Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Er kan niet vaak genoeg voor gewaarschuwd worden( enge foto)
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Er kan niet vaak genoeg voor gewaarschuwd worden( enge f
Gooi hier ook met stokken omdat ze dat leuk vinden , ieder klein risico uit het leven bannen word ook zo saai .Ze kunnen ook in een stuk kippenkarkas of dergelijk stikken of gewoon een brokje.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
zo klein is dat risico niet hoor, maar ach wat maakt het ook uit, hondje meer of minder who the fuck cares 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Hoe groot is dat risico dan in percentage's.?
Ben 54 en altijd meer dan 1 hond gehad en nog nooit problemen met stokken ,ook vroeger thuis de honden niet .
Ook in mijn omgeving kan ik geen 1 hond opnoemen.
Het leven zit vol met risico's en aan leven ga je dood maar wel graag als het leuk is geweest.
Ben 54 en altijd meer dan 1 hond gehad en nog nooit problemen met stokken ,ook vroeger thuis de honden niet .
Het leven zit vol met risico's en aan leven ga je dood maar wel graag als het leuk is geweest.

- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Re: Er kan niet vaak genoeg voor gewaarschuwd worden
Even overheen gelezen.Paisley schreef:Huis, tuin en keuken ongelukjes horen erbij. Ik zie geen enkele reden om dan het huis, de tuin en de keuken dan maar niet meer te gebruiken.
Jammer voor de wond in de bek. Gaat wel weer over ook.
Wat een kut opmerking zeg.
Je hond zal maar recht in een opstaande tak rennen.
Tak zo dwars door zijn keel.
Jammer
-
Asta
oude tennisballen kan je kopen voor een prikkie, in delft in ieder geval, en anders koop je een groot ding zodat het zichtbaar is waar het valt en je het zelf op kan pikken, en waarom zou je in vredesnaam gooien als de hond toch niet apporteert eigenlijk?yamie schreef:Paisley schreef:Ik gooi met stokken omdat mijn hond niet apporteert. Je bent al vrij snel door je balletjes heen, kan ik je vertellen.
dan ga je leuk dennenappeltjes verzamelen ofzo
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
bouvierpoedel schreef:Hoe groot is dat risico dan in percentage's.?
ga dat maar eens bij diverse DA praktijken navragen
maar idd, zonder het bewust opzoeken van dit risico, heeft een hond geen leuk leven gehad. ja. dat is natuurlijk ook zo
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Asta schreef: en waarom zou je in vredesnaam gooien als de hond toch niet apporteert eigenlijk?
ik gooi ook wel met dingetjes, o.a dus een dennenappel, of een stuk boomschors oid, gewoon omdat ze dat leuk vind, ze brengt het niet terug, maar ze vindt het pakken en er daarna een stukje mee dollen wel gewoon leuk
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Terechte waarschuwing
Dit is precies de reden dat ik nooit met stokken gooi; ik vind het doodeng en Kiki vindt het ook niet geweldig dus dat laten we mooi zo.
Dit is precies de reden dat ik nooit met stokken gooi; ik vind het doodeng en Kiki vindt het ook niet geweldig dus dat laten we mooi zo.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Asta
oh nou het hondje van mijn moeder kan de bomen in hoor als die het niet terug brengtyamie schreef:Asta schreef: en waarom zou je in vredesnaam gooien als de hond toch niet apporteert eigenlijk?
ik gooi ook wel met dingetjes, o.a dus een dennenappel, of een stuk boomschors oid, gewoon omdat ze dat leuk vind, ze brengt het niet terug, maar ze vindt het pakken en er daarna een stukje mee dollen wel gewoon leuk
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
yamie schreef:bouvierpoedel schreef:Hoe groot is dat risico dan in percentage's.?
ga dat maar eens bij diverse DA praktijken navragen![]()
maar idd, zonder het bewust opzoeken van dit risico, heeft een hond geen leuk leven gehad. ja. dat is natuurlijk ook zo
Ik neem meerdere risico's net als ieder ander en die weegt iedereen af naar zijn eigen ervaringen.
Oh vergat er 1 uit mijn omgeving van een hond die bij mij vandaan kwam.
Die kreeg hondvriendelijke onverwoestbare speelgoed, nou zo overwoestbaar was het niet , kwam een operatie aan te pas.
Moet je dan ook maar gelijk alle speeltjes opruimen.?
Kom zeg je kunt wel alles uit het leven bannen wat een klein risico geeft maar is het dan nog wel leuk.? Op het moment dat ik mijzelf daar zo mee bezig ga houden word ik gek van de spoken.Ze vreten hier ook graag kippenkarkassen en ander dierenbot ,dat ga ik ze ook niet ontzeggen omdat er een kans is dat ze kunnen stikken of een bot ergens in kan steken.
.

