. Eigenlijk alleen als het niet zonnig is. Dan kan je lekker uitwaaien
Marion. schreef:
Dus, wég met die fietstas. Nergens voor nodig
Ik heb ook fietstassen. Heul grote. Om mijn boodschappen in te vervoeren want ik verrek het om met de auto boodschappen te doen. Dan maar voor lul fietsen, als het ze niet aanstaat kijken ze maar fijn de andere kant op
En ik vind de foto ook mooi maar ben toch blij dat ik in het bos woon. Veel meer wandelmogelijkheden en je hebt niet altijd en eeuwig die wind in je gezicht. Plus dat je de seizoenen veel meer meekrijgt.
Zand is ook maar zand.
Wat grappig dat iedereen er het zijne van maakt. Van mijn berichtje bedoel ik
Zie mijn latere post. Ik heb ook fietstassen. Een dubbele. Donkerblauw, met ingebouwde plankjes. En nee, ik doe daar liever niet de boodschappen mee. Ik sjouw dan liever die 200 meter met een zware tas. Gewoon, omdat ik een bloedhekel aan fietsen heb en liever loop.
En dan komt Branka er overheen dat je ook al niets mag vinden van het aan het strand wonen. Klein beetje boel moe wordt ik er wel van.
Leuke foto. Heerlijke omgeving. Nog blijer ben ik dat ik nu in doetinchem woon. En fietstassen vind ik lelijk. Maar de fiets van PdB vind ik heel sportief.
Branka schreef:Vandaar dat jij zo vaak op Terschelling zit!
Ja, als ik op vakantie ga hoort daar zee bij. Dan vind ik het leuk. Weer wat anders.
Maar niet het jaar rond.
Ik woon bijna aan de kust, maar denk je dat ik het hele jaar rond op het strand kom? Vrijwel niet. Eigenlijk alleen als het niet zonnig is. Dan kan je lekker uitwaaien
het hele jaar geeft het zo'n eindeloos gevoel, !!
mijn voorvaderen waren vissers op die krakende bootjes in Scheveningen, en dat doet je wat , ik ben opgegroeid met de zee !