Hoe zou dat nou komenPakdebal schreef:your wish is my command .. natuurlijk, denk je dat ik patat geef ipv de meegegeven brokken , bijvoorbeeld ?..flamme schreef: maar ik betaal dan toch vele malen liever 25 euro aan iemand die er professioneel mee bezig is dan aan 10 euro aan iemand die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft en mijn hond lekker kennis laat maken met allerlei honden wat ik misschien niet wil. Ik heb zomaar de indruk dat je niet echt rekening houdt met de wensen van de hondeneigenaren.![]()
je hebt wel een lage dunk van mij zeg .
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden oppas, wat zou je er voor geven?
Moderator: moderatorteam
- Ήυs
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Honden oppas, wat zou je er voor geven?
-
Pakdebal
ja, jullie kennen mij niet , dat is waar .Fafo schreef:Hoe zou dat nou komen ..Pakdebal schreef:your wish is my command .. natuurlijk, denk je dat ik patat geef ipv de meegegeven brokken , bijvoorbeeld ?..flamme schreef: maar ik betaal dan toch vele malen liever 25 euro aan iemand die er professioneel mee bezig is dan aan 10 euro aan iemand die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft en mijn hond lekker kennis laat maken met allerlei honden wat ik misschien niet wil. Ik heb zomaar de indruk dat je niet echt rekening houdt met de wensen van de hondeneigenaren.![]()
- Ήυs
- Zeer actief
Ja. Misschien kom je gewoon een beetje (veel) simpel over en doe je of je verstand hebt van alles? Je leest niet goed, trekt zomaar conclusies die nergens op slaan, en verdraaid allen naar je eigen hand. En vindt dat alles wat jij zegt de waarheid is.Pakdebal schreef:Fafo schreef:Hoe zou dat nou komenPakdebal schreef:your wish is my command .. natuurlijk, denk je dat ik patat geef ipv de meegegeven brokken , bijvoorbeeld ?..flamme schreef: maar ik betaal dan toch vele malen liever 25 euro aan iemand die er professioneel mee bezig is dan aan 10 euro aan iemand die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft en mijn hond lekker kennis laat maken met allerlei honden wat ik misschien niet wil. Ik heb zomaar de indruk dat je niet echt rekening houdt met de wensen van de hondeneigenaren.![]()
ja, jullie kennen mij niet , dat is waar .
Heel irritant.
-
Pakdebal
ach, jullie lezen wat jullie WILLEN lezen over mij, dat is jullie eigen fout , .Fafo schreef: Ja. Misschien kom je gewoon een beetje (veel) simpel over en doe je of je verstand hebt van alles? Je leest niet goed, trekt zomaar conclusies die nergens op slaan, en verdraaid allen naar je eigen hand. En vindt dat alles wat jij zegt de waarheid is.
Heel irritant.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
nee hoor wij lezen wat je schrijft en om eerlijk te zijn betaal ik nog liever 100 euro aan fafo dan een tientje aan jou als het om hondenoppassen gaatPakdebal schreef:ach, jullie lezen wat jullie WILLEN lezen over mij, dat is jullie eigen fout , .Fafo schreef: Ja. Misschien kom je gewoon een beetje (veel) simpel over en doe je of je verstand hebt van alles? Je leest niet goed, trekt zomaar conclusies die nergens op slaan, en verdraaid allen naar je eigen hand. En vindt dat alles wat jij zegt de waarheid is.
Heel irritant.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Ήυs
- Zeer actief
Nee jij komt zo OVER. En nu stop ik de discussiePakdebal schreef:ach, jullie lezen wat jullie WILLEN lezen over mij, dat is jullie eigen fout , .Fafo schreef: Ja. Misschien kom je gewoon een beetje (veel) simpel over en doe je of je verstand hebt van alles? Je leest niet goed, trekt zomaar conclusies die nergens op slaan, en verdraaid allen naar je eigen hand. En vindt dat alles wat jij zegt de waarheid is.
Heel irritant.
-
Pakdebal
Fafo begint zelf off-topic .Fafo schreef:[ En nu stop ik de discussieWil graag ontopic blijven.
- Ήυs
- Zeer actief
Klopt, en daar stop ik nu mee.Pakdebal schreef:Fafo begint zelf off-topic .Fafo schreef:[ En nu stop ik de discussieWil graag ontopic blijven.
-
Pakdebal
krijg ik toch nog gelijk, zal tijd worden . ik stop er ook mee.Fafo schreef: Klopt, en daar stop ik nu mee.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Al kreeg ik 100 euro van haar toe mocht ze nog niet op mijn hond passen.renee-uk schreef:nee hoor wij lezen wat je schrijft en om eerlijk te zijn betaal ik nog liever 100 euro aan fafo dan een tientje aan jou als het om hondenoppassen gaatPakdebal schreef:ach, jullie lezen wat jullie WILLEN lezen over mij, dat is jullie eigen fout , .Fafo schreef: Ja. Misschien kom je gewoon een beetje (veel) simpel over en doe je of je verstand hebt van alles? Je leest niet goed, trekt zomaar conclusies die nergens op slaan, en verdraaid allen naar je eigen hand. En vindt dat alles wat jij zegt de waarheid is.
Heel irritant.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
dat klinkt nog beter inderdaadbouvierpoedel schreef:Al kreeg ik 100 euro van haar toe mocht ze nog niet op mijn hond passen.renee-uk schreef:nee hoor wij lezen wat je schrijft en om eerlijk te zijn betaal ik nog liever 100 euro aan fafo dan een tientje aan jou als het om hondenoppassen gaatPakdebal schreef:ach, jullie lezen wat jullie WILLEN lezen over mij, dat is jullie eigen fout , .Fafo schreef: Ja. Misschien kom je gewoon een beetje (veel) simpel over en doe je of je verstand hebt van alles? Je leest niet goed, trekt zomaar conclusies die nergens op slaan, en verdraaid allen naar je eigen hand. En vindt dat alles wat jij zegt de waarheid is.
Heel irritant.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Ήυs
- Zeer actief
JaJion schreef:Te laat. Je hebt al gehapt. Je blijft er maar intrappen.Fafo schreef:Nee jij komt zo OVER. En nu stop ik de discussiePakdebal schreef:ach, jullie lezen wat jullie WILLEN lezen over mij, dat is jullie eigen fout , .Fafo schreef: Ja. Misschien kom je gewoon een beetje (veel) simpel over en doe je of je verstand hebt van alles? Je leest niet goed, trekt zomaar conclusies die nergens op slaan, en verdraaid allen naar je eigen hand. En vindt dat alles wat jij zegt de waarheid is.
Heel irritant.Wil graag ontopic blijven.
Ze heeft eigenlijk echt een gave
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Ήυs
- Zeer actief
Nee, maar wel dat je toch het grootste deel van een forum zover krijgt dat ze zich zo storen of ergeren dat ze toch weer reageren terwijl ze waarschijnlijk al 10 keer gedacht hebben 'ik reageer niet meer!' (ik danbouvierpoedel schreef:Is domheid een gave dan.?
- Ήυs
- Zeer actief
JuistJion schreef:Nee maar een half forum op de kast krijgen wel.bouvierpoedel schreef:Is domheid een gave dan.?
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Oke ik bekenFafo schreef:Nee, maar wel dat je toch het grootste deel van een forum zover krijgt dat ze zich zo storen of ergeren dat ze toch weer reageren terwijl ze waarschijnlijk al 10 keer gedacht hebben 'ik reageer niet meer!' (ik danbouvierpoedel schreef:Is domheid een gave dan.?) omdat het echt lullen tegen een muur is en zo zonde van je tijd en energie

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Daar heb je knopjes voor en echt dat werkt zo goed.bouvierpoedel schreef:Oke ik bekenFafo schreef:Nee, maar wel dat je toch het grootste deel van een forum zover krijgt dat ze zich zo storen of ergeren dat ze toch weer reageren terwijl ze waarschijnlijk al 10 keer gedacht hebben 'ik reageer niet meer!' (ik danbouvierpoedel schreef:Is domheid een gave dan.?) omdat het echt lullen tegen een muur is en zo zonde van je tijd en energie
dat ik ook steeds denk , Kees niet reageren .
