Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

2 labradors op je af zien stormen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: 2 labradors op je af zien stormen

Ongelezen bericht door Ήυs »

Branka schreef:
Pakdebal schreef:
Jaap* schreef:
sbientje schreef:het is niet netjes maar jee, kan gebeuren zeg..
Wel lezen hè. Het was een aanlijngebied. Dus nee!
:mrgreen:
precies, ik was toevallig niet zo bang , maar als de man niets zegt , en ik ZOU bang geweest zijn ?.

dit is nu de reden , dat Staatsbosbeheer liever wil, dat ALLE honden keurig aan de lijn lopen . :19:
Nee hoor, het op mensen afstormen is niet de reden dat honden aangelijnd moeten. Dat boeit Staatsbosbeheer volgens mij totaal niets. Wat ze wel boeit is dat er loslopende honden zijn die hun eigen plan trekken en de natuur verstoren.
Klopt! Hier lopen mijn honden altijd los en als ik een meneer tegen kom van staatsbosbeheer (hij kent me inmiddels) dan groet hij vriendelijk. De eerste keer zei hij 'ze blijven wel netjes op het pad zeg' en wenste me een fijne wandeling verder.

Zolang ze netjes op de paden blijven vindt de meneer het allemaal prima ;) En ik zorg er ook voor dat de honden dan netjes op de paden blijven.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Nou, eerlijk is eerlijk. Het lastigvallen van andere bezoekers, of het als lastig ervaren door andere bezoekers, word naast het verstoren van de omgeving bijna altijd aangedragen als reden om losloopgebieden te sluiten.
Blijkbaar wordt er toch veel over geklaagd. En soms kan ik me dat eigenlijk best wel voorstellen hoor.
Je hébt er hufters van hondeneigenaren bij.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Pakdebal

Ongelezen bericht door Pakdebal »

Branka schreef:
Pakdebal schreef: dit is nu de reden , dat Staatsbosbeheer liever wil, dat ALLE honden keurig aan de lijn lopen . :19:
Nee hoor, het op mensen afstormen is niet de reden dat honden aangelijnd moeten. Dat boeit Staatsbosbeheer volgens mij totaal niets. Wat ze wel boeit is dat er loslopende honden zijn die hun eigen plan trekken en de natuur verstoren.

ja, buiten het op wild jagen natuurlijk bedoelde ik, er staat echt in " dat de bezoekers geen last mogen hebben van honden "

citaat van site Staatsbosbeheer :

In de meeste gebieden van Staatsbosbeheer is uw hond van harte welkom, maar dan wel aan de lijn.
Die standaardregel is bedoeld om vogels of wild te beschermen en ook om ervoor te zorgen dat alle bezoekers zich buiten op hun gemak voelen

nou, ik voelde mij toen alles , behalve op mijn gemak
frank-bobby
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door frank-bobby »

Pakdebal schreef:
Branka schreef:
Pakdebal schreef: dit is nu de reden , dat Staatsbosbeheer liever wil, dat ALLE honden keurig aan de lijn lopen . :19:

ja, buiten het op wild jagen natuurlijk bedoelde ik, er staat echt in " dat de bezoekers geen last mogen hebben van honden "

citaat van site Staatsbosbeheer :

In de meeste gebieden van Staatsbosbeheer is uw hond van harte welkom, maar dan wel aan de lijn.
Die standaardregel is bedoeld om vogels of wild te beschermen en ook om ervoor te zorgen dat alle bezoekers zich buiten op hun gemak voelen
wat een gedoe zeg pff
denk dat een knietje net ff wat makkelijker is
moet r niet aan denken om door lompe honden steeds voor me poten gelopen te worden
daar in tegen verwacht ik ook dat mijn honden dat niet doen en die enkele keer dat dat wel gebeurt krijgen zij dat net zo goed te horen :zweep:
Afbeelding
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Ik dacht dat je labjes wel leuk vond, itt veel andere soorten honden. Bij labjes maak je meestal alleen kans om doodgelikt te worden. En er mag zoveel niet. Doe jij nooit iets wat eigenlijk niet mag dan? Kan ik me niet voorstellen.

