Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppy piepte hard, trekt pootje op als ze zit.

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Chanel1999
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Yorkshire Terriërs & Chihuahua
Aantal honden: 4

Puppy piepte hard, trekt pootje op als ze zit.

Ongelezen bericht door Chanel1999 »

Het gaat weer helemaal goed met haar! :lol1:
Laatst gewijzigd door Chanel1999 op 22 aug 2013 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Re: Puppy piepte hard, trekt pootje op als ze zit.

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

dode wespen hebben vaak de angel uit en die kunnen dus prikken, t zou best kunnen dus, even in de gaten houden
Chanel1999
Vaste gebruiker

S@ndr@ schreef:dode wespen hebben vaak de angel uit en die kunnen dus prikken, t zou best kunnen dus, even in de gaten houden
Dachten wij ook al (nadat we hem zagen liggen.), had ik laatst zelf ook dat ik nog gewoon geprikt werd door een dode wesp. :wink:
Afbeelding

Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Ik word zo verschrikkelijk verdrietig van die zin 'we hebben niet superveel geld'.

Was dan niet aan dieren begonnen! Om de gekste redenen en op de vreemdste momenten kan er iets misgaan waardoor je naar een DA moet.

Besteed er voor nu even niet teveel aandacht aan, maar voel even het pootje na of er iets geks uit blijkt. Is het morgen nog zo dan gewoon met het diertje naar de DA.

Suzanne
Pipje
Actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pipje »

Onze hond kwam laatst ook jankend naar binnen, poot opgetrokken en kroop weg in de mand en later hinkte ze naar de bench. Ze lag gewoon in de tuin onder een struik. Na een uur kwam ze er weer redelijk lopend uit en nog even later was het over. Wij denken dat ze gestoken is door een beest. We hebben er geen aandacht aan besteed in de zin van troosten, wel goed in de gaten gehouden hoe het met haar ging. Succes!
Chanel1999
Vaste gebruiker

~Suzanne~ schreef:Ik word zo verschrikkelijk verdrietig van die zin 'we hebben niet superveel geld'.

Was dan niet aan dieren begonnen! Om de gekste redenen en op de vreemdste momenten kan er iets misgaan waardoor je naar een DA moet.

Besteed er voor nu even niet teveel aandacht aan, maar voel even het pootje na of er iets geks uit blijkt. Is het morgen nog zo dan gewoon met het diertje naar de DA.

Suzanne
Zo bedoel ik het niet, we hebben op dit moment niet super veel (ik woon bij mijn moeder, mijn vader betaalt het meeste van Gucci voor mij en ik betaal hem later terug. Hij heeft genoeg geld om alles te betalen.) Ik had zelf wel 50 euro, en mijn moeder ook 10 euro. Dus genoeg geld voor operatie's etc, zelf hebben wij eens 1000 euro betaald voor een operatie en een van de paarden moet om de 2 maanden, dat kost ook weer 100. :wink:

Het gaat nu trouwens beter met Gucci, het was inderdaad de wesp. Er zat wat in haar kussentje, en heeft er nu geen last meer van en rent weer als een dolle rond.
Afbeelding

Afbeelding
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Wellicht moet je eens nadenken over een verzekering voor Gucci. Dan ben je in elk geval verzekerd voor grote kosten en hoef je niet bij je vader aan te kloppen!

Fijn overigens dat Gucci zich weer beter voelt :)
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Icecold81 schreef:Wellicht moet je eens nadenken over een verzekering voor Gucci. Dan ben je in elk geval verzekerd voor grote kosten en hoef je niet bij je vader aan te kloppen!

Ik kan mij hier bij aansluiten.

Ik vond een verzekering eerst maar onzin en spaarde voor Mowgli, maar toen ik zag hoe snel dit potje leeg raakte na onderzoeken en later een operatie, besloot ik voor Balou toch maar een verzekering af te sluiten, en ik ben hier nu dan ook wel heel blij om.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Icecold81 schreef:Wellicht moet je eens nadenken over een verzekering voor Gucci. Dan ben je in elk geval verzekerd voor grote kosten en hoef je niet bij je vader aan te kloppen!

Ik kan mij hier bij aansluiten.

Ik vond een verzekering eerst maar onzin en spaarde voor Mowgli, maar toen ik zag hoe snel dit potje leeg raakte na onderzoeken en later een operatie, besloot ik voor Balou toch maar een verzekering af te sluiten, en ik ben hier nu dan ook wel heel blij om.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Chanel1999
Vaste gebruiker

Ja klopt, had ik laatst ook met de dierenarts over gesproken. :lol1:
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”