Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jores schreef:spannend, Sjon wordt vast en zeker goed gekeurd
Ik hoop het echt, zou het zo leuk vinden.
Ga je hem dan inzetten voor de fokkerij? Ik vind zijn karakter wel wat waard eerlijk gezegd, en ik vind hem ook een erg fraaie hond.
Weet ik eerlijk gezegt niet. Dhr. Vink vroeg dat ook omdat hij zijn karakter ook heel erg prettig vond en dat zou al een hele aanvulling zijn en daarbij is Sjon niet zo heel groot en grof maar vond hij hem wel heel mooi en het enigste min puntje vond hij alleen zijn oren maar goed als hij verder goed in elkaar zit en gezond is zijn die oren een beetje bijzaak zei hij. Eigenlijk wil ik gewoon een stamboom omdat ik het leuk vind om hem af en toe uit te brengen op een show omdat we met Buffel geen grote shows meer lopen alleen af en toe een clubmatch zoals vandaag. Maar als Sjon kwa karakter zo blijft als hij wat ouder is en er is vraag naar hem sja mss doen we het wel. Heb al iemand uit Z-Afrika die graag een pup van hem zou willen
Vandaag met Sjon weer naar een rasloze/stamboomloze show geweest en hij werd Beste Jeugdhond met het commentaar op het keurrapport zeer vriendelijk en vrij karakter, hele leuke hond
zal ik ff tegen je opspringen
nee ben er klaar mee
jeee goed gedaan
Buffel was ook mee die werd ook BOB was alleen zoals gewoonlijk maar zeer mooi rapport gehad van mevr. H. van Wessem
Laatst gewijzigd door Brigitte op 01 sep 2013 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Djarro schreef:Succes!
Wat geweldig dat er 9 worden aangekeurd!
Ja, nu wel hopen dat ze er allemaal zijn
Dat lijkt me wel. Je gaat geen aankeuring aanvragen om dan gewoon niet op te komen dagen
Ik heb me al voorgenomen om foto's te maken van jouw rood aangelopen zenuwenhoofd
Nou ja, dat is weleens voorgekomen
Ennu ik mag niet gefotografeerd worden die dag helaas (heb nu al krampen vd aankeuring )
Ik weet nog even denken 6 jaar geleden wemelde het van de kleine mannetjes met enorme kangals, die een beetje stoer deden, heel veel succes volgende week Bri misschien kom ik ook even kijken
billy schreef:Ik weet nog even denken 6 jaar geleden wemelde het van de kleine mannetjes met enorme kangals, die een beetje stoer deden, heel veel succes volgende week Bri misschien kom ik ook even kijken
Twee jaar geleden stonden er een hoop Turken met kangals (niet ingeschreven) Maar erg aardig hoor, heb nog met ze staan ouwenelen. En die wisten precies wat ze aan de lijn hadden
billy schreef:Ik weet nog even denken 6 jaar geleden wemelde het van de kleine mannetjes met enorme kangals, die een beetje stoer deden, heel veel succes volgende week Bri misschien kom ik ook even kijken
Nou ben benieuwd Hier zie ik al jaren geen Kangals meer en als ik ze al zag was het 1 malig voor het cafe op de hoek. Zwaar uitvallende enorme honden. Dus ben erg benieuwd naar andere Kangals die er komen. Met Sjon ben ik wel voorzichtig met contact maken met andere honden dus wij blijven sowieso wel een beetje uit te buurt van honden waarvan ik denk dat gaat mss verkeerd zeker omdat Sjon altijd aan de lijn zit met kennis maken. Dus met Sjon zal ik niet snel gaan buurten maar zonder wel hoor, ben altijd benieuwd naar zoveel mogelijk informatie over de Kangal van andere mensen.
renee-uk schreef:hahaha ik zie ook zenuwen door kelen gieren
het gaat vast goed bri, als ze sjon's kwaliteiten niet zien moeten ze serieus aan een bril
Haha, heb gelukkig morgen en zaterdag genoeg afleiding ben in staat om in de auto te gaan zitten wachten vind het gewoon zo spannend ik hoop dat ze hem goed genoeg vinden. Als hij er niet doorheen komt is het jammer maar zou het wel heel leuk vinden dus hoop het zo..
Die moet ik wel mee nemen want daar staat zijn chipnummer in, en hij wordt eerst gecontroleerd op zijn chip en daarna mag hij pas door voor de aankeuring. Moet daar ook eerder voor aanwezig zijn maar wij zijn er sowieso al om 12.00 uur want ik heb natuurlijk de lunch erbij genomen