Maar ik kan het nietttttttttt
Totdat de texten gequote gaan worden dan
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
Pakdebal
toots schreef:Daar heb je knopjes voor en echt dat werkt zo goed.bouvierpoedel schreef:Oke ik bekenFafo schreef:Nee, maar wel dat je toch het grootste deel van een forum zover krijgt dat ze zich zo storen of ergeren dat ze toch weer reageren terwijl ze waarschijnlijk al 10 keer gedacht hebben 'ik reageer niet meer!' (ik danbouvierpoedel schreef:Is domheid een gave dan.?) omdat het echt lullen tegen een muur is en zo zonde van je tijd en energie
Totdat de texten gequote gaan worden dan![]()
en weer gaan ze OFF_topic , wat een gezeur toch weer , dames . !.
- Ήυs
- Zeer actief
Ja dat ga ik ook maar eens doentoots schreef:Daar heb je knopjes voor en echt dat werkt zo goed.bouvierpoedel schreef:Oke ik bekenFafo schreef:Nee, maar wel dat je toch het grootste deel van een forum zover krijgt dat ze zich zo storen of ergeren dat ze toch weer reageren terwijl ze waarschijnlijk al 10 keer gedacht hebben 'ik reageer niet meer!' (ik danbouvierpoedel schreef:Is domheid een gave dan.?) omdat het echt lullen tegen een muur is en zo zonde van je tijd en energie
Totdat de texten gequote gaan worden dan![]()
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
nou ja daar zeg je zowat (sorry Favo, ik ga nog even off topic)Jion schreef:Nee maar een half forum op de kast krijgen wel.bouvierpoedel schreef:Is domheid een gave dan.?
Maar ik kan toch wel echt zeggen dat als je mij op de kast krijgt je een gave hebt inderdaad. Ik ben normaal echt niet zo. Niet hier en niet irl. Maar het is wat Fafo zegt. Dat belerende, dat totaal niet lezen wat mensen schrijven en ondertussen wel slechte adviezen geven (soms ronduit gevaarlijk zelfs) en dat denegrerend gelul over alle andere rassen wat geen stabij heet of groter is dan 30 cm. Ik wordt er moe van. Heb echt geprobeerd om het gesprek aan te gaan. Uitgelegd waarom mensen op haar reageren zoals ze doen. Maar ik kreeg geen reactie of zo selectief dat het totaal tegen dovemansoren gezegd bleek.
Heb nog nooit de negeerknop gebruikt maar ik begin steeds vaker te twijfelen.
Zo, en nu ben ik er ook klaar mee.
Sorry voor het off topic gebeuren
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
zullen we samen afspreken dat we niet meer gaan reageren danbouvierpoedel schreef:Oke ik bekenFafo schreef:Nee, maar wel dat je toch het grootste deel van een forum zover krijgt dat ze zich zo storen of ergeren dat ze toch weer reageren terwijl ze waarschijnlijk al 10 keer gedacht hebben 'ik reageer niet meer!' (ik danbouvierpoedel schreef:Is domheid een gave dan.?) omdat het echt lullen tegen een muur is en zo zonde van je tijd en energie
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ga mijn onderschrift veranderen zodat het iedere keer zegt NEEEeee.flamme schreef:zullen we samen afspreken dat we niet meer gaan reageren danbouvierpoedel schreef:Oke ik bekenFafo schreef:Nee, maar wel dat je toch het grootste deel van een forum zover krijgt dat ze zich zo storen of ergeren dat ze toch weer reageren terwijl ze waarschijnlijk al 10 keer gedacht hebben 'ik reageer niet meer!' (ik danbouvierpoedel schreef:Is domheid een gave dan.?) omdat het echt lullen tegen een muur is en zo zonde van je tijd en energie

-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
nee daar doe ik niet aan mee, maar ik houdt ons wel aan de afspraak
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
Je moet niet met pakketten werken, veel te omslachtig. Oppas per dag een vast bedrag, en als d hond gehaald moet worden reken je 2,50 extra. (heb trouwens alleen blz.1 gelezen.). Als ik moest kiezen uit allerlei pakketten zou ik al snel de buik er vol van hebben. Gewoon een vast bedrag bij halen en brengen wat extra's. Doen ze bij de kapsalon ook, creme hier en daar en je betaald zo weer een tientje extra. Bah. Irritatie stijgt meteen

