Dit inderdaad..Tamara. schreef:Dag Rinne Roosjouw aanwezigheid hier op het hondenforum heeft er voor gezorgd dat menig hondenhart sneller is gaan kloppen voor de wetter
Heel erg veel sterkte! Het is zo oneerlijk...

Moderator: moderatorteam
Dit inderdaad..Tamara. schreef:Dag Rinne Roosjouw aanwezigheid hier op het hondenforum heeft er voor gezorgd dat menig hondenhart sneller is gaan kloppen voor de wetter
Ik, puur herdermens. Die niet houdt van zwart/witte honden. En niet houdt van honden met krullen. Of hangoren, for that matter. Ik verloor acuut mijn hart aan die wonderschone zwartwitte krullebol met hangoren toen die zich met een heel tevreden hoofd schikte op mijn voeten en een schalkse blik omhoog wierp. Ze was zo'n lieve zachtaardige, geweldige hondRinne Roos schreef: Het is een troostrijke gedachte te weten dat ze zo geliefd was bij zoveel mensen.
Ik weet niet anders te zeggen dan heel erg veel sterkteVoor ons begint het grote gemis, en dat doet onvoorstelbaar veel pijn.
Ze was werkelijk uniek.
Dat was ze. Dat was ze.Rinne Roos schreef:Ze was werkelijk uniek.
En dan te bedenken dat ik haar alleen maar heb 'ontmoet' via foto's op het forum. Zo ver reikte haar blik. En door haar en jullie verhalen over haar komt er hier ooit een wetter. Nogmaals alle sterkte om dit samen te verwerken.Marjoleine schreef:Dat was ze inderdaad.Anke schreef:Heel veel sterkte, wat oneerlijk.. Ik vond haar altijd echt zo'n hond die recht met haar ogen je hart inkeek.
Wat mooi gezegd.