Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dogglywood vanavond op tv.
Moderator: moderatorteam
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
Dogglywood vanavond op tv.
Groetjes Patries

- frisbeedog
- Actief
Re: Dogglywood vanavond op tv.
de site doet het niet 

- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Ze hebben hun datalimiet van de site overschreden door alle bezoekers schijnbaar...

- Shooting Star
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
- Aantal honden: 1
De Facebook-pagina blijft het natuurlijk wel gewoon doen!
Was een leuke uitzending, wie weet gaan we er ook nog wel eens naartoe, als er over een paar jaar weer plek is, want het zal nu wel snel volgeboekt worden.

Was een leuke uitzending, wie weet gaan we er ook nog wel eens naartoe, als er over een paar jaar weer plek is, want het zal nu wel snel volgeboekt worden.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Blijkbaar niet of niet op die punten. Was volgens mij niet het duurste complex, mogelijk daardoor. Maar ze bleven wel positief en geloof dat het ze wel lukt om de boel op poten te krijgen.Nanna schreef:Ik kreeg het benauwd van het kijken alleen al. Gas deed het niet, licht deed het niet, water deed het niet. Onvindbare lekken her en der.
Is dat zootje niet gekeurd voordat ze het kochten?

- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Nou inderdaad, wat een ontzettend lieve man leek me datNanna schreef:Ik vond die vader van haar zo'n lieverd. Stond ie maar zielig te huilen....![]()
Ik had hem per direct geïmporteerd.

Wel jammer dat ze niet een beetje van de omgeving hebben laten zien.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie

- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Mijn schoonouders zitten er nu met de honden. Zal vragen of ze wat foto's hebben als ze terug zijn van hoe het nu is. 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
he, wat leuk !runninggirl schreef:Mijn schoonouders zitten er nu met de honden. Zal vragen of ze wat foto's hebben als ze terug zijn van hoe het nu is.
ik ben benieuwd hoe het hun bevallen is

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik ken een stel welke ook gevold is door 'Ik Vertrek' en weet nu dat er veel in scene wordt gezet om de boel dramatischer te laten lijken dan het in werkelijkheid is. Soms gaan om die reden uitzendingen dan ook gewoon niet door omdat het stel in kwestie niet aan het bedrog wil meewereken of omdat alles té soepel verloopt !Nanna schreef:Ik kreeg het benauwd van het kijken alleen al. Gas deed het niet, licht deed het niet, water deed het niet. Onvindbare lekken her en der.
Is dat zootje niet gekeurd voordat ze het kochten?
Als je goed op et merk je soms ook dingen die niet kloppen, dingen in beeld die nog niet af zouden zijn en dan dat toch al zijn of geen geld meer maar wel ineens een nieuwe auto/dure grasmachine of zo..........
Kortom je wordt genept waar je bij zit maar dat maakt zulke programma's niet minder leuk om te kijken !
Sandra

-
- Zeer actief
Het lijkt me ideaal; jammer dat het te ver weg is (voor mij)
Suzanne
Suzanne
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
4.5 uur rijden, vind ik niet ver
ik ga iig de omgeving eens googelen. Ze zijn niet zo duur..

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Nee, maar je hebt ook geen gas en water? Da's natuurlijk wel ietwat kramperen?
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Wel ontzettend jammer dat ze allebei goed Duits spraken.
Dat is toch het leukst: als alles misgaat, instort en wegwaait, en de Hollandertjes op het stadhuis steeds harder Nederlands gaan praten om dingen voormekaar te krijgen
Dat is toch het leukst: als alles misgaat, instort en wegwaait, en de Hollandertjes op het stadhuis steeds harder Nederlands gaan praten om dingen voormekaar te krijgen

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Machie schreef:4.5 uur rijden, vind ik niet verik ga iig de omgeving eens googelen. Ze zijn niet zo duur..
Nou, ik heb op de site gekeken. Twee overnachtingen voor 850 euro vind ik aardig duur.
Kunnen we veertien dagen voor in Oostenrijk zitten.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Huh? IK las n week voor zo rond de 500 euro..gonnie schreef:Machie schreef:4.5 uur rijden, vind ik niet verik ga iig de omgeving eens googelen. Ze zijn niet zo duur..
Nou, ik heb op de site gekeken. Twee overnachtingen voor 850 euro vind ik aardig duur.
En water was er ondertussen dacht ik

Hoe kom je daar nou toch weer bijgonnie schreef:Nou, ik heb op de site gekeken. Twee overnachtingen voor 850 euro vind ik aardig duur.Machie schreef:4.5 uur rijden, vind ik niet verik ga iig de omgeving eens googelen. Ze zijn niet zo duur..