- Ήυs
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik gooi echt een zeldzame keer met een stok en dan alleen in water.
Als stagiair bij een hondenschool vertelde die instructeur mij ooit dat hij een hond gespietst zag worden omdat de stok overeind bleef haken in het zand
Dat verhaal is me altijd bij gebleven.
Als stagiair bij een hondenschool vertelde die instructeur mij ooit dat hij een hond gespietst zag worden omdat de stok overeind bleef haken in het zand
-
-Saskia-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nu gooi ik al een tijdje geen stokken meer maar ik heb het al veel vaker meegemaakt dat mijn honden tijdens het rennen verkeerd op een stok lopen en deze dan rechtop gaat staan, met alle risico's van dien.
Ook maar niet meer laten rennen in bossen dan?
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Je kunt ook een safestick kopen.-Saskia- schreef:Nu gooi ik al een tijdje geen stokken meer maar ik heb het al veel vaker meegemaakt dat mijn honden tijdens het rennen verkeerd op een stok lopen en deze dan rechtop gaat staan, met alle risico's van dien.

-
Pakdebal
.
ik heb mijn hond gered van een dwars stokje in zijn keel , oef , dat was net op tijd ...
helemaal met je eens .. !
ik heb mijn hond gered van een dwars stokje in zijn keel , oef , dat was net op tijd ...
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
Rio heeft een safestick voor de gooi wandeling. De andere wandelingen loopt hij met een goedkoop action speeltje. Ik ben zoveel dure speeltje verloren dat hij bij de normale wandelingen zijn dure stick niet mee mag nemen
ik heb hem aangeschaft omdat rio en ik zo verschrikkelijk lomp zijn daar dit ons wel eens zou kunnen gebeuren. Rio is een 'ballen'hond en bij gebrek aan speelgoed gaat hij stokken zoeken en dat wil ik niet.

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ik denk dat je wel anders piept als het jou hond overkomt en op een paar mm na het strottehoofd heeft gemist, met spoed word opgenomen in utrecht midden in de nacht door een spoedarts wordt geopereerd en vervolgens 4 dagen later je hond terug krijgen en 2200 euro lichter.Paisley schreef:Huis, tuin en keuken ongelukjes horen erbij. Ik zie geen enkele reden om dan het huis, de tuin en de keuken dan maar niet meer te gebruiken.
Jammer voor de wond in de bek. Gaat wel weer over ook.
dat is mijn hond overkomen doordat een ander met een stok gooide.
ik deed het ook altijd en het is 20 jaar goed gegaan nu deed ik het eens een keer niet gebeurt het door een ander.
ellen
-
Dazwa84
Daar heb ik laatst mee in mijn handen gestaan maar het is gewoon net of je met een d*ldo op straat looptmarian* schreef:Je kunt ook een safestick kopen.-Saskia- schreef:Nu gooi ik al een tijdje geen stokken meer maar ik heb het al veel vaker meegemaakt dat mijn honden tijdens het rennen verkeerd op een stok lopen en deze dan rechtop gaat staan, met alle risico's van dien.
-
Pakdebal
sorry er hoorde nog wat bij :Pakdebal schreef:.
![]()
ik heb mijn hond gered van een dwars stokje in zijn keel , oef , dat was net op tijd ...![]()
hij bleef achter lopen en kokhalsde , toen kon ik net nog dat rot stokje pakken , die dwars in zijn keel zat .
als ik doorgelopen was , wat was er dan gebeurd ?..
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Ja leuk he, ik heb expres een roze genomenDazwa84 schreef:Daar heb ik laatst mee in mijn handen gestaan maar het is gewoon net of je met een d*ldo op straat looptmarian* schreef:Je kunt ook een safestick kopen.-Saskia- schreef:Nu gooi ik al een tijdje geen stokken meer maar ik heb het al veel vaker meegemaakt dat mijn honden tijdens het rennen verkeerd op een stok lopen en deze dan rechtop gaat staan, met alle risico's van dien.
Zo ben ik dan wel weer, mensen vinden rio en mij al zo'n komisch duo, nu dus helemaal

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Even gekeken hoe zo'n dildoding eruit ziet .
Zie ik er ook forumhonden bijstaan.
http://www.google.nl/search?q=safestick ... 00&bih=403
Zie ik er ook forumhonden bijstaan.
http://www.google.nl/search?q=safestick ... 00&bih=403

- Hamilton
- Zeer actief
vraag eens bij de plaatselijke tennisvereniging naar afgekeurde ballen ( eind van het speelseizoen) heb je zomaar 'n tas vol, vaak voor noppesPaisley schreef:Ik gooi met stokken omdat mijn hond niet apporteert. Je bent al vrij snel door je balletjes heen, kan ik je vertellen.
of 'n doos vol

Andra in de ballenbak

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Altijd makkelijk als je lust onderweg krijgt.Dazwa84 schreef:Daar heb ik laatst mee in mijn handen gestaan maar het is gewoon net of je met een d*ldo op straat looptmarian* schreef:Je kunt ook een safestick kopen.-Saskia- schreef:Nu gooi ik al een tijdje geen stokken meer maar ik heb het al veel vaker meegemaakt dat mijn honden tijdens het rennen verkeerd op een stok lopen en deze dan rechtop gaat staan, met alle risico's van dien.

- Ingding
- Zeer actief
Ik gooide altijd met stokken omdat ik me niet bewust was van het risico. Maar sinds ik hier ben en me heb ingelezen doe ik dat dus niet meer.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ja, ik weet het.Dazwa84 schreef:Daar heb ik laatst mee in mijn handen gestaan maar het is gewoon net of je met een d*ldo op straat looptmarian* schreef:Je kunt ook een safestick kopen.-Saskia- schreef:Nu gooi ik al een tijdje geen stokken meer maar ik heb het al veel vaker meegemaakt dat mijn honden tijdens het rennen verkeerd op een stok lopen en deze dan rechtop gaat staan, met alle risico's van dien.
Het is geen gezicht maar beter dat dan een dode of zwaargewonde hond.

- Ήυs
- Zeer actief
Gewoon vragen of je de oude tennisballen mag hebben van een tennisvereniging. Geven ze vaak gewoon meePaisley schreef:Ik gooi met stokken omdat mijn hond niet apporteert. Je bent al vrij snel door je balletjes heen, kan ik je vertellen.
Edit: ik was overduidelijk spuit 11
Laatst gewijzigd door Ήυs op 03 sep 2013 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ήυs
- Zeer actief
Ik zie hier toch al veel mensen die zoiets dicht bij hun hebben meegemaakt of er van gehoord hebben.bouvierpoedel schreef:Hoe groot is dat risico dan in percentage's.?
- Ήυs
- Zeer actief
Ik vraag me af of er ook zo makkelijk gereageerd zou worden als het om kinderen ging.
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Terechte waarschuwind vind ik, ik zie hier heel wat ellende mee in de praktijk, helaas met vaak een niet zo beste afloop.
Mijn honden zouden erg graag met stokken spelen maar ik wil het absoluut niet hebben.
Mijn honden zouden erg graag met stokken spelen maar ik wil het absoluut niet hebben.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Fafo schreef:Ik vraag me af of er ook zo makkelijk gereageerd zou worden als het om kinderen ging.
Ja met kinderen doe je ook niet zo moeilijk ,en met jezelf ook niet.

-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer:
Deed vroeger niet anders, maar sinds ik weet wat er kan gebeuren ben ik helemaal anti stok. Ook uit zichzelf rennen met een stok die aan een uiteinde vasthouden, pak ik af of leg ze goed terug in de mond. Meestal hebben we ander speelgoed mee en laten ze de stokken wel voor wat ze zijn. Ook die opgerolde lange stokvormige buffelhuid kluiven krijgen ze hier alleen als ik zelf op de bank zit, zodat ze het niet op de bank kunnen opeten, ook weer bang dat ze de kluif aan uiteinde vastpakken en dan onhandig de bank afspringen. Gevonden te kleine ballen trek ik binnen seconden uit de monden, doodeng vind ik het.