En weer een update.
Op het moment is meneer verschrikkelijk aan het puberen. Eerst ging het met speuren wat minder, hij vond het leuker om met 100km/h over het spoor heen te gaan en voer hoefde hij ook niet. Nu was het vorige week al beter en gisteren liep hij keurig zijn 2 sporen uit. Rustig, netjes voetstap voor voetstap en hij volgde zelfs mijn gelopen pad van spoor 1 naar spoor 2.
Met appel was hij verschrikkelijk. Hij is wel vaker iets afgeleid, maar dan had ik hem snel weer geconcentreerd en als hij eenmaal loopt, doet hij alles heel fijn. Gisteren dus niet, er was geen beginnen aan. Dus simpel gehouden, zodat ik zelf ook niet gefrustreerd raakt.
Manwerk deed hij nu voor de 3e keer en hij schijnt netjes te bijten. Goed vast en fel zat. En hij was sneller dan de pakwerker dacht 1 keer, die zwiepte de rol heen en weer en Tay had hem al te pakken. Jammer genoeg krijg ik er spierpijn van, het wordt toch al wel een flinke reu die je tegenhoudt

Mijn vriend zijn ze aan het opleiden tot pakwerker, dus die mocht daarna nog met Tay zijn moeder stoeien.
Heerlijk ventje is het toch, mijn kleine puberpup.