Elmo schreef:eentje op je rug en een op je buik, dan kun je ook ons water dragenHilde schreef:Ik kreeg ook al een pb'tje van Hilly! Het maakt me niet uit van wie hoor, maar wel heel lief van beiden![]()

ik neem een twee liter fles mee.
Moderator: moderatorteam
Elmo schreef:eentje op je rug en een op je buik, dan kun je ook ons water dragenHilde schreef:Ik kreeg ook al een pb'tje van Hilly! Het maakt me niet uit van wie hoor, maar wel heel lief van beiden![]()
Je bent gewoon een zeikwijf met je moeilijke gedoeHilde schreef:Ik kreeg ook al een pb'tje van Hilly! Het maakt me niet uit van wie hoor, maar wel heel lief van beiden
Als je dit al afhankelijk vindt is dat je goed recht, maar ik vind het niet gek dat ik geen tuinstoel mee sleep bus in, bus uit, trein in, trein uit. En dan ook nog een tent, slaapzak, andere spullen en enorm enthousiaste hond aan de lijn. En ik kan er weinig aan doen dat mijn ouders alle vakantie-spullen mee hebben op hun vakantie. Ik weiger een wandeling van 10 km. te doen met in de ene hand een 1,5 liter fles en in de andere hand een dolle hond. Dan ga ik net zo lief niet meeMarion. schreef:Je bent gewoon een zeikwijf met je moeilijke gedoe![]()
Je mag op mijn stoel gaan zitten, dan ga ik lekker op de grond bij de meiden. En je knoopt op zaterdag/zondag maar lekker de lege fris-flessen om je middel. Of op Beau zijn rug.
Tsss, beetje moeilijk gaan zitten doen
Edit. Even voor de goede orde. Voor er weer een zeikstengel meeleest die helemaal niets met dit weekendje heeft te maken....
Dit is dus een geintje Hilde. Maar eigenlijk ook weer niet. Want je stelt je wel een beetje afhankelijk op. Maar goed, je mag alsnog best op mijn stoel zitten. En ik kan ook best ergens een touwtje vandaan trekken zodat we een lege fris-fles vol water kunnen doen en op jou rug kunnen knopen. Gaat best lukken
Hildeeeeeeeeee, please! Je hoeft niet met stoelen te gaan slepen in een trein, je mag gewoon in mijn stoel, want ik zit net zo lief op de grond. Je mag zelfs in mijn bed (jij in mijn bed, dan ga ik in jouw tent op een lek luchtbed).Hilde schreef:Als je dit al afhankelijk vindt is dat je goed recht, maar ik vind het niet gek dat ik geen tuinstoel mee sleep bus in, bus uit, trein in, trein uit. En dan ook nog een tent, slaapzak, andere spullen en enorm enthousiaste hond aan de lijn. En ik kan er weinig aan doen dat mijn ouders alle vakantie-spullen mee hebben op hun vakantie. Ik weiger een wandeling van 10 km. te doen met in de ene hand een 1,5 liter fles en in de andere hand een dolle hond. Dan ga ik net zo lief niet meeEn ik vind het alleen maar heel lief en fijn dat ik dan van iemand wat mag lenen. En ik hoef echt niet op je stoel te zitten, ik wil alleen geen weekend op de grond, want ik moet na het weekendje gewoon weer van maandag tot en met zaterdag de dierverzorging in. Graag zonder pijnlijke rug van het op de grond zitten dus.
Openbaar vervoer heeft niets met de zondagwandeling te maken. En al helemaal niets met een flesje water voor je hond.Hilly45 schreef:Denk wel eens dat mensen met auto niet altijd doorhebben, hoe onwijs slepen het soms is, als je afhankelijk bent van openbaar vervoer.
Ik neem wel een extra stoel en rugtas mee.
We helpen elkaar gewoon over en weer, zodat het een leuk weekend wordt.
Precies. Maar je bent geen modje meer hoor. Maar het is inderdaad goed zoMJ schreef:Is allemaal al geregeld lees ik zo dus over en klaar maar weer.
Nee, je hebt gelijk. Maar volgens mij hebben we de boel gelijk getrokken, en anders blijf ik thuis.MJ schreef:Nee, maar wel mede organisator van dit weekend en ik wil een leuk weekend en geen gedoe of gemeut....
