Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

beetje laat maar toch gelukt gelukkig!

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Aantal honden: 2

beetje laat maar toch gelukt gelukkig!

Ongelezen bericht door Eefje83 »

Ja het is een beetje laat en als Sookie niet loops was geworden had het zo'n probleem niet geweest ook maar we hebben oppas nodig ivm een bruiloft a.s.vrijdag.
Ze kan niet zo goed alleen zijn maar zit nu regelmatig apart ivm de loopsheid, maar zolang is dat meestal niet.
Vrijdag hebben we een bruiloft en dat word zeker een latertje dus moet ze toch maar ergens ondergebracht worden, ik vrees dat ze anders echt onze inboedel opvreet.
Is er eimand genegen om onze speelse loopse puberSookie voor 2nachtjes op te vangen, ze is zindelijk, enorm lief en speels, kan met alle andere honden hoewel ze momenteel dus niet bij volle reuen mag.
Uiteraard tegen vergoeding en we willen best een stukje rijden om haar te brengen.
Laatst gewijzigd door Eefje83 op 27 aug 2013 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Re: beetje laat

Ongelezen bericht door Mit »

2 nachtjes kan niet maar ze kan hier wel een nacht blijven en dan tot zaterdag namiddag. Wij hebben zaterdagavond een etentje namelijk...
Afbeelding
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Aantal honden: 2

Re: beetje laat

Ongelezen bericht door Eefje83 »

Mit schreef:2 nachtjes kan niet maar ze kan hier wel een nacht blijven en dan tot zaterdag namiddag. Wij hebben zaterdagavond een etentje namelijk...
Het zou ook vanaf donderdagavond zijn vandaar de 2nachtjes maar inmiddels heb ik Judith bereid gevonden en mag Sookie gezellig bij Dana logeren, ben heel blij dat het geregeld is, was weer een sterk staaltje achter de feiten aan lopen hahaha
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”