Er wordt makkelijk gedaan over pension en HUS dat ze zoveel en makkelijk verdienen en hoge bedragen hanteren, maar daar verkijk je je opAsta schreef:nou al die opmerkingen over belasting, en bruto vond ik wel een beetje eenzijdig hoor, je betaalt belasting over je winst niet over alles wat je ontvangt.Fafo schreef:Naar mijn idee werd er helemaal geen beeld geschetst van een 'arme ondernemer' maar zijn we gewoon aan het discussiëren wat een rendabele prijs voor mij zou zijn en een aantrekkelijke redelijke prijs voor de klant als ik op honden zou gaan passenAsta schreef:Oh ja tuurlijk aan alles zitten voor en nadelen, maar het eenzijdige beeld werd wat geschetst vind ik dan weer een beetje krom, ik heb een paar vrienden die ondernemer zijn vandaarFafo schreef:
Klopt, maar je bouwt geen pensioen op, en niemand betaald je door als je ziek bent, of met zwangerschapsverlof gaat. En je bent niet verzekerd bij een werkgever en noem het maar op. Aan alles zitten voor en nadelen, voor een ondernemer en voor iemand in loondienst.
Als dat zo was zoals sommige zich hier rijk rekenen, dan had ik het al wel geweten
van twee kennissen zijn de HUSsen over de kop gegaan, die hadden zich ook zo rijk gerekend en verkeerd aangepakt
natuurlijk kan je ervan leven, als je het goed en slim aanpakt! met prijzen die uit kunnen