Ik lees alleen het gedeelte voor de komma.Marion. schreef: Nee, je hebt gelijk. Maar volgens mij hebben we de boel gelijk getrokken, en anders blijf ik thuis.
Hilde schreef:Ik zei het al tegen Marion, maar ik ben gewoon moe dus ik reageerde een beetje feller dan bedoeld. Ik ben een typische 'wat als' en een zorgenmaker, dus het ligt aan mij in dezeIk ben niet geïrriteerd verder, hoor
En er valt niets te "alsen". Echt Hilde, veiliger dan met dit clubje kun je niet een weekend weg gaan. Wij zijn allemaal hondenliefhebbers, en als jij geen water voor Beau mee hebt, en wij zien dat hij dorst heeft.... dan is hij de eerste die water krijgt, denk ik.Hilde schreef:Ik zei het al tegen Marion, maar ik ben gewoon moe dus ik reageerde een beetje feller dan bedoeld. Ik ben een typische 'wat als' en een zorgenmaker, dus het ligt aan mij in dezeIk ben niet geïrriteerd verder, hoor
Ja, vind ik ook! Hartstikke goed verzorgd allemaal.Hilly45 schreef:Veel respect voor al jullie energie en tijd wat je er in steekt, om de wandelingen ook goed te laten verlopen. Echt heel attent en lief!
Idd helemaal mee eensRami schreef:Ja, vind ik ook! Hartstikke goed verzorgd allemaal.Hilly45 schreef:Veel respect voor al jullie energie en tijd wat je er in steekt, om de wandelingen ook goed te laten verlopen. Echt heel attent en lief!
Van mij ook dankMJ schreef:Denk dat ik ook vanuit Marleen mag sprekendat we het met alle plezier doen en dat we rekenen op een keigezellig weekend met veel (wandel) plezier, gezlligheid, een lekkere BBQ en , ook belangrijk , er met heel veel plezier op terug kunnen kijken.
Haha, speciaal voor mij de auto gewassen? Het moet niet gekker worden, Tiny! Ben al lang blij dat ik met je mee kan rijden.Tiny schreef:Van mij ook dankMJ schreef:Denk dat ik ook vanuit Marleen mag sprekendat we het met alle plezier doen en dat we rekenen op een keigezellig weekend met veel (wandel) plezier, gezlligheid, een lekkere BBQ en , ook belangrijk , er met heel veel plezier op terug kunnen kijken.
en eens met bovenstaand
![]()
Boodschappen zijn gedaan, Hans pakt nu alle kampeerspullen en gaat zo, samen met Des, mijn auto wassen. Speciaal voor Irmelin
![]()
Irmelin, ik heb lekkers en drinken voor onderweg mee dus mocht je wat hebben, laat maar thuis
Hans wilde niet dat je zag dat ik een viespeuk benRami schreef:Haha, speciaal voor mij de auto gewassen? Het moet niet gekker worden, Tiny! Ben al lang blij dat ik met je mee kan rijden.Tiny schreef:Van mij ook dankMJ schreef:Denk dat ik ook vanuit Marleen mag sprekendat we het met alle plezier doen en dat we rekenen op een keigezellig weekend met veel (wandel) plezier, gezlligheid, een lekkere BBQ en , ook belangrijk , er met heel veel plezier op terug kunnen kijken.
en eens met bovenstaand
![]()
Boodschappen zijn gedaan, Hans pakt nu alle kampeerspullen en gaat zo, samen met Des, mijn auto wassen. Speciaal voor Irmelin
![]()
Irmelin, ik heb lekkers en drinken voor onderweg mee dus mocht je wat hebben, laat maar thuis
Oh en ik ga vanavond even naar een bench kijken voor Silka voor in de auto. En verder heb ik toch wel twee tassen. Vooral mijn dekbed en hondenkleedjes/spullen nemen toch wel wat ruimte in.
Gaat dat passen?
Enne... lekker dat lekkers.
Haha, die Hans!Tiny schreef:
Hans wilde niet dat je zag dat ik een viespeuk benIk heb die auto ruim drie jaar en er is nog nooit een doekje of sopje overheen geweest
![]()
Mijn auto is vooral erg hoog dus kunnen we stapelenKomt wel goed.