Annie is blij met haar fans
Ik denk dat ik maar eens een aantal fanpagina's ga openen
Fizgig schreef:Oooooh, wat is ze mooi! En wat een leuke naam zeg. Gefeliciteerd! Ik ben fan, waar is de fanclub, hahaha. Wat een snoetje. Herman weet niet wat ie ziet, hihihi. Nou vergeet ie vast zijn zere pootje. Is ze een gele Vlaam, of een kruising? Nou iig goed gelukt!
Het is een raszuivere vlaam, ze hadden ook vlamen X hangoor maar ik vond deze leuker
Fizgig schreef:Gaat ie maandag nog onder het mes trouwens? Ik dacht dat je dan twee-drie weken moest wachten, toch? Tot ze bij elkaar kunnen.
De ouders van mijn konijnen waren heel erg verliefd maar die mochten nog niet samen. En Pip, het mannetje, ging dan echt als een soort Bokito voor de ren heen en weer springen, hop! hop! kijk mij eens knap zijn! Hahaha, en Dolly, ging dan hele rare geluiden maken, net die rouwende vrouwen in het Midden Oosten ofzo. Ik had het nog nooit gehoord maar ze kunnen een soort paringsroep produceren, echt waar. Ik heb er nog een filmpje van maar die staat op mijn gecrashte pc. Ik moest ze lang uit elkaar houden, 3 maanden ofzo, maar ze waren al heel erg verliefd.
Op de bunny bunch staan wel eens verhalen dat konijnen elkaar door de spijlen van de ren heen hebben bevrucht, maar die geloof ik niet zo eigenlijk. Die mensen zijn gewoon een beetje slordig geweest. Maar goed, ze zijn zo vruchtbaar als kan zijn, als je ze 5 minuten samen laat, is het meestal wel gebeurd, zeg maar. Ze zijn niet voor niks het symbool voor de playboy natuurlijk, hahaha. En ze doen alles om bij elkaar te komen dus wees gewaarschuwd. Maar dat weet jij wel. Wat gaaf dat ze de honden niet eng vindt zeg!
Als zijn poot maandag beter is gaat ie maandag ja, anders wacht ik nog effe.
Minstens 2 weken moet je wachten inderdaad, maar tijd zat, heeft Annie nog mooi even de tijd om wat bij te groeien want het is nu wel een heel groot verschil
Door de tralies heen dekken kan inderdaad maar Annie is nog maar zo'n baby dat ik daar nog niet bang voor ben, maar ik hou ze in de gaten hoor.