Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Anja schreef:Ik snap niet waarom de mensen die zich zo druk maken om Pdb haar topics en reacties haar dan niet gewoon negeren. Als echt niemand meer op haar reageert dan quote ze zichzelf een paar keer om haar topic hoog te houden en daarna zakt hij weg.
En als dan niemand meer op haar reageert wil ik nog wel eens zien of ze hier nog lang rondhangt.
Laat haar toch gewoon stomme topics openen en stomme reacties op anderen geven. Tot 10 tellen en wegklikken. Dan is het binnen een hele korte tijd opgelost.
anja, ik heb wel net leuk en gewoon in JOUW topic gereageerd .. moet ik jou nu ook al in de negeer zetten ?.
Demi schreef:
Klopt heb je gelijk in, maar ik kijk eigenlijk nooit bij een topic wie de ts is. Misschien toch maar doen
ik heb net een aardige PB van je gekregen en in het openbaar doe je zo stoer ?..
Paisley schreef:In het topic over die 8maand oude golden/lab kruising die een beetje baldadig is, zei pakdebal:
Pakdebal schreef:.
labradors zijn de moeilijkste " niet luisteren " honden ,
Ik vroeg wat ze bedoelde. Ik weet het nog steeds niet maar ben nog steeds wel heel benieuwd!
wat een raar gedram zeg.. kun je zelf niet nadenken over wat ze bedoelt?
ik zeg hetzelfde. over het algemeen is de labrador van tegenwoordig zeker tot zijn tweede jaar een van de moeilijkst te trainen honden. zoek even rond op het forum. onbereikbaar, bord voor hun kop en het heilige geloof dat iedereen echt alleen bestaat voor hun zijn grote oorzaken.
Anja schreef:Ik snap niet waarom de mensen die zich zo druk maken om Pdb haar topics en reacties haar dan niet gewoon negeren. Als echt niemand meer op haar reageert dan quote ze zichzelf een paar keer om haar topic hoog te houden en daarna zakt hij weg.
En als dan niemand meer op haar reageert wil ik nog wel eens zien of ze hier nog lang rondhangt.
Laat haar toch gewoon stomme topics openen en stomme reacties op anderen geven. Tot 10 tellen en wegklikken. Dan is het binnen een hele korte tijd opgelost.
anja, ik heb wel net leuk en gewoon in JOUW topic gereageerd .. moet ik jou nu ook al in de negeer zetten ?.
Demi schreef:
Klopt heb je gelijk in, maar ik kijk eigenlijk nooit bij een topic wie de ts is. Misschien toch maar doen
ik heb net een aardige PB van je gekregen en in het openbaar doe je zo stoer ?..
Lieve pdb ja ik heb je een aantal keren een pb gestuurd en aan je gevraagd of je eens met mijn klapkaken komt wandelen. Daarop kreeg ik netjes en normaal antwoord van je en als ik dan verder vraag krijg ik geen antwoord meer dus ja dan heb ik het gevoel dat je mij niet serieus neemt. Maar de uitnodiging staat nog steeds hoor
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Paisley schreef:In het topic over die 8maand oude golden/lab kruising die een beetje baldadig is, zei pakdebal:
Ik vroeg wat ze bedoelde. Ik weet het nog steeds niet maar ben nog steeds wel heel benieuwd!
ik zeg hetzelfde. over het algemeen is de labrador van tegenwoordig zeker tot zijn tweede jaar een van de moeilijkst te trainen honden. zoek even rond op het forum. onbereikbaar, bord voor hun kop en het heilige geloof dat iedereen echt alleen bestaat voor hun zijn grote oorzaken.
En ook hier ben ik het mee eens. Labradors, en voor mij dan de reuen in de buurt, zijn een ramp. Loslopen, patsend richting mijn roedel lopen, eigenaar die denkt dat labradors schatjes zijn en geen opvoeding nodig hebben etc. Ik loop om als ik ze los tegen kom
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Ja maar pakdebal, misschien kun jij dan een keer iets gezelligs vertellen? In plaats van steeds maar weer die zeurverhaaltjes over wat andere mensen fout doen. Je beleefd vast ook wel leuke dingen op een dag
Demi schreef:
Lieve pdb ja ik heb je een aantal keren een pb gestuurd en aan je gevraagd of je eens met mijn klapkaken komt wandelen. Daarop kreeg ik netjes en normaal antwoord van je en als ik dan verder vraag krijg ik geen antwoord meer dus ja dan heb ik het gevoel dat je mij niet serieus neemt. Maar de uitnodiging staat nog steeds hoor
ik had het over die PB over die voeding en een hond met poep gedrag
Demi schreef:
ik had het over die PB over die voeding en een hond met poep gedrag
Hoezo, hij heeft je hond niet eens opgevroten
t is vast een nepperd geweest
twinkeltje schreef:Nou ik denk dat je enorm schikt hoor
Haha nee hoor, ik heb wel eens een foto gezien van haar en ze ziet er heel normaal uit
Hyacint ook is alleen erg geschrokken , ik heb ook wel eens foto's gezien en is inderdaad gewoon een mensen ja ze maakt veel mee maar daar kan je niks aan doen dat overkomt je.
Als ik hier een bepaalde kant op loop heb ik ook heel veel kans op dit soort taferelen maar ik neem meestal andere routes ik hou mijn hondjes graag heel
Lees net op fb dat er in Den Haag een stafford vermist wordt.
"Waar is de hond vermistDen Haag, Soestdijsekade
Hoe is uw hond het beste te benaderen?Hij is redelijk te benaderen maar hij is heel enthousiast en rent daarom snel weer bij je weg. Hoe hij nu is na drie dagen slenteren durf ik niet te zeggen"
Hoop dat de hond niet al te erg geschrokken is gisterochtend en dat hij snel weer terug is.
Pat75 schreef:Lees net op fb dat er in Den Haag een stafford vermist wordt.
Hoe is uw hond het beste te benaderen?Hij is redelijk te benaderen maar hij is heel enthousiast en rent daarom snel weer bij je weg. Hoe hij nu is na drie dagen slenteren durf ik niet te zeggen"
Hoop dat de hond niet al te erg geschrokken is gisterochtend en dat hij snel weer terug is.
Pat75 schreef:Lees net op fb dat er in Den Haag een stafford vermist wordt.
3 dagen en dan gisterochtend ?.
je kan niet tellen, meid .
Hoezo kan ik niet tellen,
Jij kan niet lezen.
Hij is al 3 dagen vermist
Oke dat staat er niet goed.
Maar ik hoop nog steeds dat hij gistermorgen niet al te hard geschrokken is als hij het was.
Ik las de titel en dacht; PdB heeft haar prins op het witte paard ontmoet!
De teleurstelling was dan ook groot dat het weer om een klapkaakverhaal ging. Als ik trouwens een hond zie zonder baas, dan probeer ik die hond rustig te benaderen en te vangen en dan de Dierenambulance te bellen.
Ik kan me wel voorstellen dat je ff schrikt. Ik heb het er zelf ook niet op als ik lekker met mijn honden loop en ineens staat daar zo,n grote hond vlak bij me.