Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandel driedaagse ! Def.lijstje deelnemers pag 17.

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Wandel driedaagse ! Def.lijstje deelnemers pag 17.

Ongelezen bericht door Tiny »

Elmo schreef:
Hilde schreef:Ik kreeg ook al een pb'tje van Hilly! Het maakt me niet uit van wie hoor, maar wel heel lief van beiden :D
eentje op je rug en een op je buik, dan kun je ook ons water dragen :LOL: :mrgreen:
:LOL:

ik neem een twee liter fles mee.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik had vandaag 1 liter voor de honden en dat was schoon op. Nu had ik er 3 mee en zijn mijn honden zuipschuiten... Voor ons zelf had ik 1 liter mee, ook op :LOL:
Ik neem zaterdag alleen Csiva mee, en zondag Dumas en Csiva. Luca had het vandaag al te warm, die trekt het lopen aan de riem toch minder goed. En dan heb ik minder kans om omver getrokken te worden :Q:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Hilde schreef:Ik kreeg ook al een pb'tje van Hilly! Het maakt me niet uit van wie hoor, maar wel heel lief van beiden :D
Je bent gewoon een zeikwijf met je moeilijke gedoe :pffff:
Je mag op mijn stoel gaan zitten, dan ga ik lekker op de grond bij de meiden. En je knoopt op zaterdag/zondag maar lekker de lege fris-flessen om je middel. Of op Beau zijn rug.
Tsss, beetje moeilijk gaan zitten doen :S:

Edit. Even voor de goede orde. Voor er weer een zeikstengel meeleest die helemaal niets met dit weekendje heeft te maken....

Dit is dus een geintje Hilde. Maar eigenlijk ook weer niet. Want je stelt je wel een beetje afhankelijk op. Maar goed, je mag alsnog best op mijn stoel zitten. En ik kan ook best ergens een touwtje vandaan trekken zodat we een lege fris-fles vol water kunnen doen en op jou rug kunnen knopen. Gaat best lukken :E:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Marion. schreef:Je bent gewoon een zeikwijf met je moeilijke gedoe :pffff:
Je mag op mijn stoel gaan zitten, dan ga ik lekker op de grond bij de meiden. En je knoopt op zaterdag/zondag maar lekker de lege fris-flessen om je middel. Of op Beau zijn rug.
Tsss, beetje moeilijk gaan zitten doen :S:

Edit. Even voor de goede orde. Voor er weer een zeikstengel meeleest die helemaal niets met dit weekendje heeft te maken....

Dit is dus een geintje Hilde. Maar eigenlijk ook weer niet. Want je stelt je wel een beetje afhankelijk op. Maar goed, je mag alsnog best op mijn stoel zitten. En ik kan ook best ergens een touwtje vandaan trekken zodat we een lege fris-fles vol water kunnen doen en op jou rug kunnen knopen. Gaat best lukken :E:
Als je dit al afhankelijk vindt is dat je goed recht, maar ik vind het niet gek dat ik geen tuinstoel mee sleep bus in, bus uit, trein in, trein uit. En dan ook nog een tent, slaapzak, andere spullen en enorm enthousiaste hond aan de lijn. En ik kan er weinig aan doen dat mijn ouders alle vakantie-spullen mee hebben op hun vakantie. Ik weiger een wandeling van 10 km. te doen met in de ene hand een 1,5 liter fles en in de andere hand een dolle hond. Dan ga ik net zo lief niet mee :19: En ik vind het alleen maar heel lief en fijn dat ik dan van iemand wat mag lenen. En ik hoef echt niet op je stoel te zitten, ik wil alleen geen weekend op de grond, want ik moet na het weekendje gewoon weer van maandag tot en met zaterdag de dierverzorging in. Graag zonder pijnlijke rug van het op de grond zitten dus.
Afbeelding
Marion.

Hilde schreef:Als je dit al afhankelijk vindt is dat je goed recht, maar ik vind het niet gek dat ik geen tuinstoel mee sleep bus in, bus uit, trein in, trein uit. En dan ook nog een tent, slaapzak, andere spullen en enorm enthousiaste hond aan de lijn. En ik kan er weinig aan doen dat mijn ouders alle vakantie-spullen mee hebben op hun vakantie. Ik weiger een wandeling van 10 km. te doen met in de ene hand een 1,5 liter fles en in de andere hand een dolle hond. Dan ga ik net zo lief niet mee :19: En ik vind het alleen maar heel lief en fijn dat ik dan van iemand wat mag lenen. En ik hoef echt niet op je stoel te zitten, ik wil alleen geen weekend op de grond, want ik moet na het weekendje gewoon weer van maandag tot en met zaterdag de dierverzorging in. Graag zonder pijnlijke rug van het op de grond zitten dus.
Hildeeeeeeeeee, please! Je hoeft niet met stoelen te gaan slepen in een trein, je mag gewoon in mijn stoel, want ik zit net zo lief op de grond. Je mag zelfs in mijn bed (jij in mijn bed, dan ga ik in jouw tent op een lek luchtbed).

