Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Biene is een beetje de pechvogel van ons roedeltje; enkele jaren geleden haar rechter kruisband gescheurd, nu was de linkerkant aan de beurt. Ze mag nu 8 weken niet belasten; gelukkig kan ze met mooi weer in de tuin liggen.
Ik weet niet of zo,n operatie in Nederland ook zo duur is? Hier is het wel even slikken (bedrag is in SFR dus ca. 1200 Euro). Nou ja; we hopen maar dat alles dik in orde komt en ze nog een paar jaar vrolijk meehobbelen kan.
Arme Biene,6 weken is zooo lang. En de eerste twee weken gaat nog wel maar dan. Niet meer zoveel last van de knie en ze kan weer!
Onze T-Boy heeft 3 keer knie-pech gehad en dat was iets van 400,00 euro alles inclusief. De derde keer kreeg ik korting was het slechts 350,00 euro. Dat was dan wel niet Nederland maar vond het aardig duur.
Ligt eraan wat voor operatie, een 'normale' kruisband operatie kost niet zoveel.
Wij waren het voor een TPLO kruisband operatie wel kwijt en dat X 2 binnen een jaar.
Heel veel sterkte.
Pemba schreef:Beterschap voor Biene Ik dacht dat je de Zwitserse franc door 3 moest delen?
€1200 is zeker erg veel
Geen idee hoe de koers nu staat; het is een nattevingerwerk inschatting; met de voor en nakontrolles komt er nog eens een aardig bedragje bij dus klopt het uiteindelijke bedrag toch niet.
Ah sneu zeg, beterschap! Prijs klinkt mij niet raar in de oren, was voor tankie ook ong 1300 kwijt voor de operatie alleen (en nog 700 euro aan onderzoeken gehad).
Wat een verschil in prijzen. Bij Gipsy zaten de nacontroles bij de prijs inbegrepen, en bij haar is er ook nog vocht uit de knie gehaald waar niets extra voor werd gerekend.
Wat een verschil in prijzen. Bij Gipsy zaten de nacontroles bij de prijs inbegrepen, en bij haar is er ook nog vocht uit de knie gehaald waar niets extra voor werd gerekend.
Nanna schreef:Raar dat je die nacontrôles apart moet betalen. Dat is hier in de prijs inbegrepen.
Dat zat ik ook al te denken.
Dacht overigens dat de kosten hier in Nederland ongeveer even hoog waren?
Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt (*zoekt hout om af te kloppen*)
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)