Er is hier in de wijk een labradorpup, van een maand of 6. Wat een druk mannetje is dat. Hij vindt iedereen en alles leuk en wil zijn snuit overal in steken. Laatst liepen we in de wijk en was ie blijkbaar ontsnapt uit de tuin. Hij was nogal opdringerig en druk en Shelly was het wel zat op een gegeven moment. Dus stuurde ik hem gewoon terug naar zijn huis. En dat snapte hij heel goed. Ze zijn niet echt dom hoor. Later kwamen we hem weer tegen in het park en was ie weer wat onbesuisd. En toen stuurde ik hem ook weg na even snuffelen. Ze zeggen 'it takes a village to raise a child' en misschien geldt dat ook wel voor pups. Ik doe het graag iig voor mijn dorpsgenoten, een beetje helpen bij de opvoeding.

Okee, barst los, Marion, ik mag me natuurlijk niet met andermans honden bemoeien

Maar, doe jij, PdB, wel eens iets wat eigenlijk niet mag? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

Fizgig schreef:
Maar, doe jij, PdB, wel eens iets wat eigenlijk niet mag? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Ja. Praten en typen :smile2:
Pakdebal

Fizgig schreef: Maar, doe jij, PdB, wel eens iets wat eigenlijk niet mag? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

ik zal het maar eerlijk bekennen , ik was echt bang .. !

ik hou er niet van , rennende honden die ik niet ken , en waarom zei die man nou niets ?
die man kon toch ook zeggen " het zijn goeierds " ?

Je kan tegenwoordig niemand meer vertrouwen , dus ook vreemde honden niet . :19:
frank-bobby
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua
Contacteer:

Ongelezen bericht door frank-bobby »

Fafo schreef:
Fizgig schreef:
:LOL:
Afbeelding
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

frank-bobby schreef:
Fafo schreef:
Fizgig schreef:
:LOL:
Niet zo flauw, andersom wordt dat ook niet gewaardeerd ;)
Pakdebal schreef:
Fizgig schreef: Maar, doe jij, PdB, wel eens iets wat eigenlijk niet mag? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

ik hou er niet van , rennende honden die ik niet ken , en waarom zei die man nou niets ?

Je kan tegenwoordig niemand meer vertrouwen , dus ook vreemde honden niet . :19:
Eerlijk gezegd verbaasd dit mij wel. Labjes staan vooral bekend als stuiterballen en niet als agressief. Ben je daar óók bang voor?
Persoonlijk ben ik vooral bang dat mijn knieën achterstevoren komen te staan bij zulke stuiterballen en dan is de tip van Frank-bobby wel de beste: knie vooruit zodat je ze afweert.
Afbeelding
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Jaap* schreef:Nou, eerlijk is eerlijk. Het lastigvallen van andere bezoekers, of het als lastig ervaren door andere bezoekers, word naast het verstoren van de omgeving bijna altijd aangedragen als reden om losloopgebieden te sluiten.
Blijkbaar wordt er toch veel over geklaagd. En soms kan ik me dat eigenlijk best wel voorstellen hoor.
Je hébt er hufters van hondeneigenaren bij.
Ik kom ernstige hufterige automobilisten tegen, helaas is daarvoor nog nooit een snelweg gesloten. :19: :pffff: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Wilm@ op 29 aug 2013 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Ik ben bang voor alleen loslopende mannen zonder hond in een bos.
Want ja, het komt ooit weleens voor dat zoeen kwaad in de zin heeft.
Het gegeven dat ik bang ben, dat vind jij een goed argument om het alleen loslopen zonder hond voor mannen te verbieden? :idea:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Pakdebal schreef:
Jaap* schreef:
sbientje schreef:het is niet netjes maar jee, kan gebeuren zeg..
Wel lezen hè. Het was een aanlijngebied. Dus nee!
:mrgreen:

precies, ik was toevallig niet zo bang , maar als de man niets zegt , en ik ZOU bang geweest zijn ?.

dit is nu de reden , dat Staatsbosbeheer liever wil, dat ALLE honden keurig aan de lijn lopen . :19:
As is verbrande turf... :roll:
het was niet zo dus waar maak je je druk om :hmmm:

En ja ik laat ze ook los in het bos, dus ook waar het niet mag. Enig verschil is dat ze wel luisteren en dat ze uit zichzelf al niet naar vreemden toe zullen gaan
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Pakdebal schreef:

als je een beetje hondenkennis hebt zie je heel snel wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dus misschien eerst een beetje hondenkennis op doen :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
Staatsbosbeheer kan mijn grote witte reet kussen :lol1:
Daar heb je zonnekanonnen voor weet je dat :cool2:
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Nanna schreef:
Pakdebal schreef: Je kan tegenwoordig niemand meer vertrouwen , dus ook vreemde honden niet . :19:
het waren vást zwarte Labradors :lol1:
Of Roemeense import :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
malinois schreef:
Nanna schreef:
Staatsbosbeheer kan mijn grote witte reet kussen :lol1:
Daar heb je zonnekanonnen voor weet je dat :cool2:
Nee, dat gebeurt niet :hmmm: Ik koester mijn babywitte billetjes en poeder ze zorgvuldig in :lol1:
Zwitsal wordt nog rijk van mij.
:LOL: :LOL:
Het is ook geen aanrader kan ik je uit ervaring vertellen, heb destijds een week niet fatsoenlijk kunnen zitten dus dat was ook gelijk de laatste keer :hmmm:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Het is toch wat...
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
malinois schreef: Het is ook geen aanrader kan ik je uit ervaring vertellen, heb destijds een week niet fatsoenlijk kunnen zitten dus dat was ook gelijk de laatste keer :hmmm:
:denken: waarom zou je een bruine kont willen hebben?
Volgens mevrouw van het kanon moest je naakt (apart afgesloten kamer, kleding was slecht voor 't ding etc.) dus 'datwataltijdwitis' ook... :blauwoog:
Nou dat heb ik dus geweten, de rest was mooi bruin... dat was gillend rood. Ik voel het nog :hmmm:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
malinois schreef: Volgens mevrouw van het kanon moest je naakt (apart afgesloten kamer, kleding was slecht voor 't ding etc.) dus 'datwataltijdwitis' ook... :blauwoog:
Nou dat heb ik dus geweten, de rest was mooi bruin... dat was gillend rood. Ik voel het nog :hmmm:
:LOL: :LOL: :LOL:

:smile2: Afbeelding
:hmmm:

zeg je zit me toch niet belachelijk te maken :S:

maar ja zoiets ja :oeps:
Afbeelding
Fizgig
Zeer actief

Ik droeg vroeger dus vaak een string tijdens het zonnebaden want dan had ik geen witte billen. Daar kan ik van gruwelen, spiiiierwitte billen. Of ik ging naar het naaktstrand, helemaal egaal bruin, vond ik mooi. Maar nu doe ik niet meer aan zonnebaden, snap niet dat ik het ooit leuk vond, of belangrijk, dus zijn ze nu lelieblank. Dat klinkt wat beter, hahaha.
Lynnepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Lynnepien »

Nou, PDB heeft anders wel een punt. Honden horen niet tegen andere mensen aan te springen, los of niet. Het gebeurt, ja, maar het is niet netjes. Er wordt hier zo vaak op onstuimige en lompe honden gemopperd, of gepraat over knietjes geven :19: Als PDB dan schrikt van twee honden die op haar af rennen is dat ineens gek? :denken: Ze zal het vast wel weer een beetje raar brengen maar in se heeft ze gewoon een punt ;)
Afbeelding
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Lynnepien schreef:Nou, PDB heeft anders wel een punt. Honden horen niet tegen andere mensen aan te springen, los of niet. Het gebeurt, ja, maar het is niet netjes. Er wordt hier zo vaak op onstuimige en lompe honden gemopperd, of gepraat over knietjes geven :19: Als PDB dan schrikt van twee honden die op haar af rennen is dat ineens gek? :denken: Ze zal het vast wel weer een beetje raar brengen maar in se heeft ze gewoon een punt ;)
klopt maar er word ook heel wat geconiditioneert in losloop gebied. Zo komen wij regelmatig een stel tegen dat voert wanneer zij wil voeren. Ik leg het haar al 3jaar uit. Doodvermoeiend, haar man kijkt ook meewarig. Honden beuken tegen haar aan, duwen met hun neus en eisen gewoon beloning
ik heb het opgegeven ze zoekt het maar uit , ze redt zich er maar mee. Haar man is het met me ens met een knipoog. Echt niet te filmen die vrouw
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Fizgig
Zeer actief

Pakdebal schreef:

Eh...zou het kunnen dat je mijn quote verkeerd hebt geknipt want je geeft geen antwoord op het stukje wat je eruit hebt gehaald. Volgens mij reageer je nu meer op de rest van de quote. Maakt niet uit hoor, je mag reageren op wat je wilt en de rest laten zitten. Maar nu rijmt wat je zegt niet met de quote erboven.

Ik doe dus wel eens dingen die eigenlijk niet mogen. Zo zaai ik bloemenzaad op plekken in de stad zodat de bijen wat meer te snoepen hebben. En ik steel wel eens bloemen, onkruid en zaden, gewoon uit de natuur. Ik heb wel eens een opgerookte peuk op straat gegooid. Hij was wel goed uit hoor. En ik heb ook wel eens in het bos wild geplast. Officieel mag dat allemaal niet. Volgens mij heb jij, PdB, dat laatste ook wel eens gedaan. Dus jij doet ook wel eens stout. Dit soort dingen vallen bij mij in de categorie 'niet netjes, beetje stout' maar ik kan er best begrip voor opbrengen.

Iedereen maakt wel eens een foutje. En soms straft dat zichzelf af. Die labrador pup bijvoorbeeld maakt kans een keer een snauw van Bruno te krijgen, als ie hem bespringt terwijl hij aangelijnd is. Ik zal alles doen om dat te voorkomen. Maar de eigenaren horen dan toch echt hun pup tot de orde te roepen en mocht Bruno hem een keer bijten, vind ik dat heel erg voor de pup maar ook erg dom van de eigenaren. Zo'n drukke pup kan zichzelf flink in de problemen brengen en als de eigenaren dat niet door hebben, kan die gewond raken. En dat is dat foutje wel zuur afgerekend.

Maar deze keer was jij het 'slachtoffer'. Ik zet het tussen haakjes omdat er geen agressie in het spel was en niemand gewond is geraakt. En volgens mij ben je nu niet ineens bang geworden voor honden, of vergis ik me? Maar wat ik doe als ik last heb van iemands hond, is daar iets van zeggen, maar op zo'n manier dat iemand er eigenlijk nooit boos om kan worden.

Laatst een border terriër die Shelly recht in de snuit bleef happen en bijten, net een piranha. De mensen hadden hem net twee weken en hij was 1,5. Dan zeg ik, die is nog niet helemaal volwassen zeker? Dan begin je een praatje over hoe oud ie is blablabla en dan zeg ik, hij is wel lekker brutaal want zie je wat hij doet, hij springt tegen Shelly op om haar te bijten. Toen liet ik zien hoe je dat corrigeert omdat ze zei, ja, dat doet ie steeds, en dat mag niet. Maar een verbale correctie hielp niet. Hij had meer aan gebaren, dat hondje. En dan zeg ik, ach, puntje voor de opvoeding maar jullie hebben hem ook nog maar net. Dat komt vast nog wel goed. Ik had ook boos kunnen worden omdat die brutale freggle mijn hond beet. Maar dan heb je alleen maar een vervelend gesprek. Zo steekt die mevrouw er misschien nog wat van op.

Zo zou je kunnen zeggen over die twee labjes, jeetje, ik schrok me een hoedje, maar ze zijn wel lief, geloof ik, he? Of: wat een enthousiasme, ik dacht even dat ze me niet zagen staan, ofzo. Dan heb je al een heel ander gesprek. Mensen houden nu eenmaal niet van kritiek dus als je dat wilt uiten, kun je het ook een beetje inpakken. Je kunt de hond natuurlijk ook een schop verkopen en de man uitschelden, maar wat bereik je daar op de langere termijn mee?

Zo maak je misschien zelfs nog vrienden ook, want mensen kunnen je altijd verrassen. Wie weet had de man's favoriete voetbalclub net een grote wedstrijd verloren ofzo en liep ie te balen. Dat ie gepikeerd reageerde, wil niet zeggen dat hij een onmens is, daarvoor moet je iemand langer kennen dan drie seconden.
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Eerst ging het je om het punt dat de man niks zei, jij bleef maar staan.
Later ben je ineens heel bang.

Je handelde toch goed? Er is niks gebeurd. Ja je kan denken wat als.. als je zo gaat denken word je wereld wel heel klein.
De man had kunnen roepen 'ze doen niks hoor'. Had je dan minder bang geweest?
Die opmerking krijg je 8 van de 10 toegeroepen, als ze wat roepen. Zegt nog niks. Als je met honden wandelt ligt het er maar net aan hoe de honden op elkaar reageren.

Ik wil ook niet dat Figo op mensen of honden afgaat op eigen houtje, vriend hecht daar wat minder aan ( moet je er maar niet lopen ).
Eigenlijk geef ik beide kanten gelijk. Nee mijn hond moet anderen niet lastig vallen. Dat wil ik ook niet.
Maar ik zie dan mijn kant, vriend zijn kant, en degene die we tegenkomen z'n kant.
Zo'n wandeling is voor mij doodvermoeiend in iedergeval :mrgreen:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik zou ook helemaal niet blij zijn als er 2 labjes op mij af kwamen stormen.. sterker nog. ik denk dat alleen de reden dat het pdb is die het topic opent dat de rest dat ineens geen probleem vindt
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

M@scha schreef:ik zou ook helemaal niet blij zijn als er 2 labjes op mij af kwamen stormen.. sterker nog. ik denk dat alleen de reden dat het pdb is die het topic opent dat de rest dat ineens geen probleem vindt
Als ik er zonder honden loop heb ik er totaal geen moeite mee... en dat was hier t geval volgens mij
Als ik er geen zin in heb zijn ze zo weg hoor... das niet zo moeilijk. Niet interessant zijn zijn ze zo uitgekeken.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

malinois schreef:
M@scha schreef:ik zou ook helemaal niet blij zijn als er 2 labjes op mij af kwamen stormen.. sterker nog. ik denk dat alleen de reden dat het pdb is die het topic opent dat de rest dat ineens geen probleem vindt
Als ik er zonder honden loop heb ik er totaal geen moeite mee... en dat was hier t geval volgens mij
Als ik er geen zin in heb zijn ze zo weg hoor... das niet zo moeilijk. Niet interessant zijn zijn ze zo uitgekeken.
ok, dan boeit het jou niet als je nietsvermoedend lekker aan het wandelen bent en er komt 2x 25/30 kilo op je afgestormd. ik denk niet dat jij daarin de norm bent. ik denk dat het over het algemeen als schijtirritant ervaren wordt.

ik schaam mij nog als ik denk aan een 8 maanden oude sam die met zijn even oude vriendje losliep in een losloopbos en een verliefd wandelend stelletje ging begroeten op z'n staffords.. dat is 10 jaar geleden maar ik weet het nog goed.. ik wist niet hoe snel ik ze bij ons terug moest krijgen en mijn excuses aan moest bieden
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

pdb heeft toch wel een punt. Ik moet ook geen vreemde honden ineens op me afgestormd komen hebben en dan al helemaal geen betweterig antwoord van de eigenaar hebben.
Je kunt je als eigenaar dan ook excuseren immers (het kan iedereen overkomen dat zijn hond eens bananen in de oren heeft, hier is een pup ook al eens op een gewoon wandelend persoon gelopen, dat hoeft niet :19: )
Pakdebal

Dee schreef:Ik wil ook niet dat Figo op mensen of honden afgaat op eigen houtje,

vriend hecht daar wat minder aan ( moet je er maar niet lopen ).

Eigenlijk geef ik beide kanten gelijk. Nee mijn hond moet anderen niet lastig vallen. Dat wil ik ook niet.
Maar ik zie dan mijn kant, vriend zijn kant, en degene die we tegenkomen z'n kant.
Zo'n wandeling is voor mij doodvermoeiend in iedergeval :mrgreen:
mensen zoals je vriend met zo'n opmerking zorgen er dus voor , dat anderen meer en meer anti-hond gaan worden .. :roll:

wil je dat op je geweten hebben ?

Was een Duits ( ! ) gezin op het strand , en die hadden een super-keurig opgevoede Dobberman bij zich , dat viel gewoon op ,
maar helaas spraken ze dus Duits :ugh:
terwijl andere Hollandse honden er weer een zootje van maakten op het losloop strand, bij ons moet " alles zo mogen "
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 30 aug 2013 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Ik schrijf toch dat IK het niet wil hebben? Moet je niet over mijn geweten beginnen.
Wat je er nou verder bijhaalt snap Ik ook niet. Maar in je beginpost heb je een punt.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”