Maar weet je... geen fles water mee kunnen nemen voor je hond.... mwah, dat is wel afhankelijk doen hoor. Maar hé, deal! Ik hoef geen water mee te sjouwen voor mijn honden, dus dan bind ik wel een fles water voor Beau op mijn rug. Goed? En dat meen ik bloedserieus.
Marion.

En ik ga hier even via PB verder met Hilde op in, want ik vind dit een nare wending.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie

Jemig, mag het een tandje minder? Hilde, ren anders nog ff langs de action, hebben ze van die campingstoeltjes voor 6 euro. Zitten in een zakje, wegen niks en gooi je zo op je rug :ok:
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Denk wel eens dat mensen met auto niet altijd doorhebben, hoe onwijs slepen het soms is, als je afhankelijk bent van openbaar vervoer.

Ik neem wel een extra stoel en rugtas mee.

We helpen elkaar gewoon over en weer, zodat het een leuk weekend wordt.
Afbeelding
macho-hayley
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herders
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door macho-hayley »

heuptasjes met bidonhouder(past halve liter fles water in) bij de action voor 1,70 euro ofzo :D
Afbeelding
Marion.

Hilly45 schreef:Denk wel eens dat mensen met auto niet altijd doorhebben, hoe onwijs slepen het soms is, als je afhankelijk bent van openbaar vervoer.

Ik neem wel een extra stoel en rugtas mee.

We helpen elkaar gewoon over en weer, zodat het een leuk weekend wordt.
Openbaar vervoer heeft niets met de zondagwandeling te maken. En al helemaal niets met een flesje water voor je hond.

Beide dingen heb ik Hilde al aangeboden. Ze mag zelfs mijn bed hebben, als haar luchtbed lek is.
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Is allemaal al geregeld lees ik zo dus over en klaar maar weer. :ok:
Marion.

MJ schreef:Is allemaal al geregeld lees ik zo dus over en klaar maar weer. :ok:
Precies. Maar je bent geen modje meer hoor. Maar het is inderdaad goed zo :ok:
MJ
Zeer actief

Nee, maar wel mede organisator van dit weekend en ik wil een leuk weekend en geen gedoe of gemeut....

:wink:
Marion.

MJ schreef:Nee, maar wel mede organisator van dit weekend en ik wil een leuk weekend en geen gedoe of gemeut....

:wink:
Nee, je hebt gelijk. Maar volgens mij hebben we de boel gelijk getrokken, en anders blijf ik thuis.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ik zei het al tegen Marion, maar ik ben gewoon moe dus ik reageerde een beetje feller dan bedoeld. Ik ben een typische 'wat als' en een zorgenmaker, dus het ligt aan mij in deze :wink: Ik ben niet geïrriteerd verder, hoor :D
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Marion. schreef: Nee, je hebt gelijk. Maar volgens mij hebben we de boel gelijk getrokken, en anders blijf ik thuis.
Ik lees alleen het gedeelte voor de komma. :pffff: :mrgreen: :ok:
MJ
Zeer actief

Hilde schreef:Ik zei het al tegen Marion, maar ik ben gewoon moe dus ik reageerde een beetje feller dan bedoeld. Ik ben een typische 'wat als' en een zorgenmaker, dus het ligt aan mij in deze :wink: Ik ben niet geïrriteerd verder, hoor :D
:ok:
Marion.

Hilde schreef:Ik zei het al tegen Marion, maar ik ben gewoon moe dus ik reageerde een beetje feller dan bedoeld. Ik ben een typische 'wat als' en een zorgenmaker, dus het ligt aan mij in deze :wink: Ik ben niet geïrriteerd verder, hoor :D
En er valt niets te "alsen". Echt Hilde, veiliger dan met dit clubje kun je niet een weekend weg gaan. Wij zijn allemaal hondenliefhebbers, en als jij geen water voor Beau mee hebt, en wij zien dat hij dorst heeft.... dan is hij de eerste die water krijgt, denk ik.
Hij eerder dan jij :mrgreen:
Machie
Zeer actief

Ik sleep sowieso veel water mee, ben zelf snel dorstig als het een beetje warm of drukkend qua weer is en mijn honden kunnen er ook wat van :LOL:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik had via fb al gezegd een extra stoel voor iemand bij te hebben, evt een tuinstoel kan ook nog mee. En Sjon kan op heel weinig water rond komen dus ik heb ook evt water voor een hond extra mee neem altijd aardig wat mee voor evt verdwaal werk :tongue:
MJ
Zeer actief

