Moderator: moderatorteam
Hihi, ik ook. Wij trekken net de vouwwagen open om er wat in te zetten, zit helemaal het weer in de matrassen. Ja, daar ga ik dus niet meer op liggen. Ik (wij) komen dus morgenochtend met de tent, ik heb nu geen trek meer om alles van zolder te halenMachie schreef:Je gaat maar 2 dagen he?
2 setjes kleding, tent, luchtbed, slaapzak, kleden voor de honden. wandelschoenen, toilettas, stoel, eventueel tafeltje. voerbakken, slaapkleden en riemen voor de honden. Dan heb je het belangrijkste wel
Maar ik kan heel goed met erg weinig meuk op pad
Hihi, ik ook. Wij trekken net de vouwwagen open om er wat in te zetten, zit helemaal het weer in de matrassen. Ja, daar ga ik dus niet meer op liggen. Ik (wij) komen dus morgenochtend met de tent, ik heb nu geen trek meer om alles van zolder te halenMachie schreef:Je gaat maar 2 dagen he?
2 setjes kleding, tent, luchtbed, slaapzak, kleden voor de honden. wandelschoenen, toilettas, stoel, eventueel tafeltje. voerbakken, slaapkleden en riemen voor de honden. Dan heb je het belangrijkste wel
Maar ik kan heel goed met erg weinig meuk op pad
Dan zorg ik dat ik daar morgen om 12 uur benMJ schreef:Marleen...startpunt zaterdag was toch:
Manege 't Oale Spoor
Pastoor Rientjesstraat 77
7447GG Hellendoorn
Of is de Uitkijk makkelijker ?
Machie schreef:Ah, MJ niet fout gelopen?
Ohh fijn zo! En zondag kan je ook mooi mee! Vind ik gezelligyamie schreef:Machie schreef:Ah, MJ niet fout gelopen?
zowel, dan hadden wij dat allemaal niet in de gaten![]()
Machie schreef:Ohh fijn zo! En zondag kan je ook mooi mee! Vind ik gezelligyamie schreef:Machie schreef:Ah, MJ niet fout gelopen?
zowel, dan hadden wij dat allemaal niet in de gaten![]()
O jee, dus ook maar een fleece meenemen zoHilde schreef:Beau en ik hebben gisteren niet meegelopen, maar op de camping was het ook gezellig. Leuk stel honden en mensen bij elkaar! Vannacht vond Beau het wel koud, hij heeft in mijn slaapzak geslapen en ik onder zijn deken hahaha, verwend nest.
ah gelukkig ! dus je kon de weg goed vinden vanaf hier?Jeffy schreef:Ik ben ook weer thuis. Ik vond het erg gezelligAnthira heeft de hele weg geslapen en ligt nu ook weer plat
Bedankt allemaal
En geen probleem Yamie, volgens mij lag het zelfs aardig op de route
En je fiets is ook gewoon weer thuis?yamie schreef:ah gelukkig ! dus je kon de weg goed vinden vanaf hier?Jeffy schreef:Ik ben ook weer thuis. Ik vond het erg gezelligAnthira heeft de hele weg geslapen en ligt nu ook weer plat
Bedankt allemaal
ja die mocht ook mee in de busMarion. schreef:En je fiets is ook gewoon weer thuis?yamie schreef:ah gelukkig ! dus je kon de weg goed vinden vanaf hier?Jeffy schreef:Ik ben ook weer thuis. Ik vond het erg gezelligAnthira heeft de hele weg geslapen en ligt nu ook weer plat
Bedankt allemaal
Jeffy schreef:Ja kon het prima vinden. Alleen stond er geen Apeldoorn op de borden. Maar wel AmsterdamMaar dat is ook richting het westen dus die kant ben ik maar op gegaan.
ah ja rechtdoor, links , dan had je het bord daarna gezien haha, maar gelukkig maar en je bent thuis, dat is het belangrijksteJeffy schreef:Oh dat weet ik al niet meer, rechtdoor geloof ik. Nee hoor, niet achterlijker dan normaal
Ik vond je al enorm stoer dat je op de fiets kwam. Wel zonder honden, dat was wel jammer. Er hadden er best 2 in je fietstassen gepast.yamie schreef:ja die mocht ook mee in de busMarion. schreef:En je fiets is ook gewoon weer thuis?yamie schreef:ah gelukkig ! dus je kon de weg goed vinden vanaf hier?Jeffy schreef:Ik ben ook weer thuis. Ik vond het erg gezelligAnthira heeft de hele weg geslapen en ligt nu ook weer plat
Bedankt allemaal