je vriend is een doorsnee Hollander , ik heb het dus niet over persoonlijk , maar doorsnee , want bij ons " moet alles maar kunnen "Dee schreef:Ik schrijf toch dat IK het niet wil hebben? Moet je niet over mijn geweten beginnen.
Wat je er nou verder bijhaalt snap Ik ook niet. Maar in je beginpost heb je een punt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
2 labradors op je af zien stormen
Moderator: moderatorteam
-
Pakdebal
Re: 2 labradors op je af zien stormen
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jazrker ben ik met je eens maar als de andere partij gaat viswijven en met regeltjes gaat dwepen ben ik er snel klaar mee. Sorry kan gebeuren verder met de orde van de dag. Er is niks gebeurd.maart schreef:pdb heeft toch wel een punt. Ik moet ook geen vreemde honden ineens op me afgestormd komen hebben en dan al helemaal geen betweterig antwoord van de eigenaar hebben.
Je kunt je als eigenaar dan ook excuseren immers (het kan iedereen overkomen dat zijn hond eens bananen in de oren heeft, hier is een pup ook al eens op een gewoon wandelend persoon gelopen, dat hoeft niet)

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Jazrker ben ik met je eens maar als de andere partij gaat viswijven en met regeltjes gaat dwepen ben ik er snel klaar mee. Sorry kan gebeuren verder met de orde van de dag. Er is niks gebeurd.maart schreef:pdb heeft toch wel een punt. Ik moet ook geen vreemde honden ineens op me afgestormd komen hebben en dan al helemaal geen betweterig antwoord van de eigenaar hebben.
Je kunt je als eigenaar dan ook excuseren immers (het kan iedereen overkomen dat zijn hond eens bananen in de oren heeft, hier is een pup ook al eens op een gewoon wandelend persoon gelopen, dat hoeft niet)

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Wat Jij wil.Pakdebal schreef:je vriend is een doorsnee Hollander , ik heb het dus niet over persoonlijk , maar doorsnee , want bij ons " moet alles maar kunnen "Dee schreef:Ik schrijf toch dat IK het niet wil hebben? Moet je niet over mijn geweten beginnen.
Wat je er nou verder bijhaalt snap Ik ook niet. Maar in je beginpost heb je een punt.
- Dee
- Zeer actief
Wat Jij wil.Pakdebal schreef:je vriend is een doorsnee Hollander , ik heb het dus niet over persoonlijk , maar doorsnee , want bij ons " moet alles maar kunnen "Dee schreef:Ik schrijf toch dat IK het niet wil hebben? Moet je niet over mijn geweten beginnen.
- Dee
- Zeer actief
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Het is niet netjes nee als je je hond maar op iedereen af laat denderen. Wel maakt het uit met welke bedoelingen ze dat doen, je ziet duidelijk met welke intentie een hond op je af komt.
Zo heeft Noah eens 2x in 1 wandeling zichzelf uitgeschud net NAAST een persoon
De eerste bleef zelf bij ons plakken "haar hond vond het o zo leuk". noah was bezig met de bal en aan het zwemmen maar mevrouw bleef staan. Tja toen moest ik stiekem wel lachen
De andere keer was bij het hondenstrand, Noah ging naast een vrouw met krukken staan en schudde zich uit. Toen heb ik wel mijn excuus aangeboden, vrouw vond het niet erg want het was immers toch lekker warm weer. Kortom, het hangt ook wel beetje van de situatie af hoe je op dat moment reageert
Zo heeft Noah eens 2x in 1 wandeling zichzelf uitgeschud net NAAST een persoon
-
Pakdebal
malinois schreef:Jazrker ben ik met je eens maar als de andere partij gaat viswijven en met regeltjes gaat dwepen ben ik er snel klaar mee. Sorry kan gebeuren verder met de orde van de dag. Er is niks gebeurd.maart schreef:pdb heeft toch wel een punt. Ik moet ook geen vreemde honden ineens op me afgestormd komen hebben en dan al helemaal geen betweterig antwoord van de eigenaar hebben.
die regeltjes weet toch iedere hondenbezitter , dat in bossen van het Staatsbosbeheer honden aan de lijn moeten , daarom kan je best een stapje verder gaan .
ik vind het dan erg naief , als je daar stommetje voor gaat spelen .
een excuus van de eigenaar was zeker ( ! ) op zijn plaats geweest alvorens ik er wat van zei .
-
Corneliana
- Zeer actief
dan had je toch bij de eigenaar moeten zijn: ik vind dat je best sorry kan zeggen.Pakdebal schreef:malinois schreef:Jazrker ben ik met je eens maar als de andere partij gaat viswijven en met regeltjes gaat dwepen ben ik er snel klaar mee. Sorry kan gebeuren verder met de orde van de dag. Er is niks gebeurd.maart schreef:pdb heeft toch wel een punt. Ik moet ook geen vreemde honden ineens op me afgestormd komen hebben en dan al helemaal geen betweterig antwoord van de eigenaar hebben.
die regeltjes weet toch iedere hondenbezitter , dat in bossen van het Staatsbosbeheer honden aan de lijn moeten , daarom kan je best een stapje verder gaan .
ik vind het dan erg naief , als je daar stommetje voor gaat spelen .
een excuus van de eigenaar was zeker ( ! ) op zijn plaats geweest alvorens ik er wat van zei .
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Ik werk me een slag in de rondte met de hond om me niks van die bordjes aan te hoeven trekken. En dat doe ik dus ook niet.
Als mijn hond niets of niemand lastigvalt moeten ze me maar bekeuren, als ze dat productief vinden.
Als mijn hond niets of niemand lastigvalt moeten ze me maar bekeuren, als ze dat productief vinden.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- stefanie
- Zeer actief
Pakdebal schreef: die regeltjes weet toch iedere hondenbezitter , dat in bossen van het Staatsbosbeheer honden aan de lijn moeten , daarom kan je best een stapje verder gaan .
ik vind het dan erg naief , als je daar stommetje voor gaat spelen.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
M@scha schreef:ik zou ook helemaal niet blij zijn als er 2 labjes op mij af kwamen stormen.. sterker nog. ik denk dat alleen de reden dat het pdb is die het topic opent dat de rest dat ineens geen probleem vindt
Dit dus
Mensen hebben vaak "'schijt" aan de regels die stellen dat honden ergens alleen maar aangelijnd mogen zijn en laten hun honden ondanks die "'regel' toch loslopen. Ja hij doet toch niks
Mensen die daar met hun "aangelijnde" hond lopen kunnen zich dan echt wel de kolere schrikken als er ineens 2 (vriendelijk uitziende) honden op je af komen stormen
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Pakdebal
natuurlijk mag je hem dan los laten lopen, mits hij wild achterna gaat , maar dan krijg je wel, dat ONopgevoede honden dat ook doenJaap* schreef:Ik werk me een slag in de rondte met de hond om me niks van die bordjes aan te hoeven trekken. En dat doe ik dus ook niet.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Jaap* schreef:Ik werk me een slag in de rondte met de hond om me niks van die bordjes aan te hoeven trekken. En dat doe ik dus ook niet.
eens. van mij mogen alle honden overal loslopen. maar dan wel zo dat anderen er geen last van hebben. als ik met mijn honden loop doe ik dat vooral binnen de bebouwde kom omdat hier buiten de kom alles losloop is en ik op deze manier mensen aan kan spreken als hun hond naar de mijne komt.
maar na een tijdje ken je elkaar en er zijn er genoeg die gewoon los blijven lopen maar bij de baas geroepen worden omdat ze die badgasten van mij kennen, mij passeren en daarna weer vrij mogen. geen probleem vind ik dat

- crienepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Ik ga de ellende over me afroepen denk ik, maar moet deze toch even delen.
Vorige week liepen wij met losse hond door de weilanden. Hier mogen officieel helemaal geen honden komen, laat staan los
(
). Heerlijk stukkie om te lopen, de enigen die wij hier eigenlijk regelmatig tegenkomen zijn nog 2 hondeneigenaren met loslopende honden (foei!)
Halverwege onze wandeling zagen wij rechts van ons beweging, bleek een nakend vrijend stel te zijn. Nou is Vince én jong én een onbezonnen boxer, dus ik zag al helemaal voor me dat hij enthousiast het vrijende stel zou gaan begroeten (lees lomp op ze afrennen en met ze mee willen doen
)
Ik ben vooruit gerend, heb hem met bal en lekkers gelukkig weten af te leiden en meegekregen de andere kant op (hij staat nog niet zo jofel onder appel, gaan ook stapje terug naar lange lijn). Achteraf hebben we er hartelijk om gelachen samen.
Feitelijk heeft PdB gelijk, geen losloopbos dus honden horen aangelijnd. Maar ach.......................
Vorige week liepen wij met losse hond door de weilanden. Hier mogen officieel helemaal geen honden komen, laat staan los
(
Halverwege onze wandeling zagen wij rechts van ons beweging, bleek een nakend vrijend stel te zijn. Nou is Vince én jong én een onbezonnen boxer, dus ik zag al helemaal voor me dat hij enthousiast het vrijende stel zou gaan begroeten (lees lomp op ze afrennen en met ze mee willen doen
Ik ben vooruit gerend, heb hem met bal en lekkers gelukkig weten af te leiden en meegekregen de andere kant op (hij staat nog niet zo jofel onder appel, gaan ook stapje terug naar lange lijn). Achteraf hebben we er hartelijk om gelachen samen.
Feitelijk heeft PdB gelijk, geen losloopbos dus honden horen aangelijnd. Maar ach.......................

- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ik zou het ook niet tof vinden, het loslopen maakt mij niet uit, maar houd ze dan wel bij je. En als ze een keer ergens op af schieten (want het blijven honden en geen machines) dan bied je je excuses aan.
Mensen zonder honden hebben geen idee van losloopgebieden, maar niet alle mensen met honden weten waar ze vast moeten.
Mensen zonder honden hebben geen idee van losloopgebieden, maar niet alle mensen met honden weten waar ze vast moeten.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Wat bedoel je met: helaas spraken ze dus Duits. Vond je het jammer dat je niet met ze kon praten, of vond je het jammer dat Duitsers zo'n goed opgevoede hond hadden?Pakdebal schreef:mensen zoals je vriend met zo'n opmerking zorgen er dus voor , dat anderen meer en meer anti-hond gaan worden ..Dee schreef:Ik wil ook niet dat Figo op mensen of honden afgaat op eigen houtje,
vriend hecht daar wat minder aan ( moet je er maar niet lopen ).
Eigenlijk geef ik beide kanten gelijk. Nee mijn hond moet anderen niet lastig vallen. Dat wil ik ook niet.
Maar ik zie dan mijn kant, vriend zijn kant, en degene die we tegenkomen z'n kant.
Zo'n wandeling is voor mij doodvermoeiend in iedergeval![]()
wil je dat op je geweten hebben ?
Was een Duits ( ! ) gezin op het strand , en die hadden een super-keurig opgevoede Dobberman bij zich , dat viel gewoon op ,
maar helaas spraken ze dus Duits
terwijl andere Hollandse honden er weer een zootje van maakten op het losloop strand, bij ons moet " alles zo mogen "
Mij maakt het trouwens niet uit als honden op me af komen stormen, vanochtend kwam er een Stafford die sprong tegen me op en bleef met zijn poot in mijn riem hangen die om mijn nek hing, kreeg gelijk een ruk aan mijn nek, maar dat vond ik echt niet erg kan gebeuren.