Ik ga trouwens Gijsje en Silla meenemen. Silla is de cairn terrier van mijn ouders. :wink:
En zondag komt Hans Maxi brengen zodat Maxi ook gezellig de zondagwandeling mee kan lopen.
Machie
Zeer actief

Vanmorgen nog even snel de berg op geweest om een stukje route te bekijken, we liepen gisteren fout :Q:
Nu nog ff alles goed uitschrijven en wij zijn er klaar voor :cheer:
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Veel respect voor al jullie energie en tijd wat je er in steekt, om de wandelingen ook goed te laten verlopen. Echt heel attent en lief!
Afbeelding
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Hilly45 schreef:Veel respect voor al jullie energie en tijd wat je er in steekt, om de wandelingen ook goed te laten verlopen. Echt heel attent en lief!
Ja, vind ik ook! Hartstikke goed verzorgd allemaal. :ok:
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Denk dat ik ook vanuit Marleen mag spreken :mrgreen: dat we het met alle plezier doen en dat we rekenen op een keigezellig weekend met veel (wandel) plezier, gezelligheid, een lekkere BBQ en , ook belangrijk , er met heel veel plezier op terug kunnen kijken. :E:
Laatst gewijzigd door MJ op 22 aug 2013 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Rami schreef:
Hilly45 schreef:Veel respect voor al jullie energie en tijd wat je er in steekt, om de wandelingen ook goed te laten verlopen. Echt heel attent en lief!
Ja, vind ik ook! Hartstikke goed verzorgd allemaal. :ok:
Idd helemaal mee eens :ok:
Tiny
Zeer actief

MJ schreef:Denk dat ik ook vanuit Marleen mag spreken :mrgreen: dat we het met alle plezier doen en dat we rekenen op een keigezellig weekend met veel (wandel) plezier, gezlligheid, een lekkere BBQ en , ook belangrijk , er met heel veel plezier op terug kunnen kijken. :E:
Van mij ook dank :flower: en eens met bovenstaand :ok:

Boodschappen zijn gedaan, Hans pakt nu alle kampeerspullen en gaat zo, samen met Des :80: , mijn auto wassen. Speciaal voor Irmelin :I:

Irmelin, ik heb lekkers en drinken voor onderweg mee dus mocht je wat hebben, laat maar thuis :mrgreen:
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart

&
Akira 16-08-2021
Rami
Zeer actief

Tiny schreef:
MJ schreef:Denk dat ik ook vanuit Marleen mag spreken :mrgreen: dat we het met alle plezier doen en dat we rekenen op een keigezellig weekend met veel (wandel) plezier, gezlligheid, een lekkere BBQ en , ook belangrijk , er met heel veel plezier op terug kunnen kijken. :E:

Boodschappen zijn gedaan, Hans pakt nu alle kampeerspullen en gaat zo, samen met Des :80: , mijn auto wassen. Speciaal voor Irmelin :I:

Irmelin, ik heb lekkers en drinken voor onderweg mee dus mocht je wat hebben, laat maar thuis :mrgreen:
Haha, speciaal voor mij de auto gewassen? Het moet niet gekker worden, Tiny! Ben al lang blij dat ik met je mee kan rijden.
Oh en ik ga vanavond even naar een bench kijken voor Silka voor in de auto. En verder heb ik toch wel twee tassen. Vooral mijn dekbed en hondenkleedjes/spullen nemen toch wel wat ruimte in.
Gaat dat passen?
Enne... lekker dat lekkers. :ok:
Afbeelding
Tiny
Zeer actief

Rami schreef:
Tiny schreef:

Haha, speciaal voor mij de auto gewassen? Het moet niet gekker worden, Tiny! Ben al lang blij dat ik met je mee kan rijden.
Oh en ik ga vanavond even naar een bench kijken voor Silka voor in de auto. En verder heb ik toch wel twee tassen. Vooral mijn dekbed en hondenkleedjes/spullen nemen toch wel wat ruimte in.
Gaat dat passen?
Enne... lekker dat lekkers. :ok:
Hans wilde niet dat je zag dat ik een viespeuk ben :oeps: Ik heb die auto ruim drie jaar en er is nog nooit een doekje of sopje overheen geweest :schrik:

Mijn auto is vooral erg hoog dus kunnen we stapelen :mrgreen: Komt wel goed.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart

&
Akira 16-08-2021
Rami
Zeer actief

Tiny schreef:
Hans wilde niet dat je zag dat ik een viespeuk ben :oeps: Ik heb die auto ruim drie jaar en er is nog nooit een doekje of sopje overheen geweest :schrik:

Mijn auto is vooral erg hoog dus kunnen we stapelen :mrgreen: Komt wel goed.
Haha, die Hans!

Ik ben heel goed in stapelen. :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”