Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Alleen de 3e foto is gemaakt met een omgebouwde kitlens, maar dan moet je echt op een paar cm van het doel af zitten, en de rest is genomen met de 100mm macrolens en een 21mm tussenring
En bedankt he, ik heb vannacht dus nachtmerries gehad over die spin
Maar goed, echt práchtig gedaan! Ons peutertje en ik doen er het insectenspel mee, ik scrol omlaag en zij zegt wat het is en dan bespreken we wat ze allemaal ziet. Bij de voelsprieten van de laatste zei ze: 'en hij heeft heeele lange oren!'.
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Laura & Leroy schreef:En bedankt he, ik heb vannacht dus nachtmerries gehad over die spin
Maar goed, echt práchtig gedaan! Ons peutertje en ik doen er het insectenspel mee, ik scrol omlaag en zij zegt wat het is en dan bespreken we wat ze allemaal ziet. Bij de voelsprieten van de laatste zei ze: 'en hij heeft heeele lange oren!'.
Wat lief
Inge O schreef:
zo móóiiii!!!!
deze ziet er niet te vriendelijk uit, arme vlieg .
Dit was zo'n mooi gezicht, dat kleine springspinnetje en die enorme vlieg
Ik had een hele serie gemaakt, maar het ging te snel dus bijna alles was bewogen