-
- Zeer actief
Nou heb op de site gekeken bij tarieven. En daar stond dat twee overnachtingen voor het goedkoopste huis 850 euro was. Misschien heb ik verkeerd gekeken hoor. Ga nog eens kijken.Marion. schreef:Hoe kom je daar nou toch weer bijgonnie schreef:Nou, ik heb op de site gekeken. Twee overnachtingen voor 850 euro vind ik aardig duur.Machie schreef:4.5 uur rijden, vind ik niet verik ga iig de omgeving eens googelen. Ze zijn niet zo duur..
Kunnen we veertien dagen voor in Oostenrijk zitten.![]()
![]()
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Kan toch echt geen andere prijzen vinden op de site.
Groetjes Gonnie.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Contacteer:
las op FB dat er met electrische kachels gewerkt wordt. Dat betekent koud water, volgens mijJion schreef:Ik neem toch aan dat die dingen inmiddels wel gefixt zijn.Rosita Compagner schreef:Nee, maar je hebt ook geen gas en water? Da's natuurlijk wel ietwat kramperen?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Leuk programma , houd wel van mensen die zich in het avontuur storten en doorzetten.
Hopelijk lukt het hun.
Hopelijk lukt het hun.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Guardiano Danna
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Contacteer:
We zijn net terug van een weekje Dogglywood en wat hebben we genoten! Er zijn nog 4 huisjes niet klaar, de rest is allemaal heel netjes aangepast. De huisjes zijn superruim en een mand ( in ons geval XXL) stond klaar.Koken doe je daar electrisch
Iedere dag zijn er activiteiten, er is een zwembad voor de hondjes, een trainingsveld en een eigen losloopgebiedje! De omgeving is echt prachtig, uren kun je er wandelen zonder dat je echt iemand tegenkomt. De weides zijn niet omheind, althans niet permanent. Alleen als er vee staat komt er een tijdelijke omheining. De bossen zijn geweldig. Kees kende ik al, hem is niets te veel. Kortom, een aanrader want al heb je 5(!) honden, die zijn gratis :)Wij betaalden voor een bungalow 600 euro. Een finhut (als je dat zo schrijft) is voordeliger maar dan moet je hond wel trap kunnen lopen. Helaas heb ik geen flauw idee hoe ik foto's moet plaatsen, moet ik mijn schoondochter morgen maar even vragen 

- Machie
- Zeer actief
En kon je warm douchenGuardiano Danna schreef:We zijn net terug van een weekje Dogglywood en wat hebben we genoten! Er zijn nog 4 huisjes niet klaar, de rest is allemaal heel netjes aangepast. De huisjes zijn superruim en een mand ( in ons geval XXL) stond klaar.Koken doe je daar electrischIedere dag zijn er activiteiten, er is een zwembad voor de hondjes, een trainingsveld en een eigen losloopgebiedje! De omgeving is echt prachtig, uren kun je er wandelen zonder dat je echt iemand tegenkomt. De weides zijn niet omheind, althans niet permanent. Alleen als er vee staat komt er een tijdelijke omheining. De bossen zijn geweldig. Kees kende ik al, hem is niets te veel. Kortom, een aanrader want al heb je 5(!) honden, die zijn gratis :)Wij betaalden voor een bungalow 600 euro. Een finhut (als je dat zo schrijft) is voordeliger maar dan moet je hond wel trap kunnen lopen. Helaas heb ik geen flauw idee hoe ik foto's moet plaatsen, moet ik mijn schoondochter morgen maar even vragen

-
- Zeer actief
Ik zag vanavond dat er nu ook anderen tarieven bij staan die stonden er eerst niet.
Groetjes Gonnie.
- Guardiano Danna
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Het lijkt mij heel leuk. Ik moet alleen nog eens goed uitzoeken of ik zonder risico voor inbeslagname mijn neppitbull Dora mee kan nemen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Guardiano Danna
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Je eigen terrein is omheind, in ons geval best hoog
Het hele terrein is omheind en het losloopgebiedje is nog eens apart omheind. Ja hoor, lekker warm douchen
! (ik wil zo terug!)

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Contacteer:
dat zijn de betere berichten. Dat warme douchenGuardiano Danna schreef:Je eigen terrein is omheind, in ons geval best hoogHet hele terrein is omheind en het losloopgebiedje is nog eens apart omheind. Ja hoor, lekker warm douchen
! (ik wil zo terug!)

- hondje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
Heb net de aflevering bekeken. Wil er ook wel heen, lijkt mij echt super.

Daisy 12-08-2010
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wij gaan in juli 2014 een weekje, ben erg benieuwd!
Net de recensies op Zoover gelezen: varieert van lovend tot dat het oude troep zou zijn. Zal er wel ergens in het midden liggen maar zolang het shoon is met een douche, wc en bed vind ik het prima!
Net de recensies op Zoover gelezen: varieert van lovend tot dat het oude troep zou zijn. Zal er wel ergens in het midden liggen maar zolang het shoon is met een douche, wc en bed vind ik het prima!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook