Het linker halve tegeltje:

Best leuk, deze heeft meerdere bloemen aan één stengel:

Dit staat links van onze voordeur, het is niet veel soeps meer, uitgebloeide Indische kers, uitgebloeide beetje dode lobelia en een kamperfoelie die het nog doet, die moet alleen verpot worden. O en een zwarte petunia. Was wel leuk toen alles nog bloeide, fel blauw met zwart, oranje en geel.

Deze meneer staat in het midden en is een beutje droevig want hij heeft nogal een zwaar hoofd

Joehoe! O, zo is ie een stuk vrolijker

En meneer rechts, moet de straat overzien en bewaken, haha

En die is nog maar net begonnen met bloeien

Deze heb ik na het maken van de foto 'geslacht', hahaha

Het hele zootje op een rij inclusief spuuglelijke kliko maar die moet naar binnen, haha. Ik ga als de zonnebloemen allemaal uitgebloeid zijn, lavendel planten in de halve tegels en tegen de witte muur een tuinposter plakken met zonnebloemen erop. Waar tegenaan ik de bijenhotels wil hangen

Snap ik niet, waarom heeft deze nou zwart-witte pitten

En deze helemaal witte, terwijl ze allebei dezelfde bloem hebben

Waarschuwing: deze foto kan schokkend zijn....geslachte zonnebloem! En de stronken, gebruiken we weer voor de bijenhotels.

Wat ik me afvraag, zal ik de koppen met zaden eerst laten drogen of moet ik nu alle zaden eruit ritsen? Ik ben liever lui dan moe, haha, beetje zere handjes nog.
Leuk he! En dat alles van dekamarktzaadjes op Zaanse gifgrond, ik heb iig genoeg zaden voor volgend jaar.