Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gewoon zo'n dag
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Gewoon zo'n dag
Dinsdagochtend. De zon staat al flink aan de hemel te stralen als ik mijn bips in het warme zand plant. Het water kabbelt rustig, met hier en daar een golf als er een boot langskomt. Achter me een jong gezinnetje, gelukkig met elkaar en met het weer.
Voor me zie ik Lars, ballen gooiend voor Stellar. Naast me ligt kleine Lindy, te genieten van de zon en van mijn aandacht. Dankbaar ben ik, dat we dit opvangen mogen doen. De puppies spelen enthousiast met elkaar in het zand. Nog maar zo kort bij ons en al helemaal onderdeel van het gezin.
Er vliegen wat meeuwen krijsend in de lucht. De wind speelt met mijn haren en ik hef mijn gezicht nog eens in de volle zon om te genieten van deze zomerdag.
Ik schrik op van een klets zand in mijn gezicht. U is als een razende mol een gat aan het graven naar China. Er komt een andere hond aan. 'Oh leuk' denk ik, 'dan kunnen ze spelen'. Io zet de aanval in en sjeest als een onaangepaste tokkentorpedo op de andere hond af om een kakofonie van schel geblaf en gegrom te horen te geven.
Lindy rolt zich nog eens om in het zand om wat extra troep in haar vacht te genereren die er later in huis weer uit kan vallen.
Stellar besluit haar normale route eens te wijzigen en dendert met haar natte, gore lijf in 1 rechte lijn op mij af. Ik hijs me zo snel mijn teveel aan lijf het me toestaat omhoog om daarbij mijn heup te verrekken.
Als ik weer ga zitten springt U met een rotvaart in mijn gezicht om te spelen. Io heeft zand in haar oogjes en komt proestend naast me. Chihuahuasnot op mijn rok.
Stellar blijft als een obsessieve mongool voor me staan en blaft oorverdovend. Of iemand de bal even kan gooien.
Terug in de auto schudt Stellar zich uit. Zand, water en kwijl op mijn bekleding. En in mijn nek.
Dat huishouden doe ik vandaag ook maar niet.
Gewoon zo'n dag als hondenbezitter.
Voor me zie ik Lars, ballen gooiend voor Stellar. Naast me ligt kleine Lindy, te genieten van de zon en van mijn aandacht. Dankbaar ben ik, dat we dit opvangen mogen doen. De puppies spelen enthousiast met elkaar in het zand. Nog maar zo kort bij ons en al helemaal onderdeel van het gezin.
Er vliegen wat meeuwen krijsend in de lucht. De wind speelt met mijn haren en ik hef mijn gezicht nog eens in de volle zon om te genieten van deze zomerdag.
Ik schrik op van een klets zand in mijn gezicht. U is als een razende mol een gat aan het graven naar China. Er komt een andere hond aan. 'Oh leuk' denk ik, 'dan kunnen ze spelen'. Io zet de aanval in en sjeest als een onaangepaste tokkentorpedo op de andere hond af om een kakofonie van schel geblaf en gegrom te horen te geven.
Lindy rolt zich nog eens om in het zand om wat extra troep in haar vacht te genereren die er later in huis weer uit kan vallen.
Stellar besluit haar normale route eens te wijzigen en dendert met haar natte, gore lijf in 1 rechte lijn op mij af. Ik hijs me zo snel mijn teveel aan lijf het me toestaat omhoog om daarbij mijn heup te verrekken.
Als ik weer ga zitten springt U met een rotvaart in mijn gezicht om te spelen. Io heeft zand in haar oogjes en komt proestend naast me. Chihuahuasnot op mijn rok.
Stellar blijft als een obsessieve mongool voor me staan en blaft oorverdovend. Of iemand de bal even kan gooien.
Terug in de auto schudt Stellar zich uit. Zand, water en kwijl op mijn bekleding. En in mijn nek.
Dat huishouden doe ik vandaag ook maar niet.
Gewoon zo'n dag als hondenbezitter.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Re: Gewoon zo'n dag
Haha, goed verhaal. Eigenlijk vind ik het een heel lief verhaal.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Pracht verhaal, heerlijk het leven met honden.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Pracht verhaal, heerlijk het leven met honden.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
en zo hoort het leven gewoon altijd te zijn
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Geweldig geschreven. 
-
Soepie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
heerlijk verhaal Mit, maar zo te horen heb je er wel van genoten....
(Behalve misschien dan het verrekken van je heup
)
(Behalve misschien dan het verrekken van je heup

- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Ach zo is het leven in ieder geval nooit saai 
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Leuk geschreven!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
hahahahha leuk geschreven, en ook wel herkenbaar. Heerlijk lezen dit soort verhalen na een late dienst. 
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Och jee.Mit schreef: Chihuahuasnot op mijn rok.
Hoe is het nu met de chihuahua?
Leuk geschreven Mit!

Groetjes,
Sandra
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Heel herkenbaar.
Je moet een wekelijkse collumn doen
Je moet een wekelijkse collumn doen
Laatst gewijzigd door Dee op 28 aug 2013 01:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ik dacht dat de idylle wreed werd verstoord toen ik dit las:

maar dat was gelukkig niet zoEr komt een andere hond aan. 'Oh leuk' denk ik, 'dan kunnen ze spelen'. Io zet de aanval in en sjeest als een onaangepaste tokkentorpedo op de andere hond af om een kakofonie van schel geblaf en gegrom te horen te geven.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
-
lets have fun
Leuk verhaaltje Mit! Mag je vaker doen 
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Mijn heup gaat gelukkig weer goed.
Wel ben ik ziek geworden en wat is er dan heerlijker dan een bed vol honden? Stellar naast me, Lindy en Io tegen mijn buik en een arm om U heen. Lekker mijn neus in haar vacht en af en toe krijg ik een liefdeshapje
Niet denkend aan de kilo zand en haren die onvermijdelijk nu nog in bed liggen is dat het beste medicijn.
En als ik me straks op de bank stort zijn er ook altijd de hondjes weer die me op komen vrolijken. Of me grijze haren bezorgen, zo u wilt.
Wel ben ik ziek geworden en wat is er dan heerlijker dan een bed vol honden? Stellar naast me, Lindy en Io tegen mijn buik en een arm om U heen. Lekker mijn neus in haar vacht en af en toe krijg ik een liefdeshapje
Niet denkend aan de kilo zand en haren die onvermijdelijk nu nog in bed liggen is dat het beste medicijn.
En als ik me straks op de bank stort zijn er ook altijd de hondjes weer die me op komen vrolijken. Of me grijze haren bezorgen, zo u wilt.
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Lijkt me een goede dag 
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler