Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Flyer
Moderator: moderatorteam
- Frouke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie
- Aantal honden: 2
Flyer
Dit was dus zeker niet de bedoeling en uiteraard een handlingsfout.... Maar gelukkig is het goed afgelopen en als dan net iemand het vastlegt is de foto achteraf toch wel erg grappig.

- Plumeau
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie
Re: Flyer
Nette foto van een foute actie!
Zelf heb ik ooit deze geschoten bij een debutantenwedstrijd. Baasje reageerde verbaasd dat die hond echt zo fanatiek afzette, maar was geloof ik wel blij met de foto. Hond landde intact

De schutting by Plumeau en Yarnil, on Flickr
Zelf heb ik ooit deze geschoten bij een debutantenwedstrijd. Baasje reageerde verbaasd dat die hond echt zo fanatiek afzette, maar was geloof ik wel blij met de foto. Hond landde intact

De schutting by Plumeau en Yarnil, on Flickr
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Haha ja ik ken dergelijke foto's met zulke mooie blunders.......
Eigenlijk zijn dat haast wel de mooiste foto's (als de hond gewoon heelhuids tenminste uit de blunder komt.)

- Frouke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie
Hoezo raakvlakken?? Dat heb ik echt nooit geleerd hoor baasPlumeau schreef:Nette foto van een foute actie!

Eigenlijk wel jagyanty schreef:Haha ja ik ken dergelijke foto's met zulke mooie blunders.......Eigenlijk zijn dat haast wel de mooiste foto's (als de hond gewoon heelhuids tenminste uit de blunder komt.)

Vind het zelf ook een ontzettende gave foto, omdat het zoveel energie/fanatisme uitstraalt. Ze was echt een beetje ingekakt en liep op d'r dooie gemakkie een parcours, maar sinds ik ergens anders train heeft ze er weer zin in en gaat als een raket (nou ja voor haar doen) door het parcours. Daar moet ik alleen met handlen even aan wennenluna2906 schreef:Tja niet de bedoeling natuurlijk, maar wat een gave foto!