Pakdebal schreef:gyanty schreef:Nee jij zou dat nooit meemaken pdb want 1 je hebt op dit moment geen hond en 2 waarschijnlijk ook geen vrienden (die zo lang naar je willen luisteren).
Oh ja de hond hoeft niet klein te zijn om ver achter je te lopen. Winnie wilde nooit zo snel lopen en liep ook als ze al aan de lijn zal, geheel aan het uiteinde van de lijn en dan dus wel achter mij. Ze kan wel harder, maar vond het makkelijker als ik haar op gang hield (daarom liep ze ook meestal los en dan ook dus vaak een eind achter mij sjokkend (tenzij ik een bal bij me had)
wat hebben die vrienden van mij nou met dit topic te maken ?.
ik denk dat je ALTIJD aan je hond zijn eigen ritme van lopen moet overlaten , het feit dat zij los ook al sjokte bewijst het al, toch ?.
Saschesfloor schreef:Hoe klein was dat hondje dan wel niet? Ik ken eigenlijk geen een hondje wat niet een wandeltempo van een mens kan bijhouden, tenzij oud of niet gezond. Echt, wat een vreselijk leven moet jij hebben, dat je al dit leed maar aan moet zien, dag in, dag uit.
een Yorkshire terrier
Wat je vrienden hiermee te maken hebben? Met je uitspraak dat het jou nooit zou gebeuren.... Nee leek mij logisch dat het jou niet gebeurd....
Jij denkt dat jij je altijd moet aanpassen het tempo van de hond. Bas liep ook nog mee. Winnie liep 5 meter achter mij aan de flex en Bas liep 5 meter voor mij aan de flex? Helaas ik moest een tussenweg vinden. En zoals ik al schreef: Winnie vond het wel gemakkelijk als ik haar op gang hield. Winnie was een beetje een luie hond zeg maar (maar oh zo'n goedzak). En tja al echte Schotse Collie ook een beetje uit de hoogte. Zij werkte niet voor ons, nee zij had net als de katten personeel....

(ik dus als trekpaard....)
Aan het tempo van de hond aanpassen? Zal ik je die twee border collies eens van mij geven? Dat wordt je dood..... Niet alleen onmenselijk snel ook nog eens onvermoeibaar...... Op de fiets is het al nauwelijks bij de benen hoor
Ceasar zou ik heel verdrietig worden als hij deze uitspraak van 1van zijn trouwe fans zou horen. Wat nou aanpassen aan een ranglagere???? Wil je dat honden de wereld overnemen ofzo? Met een pitje als leider? Lijkt me gezellie!