Was trouwens een Stafford van 3 jaar en een schatje, hij knuffelde me zowat dood en mijn honden liet hij ook met rust.
Gelukkig lieten mijn honden hem ook met rust. Ze vonden hem volgens mij een beetje te druk want ze bleven op gepaste afstand. Haha.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Alweer dubbel.
Laatst gewijzigd door -Lilo- op 30 aug 2013 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Wel een leuk verhaal als ie dat stelletje even op z'n lompst hallo had gezegd, haha. Maar ik vind het wel raar dat je een hond los laat lopen die je niet goed onder appel hebt en als er ooit (rund)vee in die weilanden loopt, zou ik er wegblijven. Die kunnen behoorlijk ziek worden van hondenontlasting.crienepien schreef:Ik ga de ellende over me afroepen denk ik, maar moet deze toch even delen.
(). Heerlijk stukkie om te lopen, de enigen die wij hier eigenlijk regelmatig tegenkomen zijn nog 2 hondeneigenaren met loslopende honden (foei!)
Halverwege onze wandeling zagen wij rechts van ons beweging, bleek een nakend vrijend stel te zijn. Nou is Vince én jong én een onbezonnen boxer, dus ik zag al helemaal voor me dat hij enthousiast het vrijende stel zou gaan begroeten (lees lomp op ze afrennen en met ze mee willen doen)
Ik loop ook regelmatig in de weilanden, maar dan wel met toestemming van desbetreffende boeren.
- crienepien
- Zeer actief
De hond leek na 2 weken bij de fokster goed onder appél, maar dat blijkt wat tegen te vallen. Loopt niet weg, maar komt pas als het hem uitkomt in plaats van als we roepen. Vandaar even stapje terug.Lizanne schreef: Maar ik vind het wel raar dat je een hond los laat lopen die je niet goed onder appel hebt en als er ooit (rund)vee in die weilanden loopt, zou ik er wegblijven. Die kunnen behoorlijk ziek worden van hondenontlasting.
Ik loop ook regelmatig in de weilanden, maar dan wel met toestemming van desbetreffende boeren.
De weilanden zijn wandelgebied waar geen vee oid staat, is grond van de gemeente om een hele grote plas heen.

-
Pakdebal
crienepien schreef:De hond leek na 2 weken bij de fokster goed onder appél, maar dat blijkt wat tegen te vallen. Loopt niet weg, maar komt pas als het hem uitkomt in plaats van als we roepen. Vandaar even stapje terug.Lizanne schreef: Maar ik vind het wel raar dat je een hond los laat lopen die je niet goed onder appel hebt en als er ooit (rund)vee in die weilanden loopt, zou ik er wegblijven. Die kunnen behoorlijk ziek worden van hondenontlasting.
De weilanden zijn wandelgebied waar geen vee oid staat, is grond van de gemeente om een hele grote plas heen.
ik was nooit zo'n type om ergens te gaan wandelen , waar uberhaupt geen honden mogen , laat staan los laten lopend.
sorry, het is een leuk verhaal , maar ben het wel met Lizanne eens , als je zo blijft doorgaan , is het alleen maar ergernis tegen honden
- crienepien
- Zeer actief
Hm, dat heb ik in de tekst van Lizanne nergens terug kunnen vindenPakdebal schreef:sorry, het is een leuk verhaal , maar ben het wel met Lizanne eens , als je zo blijft doorgaan , is het alleen maar ergernis tegen honden

- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Nouja, dat hangt er vanaf waar het is. Ik loop met Tessa op een industrieterrein, niet voor honden dus en officieel mogen ze niet los. Maar juist omdat daar alleen mensen met honden komen die rekening houden met elkaar (meeste honden die daar komen kunnen niet met anderen of komen om te trainen/speuren) is er geen overlast. Zowel de politie, als de beveiligers als de gemeente staan het toe en komen regelmatig kijken. Geen overlast, geen incidenten en de honden kunnen toch even fijn los of trainen.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Tuurlijk heeft PdB gelijk dat het niet moet gebeuren dat honden op mensen afstormen.
Ik denk dat iedereen het daar mee eens kan zijn.
Maar het argument dat een bos geen losloopgebied is roept bij mij irritatie op.
De openbare weg, accoord.
Maar een bos?
De argumenten vind ik zwak, daarom kwam ik met het voorbeeld van een man alleen in het bos.
Allereerst het argument angst.
Niemand heeft een reden om bang te zijn voor mijn honden.
Ze stormen niet op mensen af en vallen geen mensen aan.
Waarom zou de ongefundeerde angst van een ander voor mijn honden een reden voor mij moeten zijn om aan te lijnen?
aanlijnen betekent in mijn beleving een hele grote belemmering voor het plezier van baas en hond.
Het is onnatuurlijk.
dan het argument schaadt de natuur.
ook nee, niet in het geval van de berner, die gaat helemaal nergens achteraan.
Kooi zou dan wel moeten worden aangelijnd.
Maar waarom mag het in het ene bos wel en in het andere bos niet?
En sommige kinderen en zelfs volwassenen schaden ook de natuur.
geen argument om dan alle mensen ook maar aan te lijnen toch?
waar ik woonde in Drenthe, was het echt bizar.
Mochten de honden in het park achter het huis niet los tijdens het broedseizoen.
Maar voor het huis vonden zeer regelmatig wild-west taferelen plaats.
Er liepen katten en kinderen en er vlogen roofvogels over.
Ook werd het gras gemaaid met van die enorme tractoren.
Schijnargument dus?
PdB. je zou mij zomaar met mijn berner kunnen tegenkomen in een bos van SBB en weet je?
Je verbijt je angst maar gewoon, want die is niet terecht.
als je in iedere loslopende hond een potentieel gevaar ziet dan heb jij een probleem.
Ik vind niet dat mijn hond en ik daar de dupe van zouden moeten worden.
Ik ken deze discussie, want SBB heeft ons enige jaren geleden in Drenthe laten meedenken.
Daar was angst voor honden inderdaad een doorslaggevend argument.
Ik ben en was het daar niet mee eens.
en als daar dan toch zoń aanlijnregel uit voortvloeit, dan lap ik die aan mijn laars.
En die bekeuring betaal ik dan wel...
Ik denk dat iedereen het daar mee eens kan zijn.
Maar het argument dat een bos geen losloopgebied is roept bij mij irritatie op.
De openbare weg, accoord.
Maar een bos?
De argumenten vind ik zwak, daarom kwam ik met het voorbeeld van een man alleen in het bos.
Allereerst het argument angst.
Niemand heeft een reden om bang te zijn voor mijn honden.
Ze stormen niet op mensen af en vallen geen mensen aan.
Waarom zou de ongefundeerde angst van een ander voor mijn honden een reden voor mij moeten zijn om aan te lijnen?
aanlijnen betekent in mijn beleving een hele grote belemmering voor het plezier van baas en hond.
Het is onnatuurlijk.
dan het argument schaadt de natuur.
ook nee, niet in het geval van de berner, die gaat helemaal nergens achteraan.
Kooi zou dan wel moeten worden aangelijnd.
Maar waarom mag het in het ene bos wel en in het andere bos niet?
En sommige kinderen en zelfs volwassenen schaden ook de natuur.
geen argument om dan alle mensen ook maar aan te lijnen toch?
waar ik woonde in Drenthe, was het echt bizar.
Mochten de honden in het park achter het huis niet los tijdens het broedseizoen.
Maar voor het huis vonden zeer regelmatig wild-west taferelen plaats.
Er liepen katten en kinderen en er vlogen roofvogels over.
Ook werd het gras gemaaid met van die enorme tractoren.
Schijnargument dus?
PdB. je zou mij zomaar met mijn berner kunnen tegenkomen in een bos van SBB en weet je?
Je verbijt je angst maar gewoon, want die is niet terecht.
als je in iedere loslopende hond een potentieel gevaar ziet dan heb jij een probleem.
Ik vind niet dat mijn hond en ik daar de dupe van zouden moeten worden.
Ik ken deze discussie, want SBB heeft ons enige jaren geleden in Drenthe laten meedenken.
Daar was angst voor honden inderdaad een doorslaggevend argument.
Ik ben en was het daar niet mee eens.
en als daar dan toch zoń aanlijnregel uit voortvloeit, dan lap ik die aan mijn laars.
En die bekeuring betaal ik dan wel...
-
Muk
Dat denk ik ook.M@scha schreef:ik zou ook helemaal niet blij zijn als er 2 labjes op mij af kwamen stormen.. sterker nog. ik denk dat alleen de reden dat het pdb is die het topic opent dat de rest dat ineens geen probleem vindt
In zowel aanlijngebied als losloopgebied hou ik niet van op mij afstormende honden. Laatst nog een dame met een kudde chi's. Allemaal loslopend (was aanlijngebied) en keffend + fixerend op mij en Gina afgerend. Ik ga dan tussen Gina en het onopgevoedde tuig staan, was de eigenaar helemaal gepikeerd. "Ze doen niks hoor!" Als je dat zegt terwijl jouw honden zich misdragen dan ben je in mijn ogen een dom geval. Gelukkig rende een mormel weg van Gina, de rest liep uiteindelijk door, en mocht ze daar achteraan rennen, maar jee je hebt er vreselijk domme en irritante hondenbazen bij. Want het is nog altijd de schuld van de hondeneigenaar die zijn / haar hond niet opvoed.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
@Pdb; niet elk sbb-bos is aanlijngebied hoor.
Elmo loopt alleen op mensen af die hij kent.
Elmo loopt alleen op mensen af die hij kent.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Op het moment dat een hond gewoon normaal luistert en bij de baas blijft boeit het mij totaal niet of die los loopt in een aanlijn gebied, op het moment dat die hond ongecontroleerd op mij afkomt rennen ben ik daar niet van gediend! ik vind het aso als je er maar vanuit gaat dat iedereen jouw hond(en) wel leuk vindt en het ook maar gewoon vindt dat honden op een ander afrennen, als ik met mijn hond naar een aanlijn gebied ga doe ik dat met een reden.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Al met al gepraat om niets. Er is niets gebeurd. De honden hadden niets slechts in de zin. Die man kende zijn honden.
Ik liep laatst in het bos en daar was een verjaardagspartijtje met speurtocht voor de kinderen. Een herrie van heb ik jou daar. Voor de dieren in het bos niet echt rustig.
De kids hadden me toch een lol. Ik heb genoten van die kinderen.
(terwijl mijn rustige wandeling over was en ik de hele tijd gillende kids met stokken tegenkwam).
Moeten we nu de speurtochten ook maar verbannen?
Waar is de tolerantie van mekaar?
Ingrid
Ik liep laatst in het bos en daar was een verjaardagspartijtje met speurtocht voor de kinderen. Een herrie van heb ik jou daar. Voor de dieren in het bos niet echt rustig.
De kids hadden me toch een lol. Ik heb genoten van die kinderen.
(terwijl mijn rustige wandeling over was en ik de hele tijd gillende kids met stokken tegenkwam).
Moeten we nu de speurtochten ook maar verbannen?
Waar is de tolerantie van mekaar?
Ingrid

Lizzy & Faya, de oppashondjes
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Daar gaat het toch niet om? het gaat erom dat het niet fijn is als er een paar loslopende honden op je af komen stormen, niet om herrie die kinderen maken 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...