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Verwijderd door moderator.bouvierpoedel schreef:Ga mijn onderschrift veranderen zodat het iedere keer zegt NEEEeee.flamme schreef:zullen we samen afspreken dat we niet meer gaan reageren danbouvierpoedel schreef:Oke ik bekenFafo schreef: Nee, maar wel dat je toch het grootste deel van een forum zover krijgt dat ze zich zo storen of ergeren dat ze toch weer reageren terwijl ze waarschijnlijk al 10 keer gedacht hebben 'ik reageer niet meer!' (ik dan) omdat het echt lullen tegen een muur is en zo zonde van je tijd en energie

-
Pakdebal
Browny schreef:Verwijderd door moderator.bouvierpoedel schreef:Ga mijn onderschrift veranderen zodat het iedere keer zegt NEEEeee.flamme schreef:Fafo schreef: Nee, maar wel dat je toch het grootste deel van een forum zover krijgt dat ze zich zo storen of ergeren dat ze toch weer reageren terwijl ze waarschijnlijk al 10 keer gedacht hebben 'ik reageer niet meer!' (ik dan) omdat het echt lullen tegen een muur is en zo zonde van je tijd en energie
zullen we samen afspreken dat we niet meer gaan reageren dan
berichten vermeld , jullie gaan nu echt te ver , belachelijk . !. Ga dat ergens anders doen, maar niet hier . .
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Je kan ook gewoon een keer vertellen wat er met je aan de hand is, misschien is het dan opgelost. Helaas reageer je nooit op vragen daarover.
On topic: er zit wel wat in ja, dat pakketten omslachtig lijken voor klanten. Ik ken wel opvang die een tabel hebben met 2 kolommen: bus en veld. Lekker simpel.
On topic: er zit wel wat in ja, dat pakketten omslachtig lijken voor klanten. Ik ken wel opvang die een tabel hebben met 2 kolommen: bus en veld. Lekker simpel.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Moet bekennen dat ik dit ook niet kies vind hoor.Browny schreef: Verwijderd door moderator.
Bedoel je kunt iemand belachelijk maken (doe ik zelf ook meer dan eens) maar dat gelul elke keer dat ze (misschien/vast) autistisch is, valt onder de DSM IV, of zoals nu misschien wel zwak begaafd is. Ja sorry hoor, dat blijf ik iets vinden wat gewoon niet hoort
Dat ze belachelijk gemaakt wordt (en dat vaak ook over zich afroept, ik geef toe) is mijn inziens heel wat anders(en soms ook terecht) dan "meningen/vermoedens" eruit gooien zoals jij (en anderen eerder) nu hier doet
edit:
Hier nog zo'n lijpo
EchtLeonie. schreef:Je kan ook gewoon een keer vertellen wat er met je aan de hand is, misschien is het dan opgelost. Helaas reageer je nooit op vragen daarover.
Laatst gewijzigd door smoekie op 31 aug 2013 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Pakdebal
wat er aan de hand is ?.Leonie. schreef:Je kan ook gewoon een keer vertellen wat er met je aan de hand is, misschien is het dan opgelost. Helaas reageer je nooit op vragen daarover.
ik ben gewoon net als ieder ander , wat is er dan met jou aan de hand , als je dit überhaupt afvraagt ?.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Dit leuke topic zou half zo lang zijn als jullie nou eens niet reageerden op you know who
Ik zou meteen 25 euro voor een oppasdag betalen als ik weet dat mijn hond daar goed zit en het leuk heeft. Vijf dagen per week wordt dat te duur, maar voor af en toe: heel graag
Ik zou meteen 25 euro voor een oppasdag betalen als ik weet dat mijn hond daar goed zit en het leuk heeft. Vijf dagen per week wordt dat te duur, maar voor af en toe: heel graag
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."