Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dog walk trail?
Moderator: moderatorteam
- felicia
- Zeer actief
dog walk trail?
heeft een van jullie ervaring met de organisatie dog walk trail? ik denk erover om dat misschien te gaan doen met Ayka, maar weet het niet zeker..

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- mirella*
- Actief
Zeker doen het is echt super leuk! Wij zijn met onze hondjes naar het poolhondenweekend geweest in September en gaan volgend jaar zeker naar Oostenrijk (met de hele groep die er in september was).
Onze foto's kun je zien op www.poolhonden.com
Op de site van Dogwalktrail staan ook onze ervaringen vermeld (waaronder die van mijn dochtertje), ik weet alleen niet of de site alweer actief is want Bianca is hem aan het aanpassen.
Groeten Mirella
Onze foto's kun je zien op www.poolhonden.com
Op de site van Dogwalktrail staan ook onze ervaringen vermeld (waaronder die van mijn dochtertje), ik weet alleen niet of de site alweer actief is want Bianca is hem aan het aanpassen.
Groeten Mirella
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- felicia
- Zeer actief
- mirella*
- Actief
Ik geloof maximaal 10 honden per groep en dan loop je met 3 man begeleiding geloof ik.
Je moet het zeker doen, het is niet goedkoop maar het geld dubbel en dwars waard. Wij hebben er zelfs een leuke vriendin aan overgehouden in Leeuwarden die hier al een weekend is geweest en binnenkort gaan wij een weekend daar heen.
Je moet het zeker doen, het is niet goedkoop maar het geld dubbel en dwars waard. Wij hebben er zelfs een leuke vriendin aan overgehouden in Leeuwarden die hier al een weekend is geweest en binnenkort gaan wij een weekend daar heen.
- felicia
- Zeer actief
- mirella*
- Actief
Wij zijn mee geweest met het poolhondenweekend. Tijdens het poolhondenweekend mogen de honden niet los omdat de meeste poolhonden niet zo vriendelijk zijn tegen hun soortgenoten. Normaal gesproken mogen de honden ook stukken loslopen, maar dat was bij ons dus niet mogelijk.
In onze groep zat een stel met 2 husky's en 2 shiba's, twee vrijgezellen heren met ieder een husky, een vrouw die haar man thuis had gelaten en haar twee husky's mee genomen had, een vrouw met haar Akita en ik met vriend en dochter, een Malamute en een shiba.
We zijn om vrijdag om een uur of vijf aangekomen waarna we onze tenten hebben opgezet en kennis hebben gemaakt. 's Avonds kregen we een heerlijke pasta salade met brood en hebben we zelf een stuk gewandeld en uiteraard veel over de hondjes gepraat. Zaterdag hebben we een wandeling van een uur of 3-4 gelopen met kompas. 's Middags konden we wat sledenhonden spullen uitproberen en 's avonds hadden we een kampvuur met bbq.
Zondag hebben we eerst een uur of 3 gewandeld en hebben we vervolgens twee uur met de hondjes gekanoed.
Het zelfde weekend was er ook een puppenweekend waar onze dochter met de shiba aan mee gedaan heeft omdat beide nog te jong waren voor wandelingen van 3 uur. Zij hebben op zaterdag een speurtocht met vragen gedaan en zondag ook gewandeld en gekanoed. Zij liepen kleinere afstanden en natuurlijk met de hondjes los.
Groeten Mirella
In onze groep zat een stel met 2 husky's en 2 shiba's, twee vrijgezellen heren met ieder een husky, een vrouw die haar man thuis had gelaten en haar twee husky's mee genomen had, een vrouw met haar Akita en ik met vriend en dochter, een Malamute en een shiba.
We zijn om vrijdag om een uur of vijf aangekomen waarna we onze tenten hebben opgezet en kennis hebben gemaakt. 's Avonds kregen we een heerlijke pasta salade met brood en hebben we zelf een stuk gewandeld en uiteraard veel over de hondjes gepraat. Zaterdag hebben we een wandeling van een uur of 3-4 gelopen met kompas. 's Middags konden we wat sledenhonden spullen uitproberen en 's avonds hadden we een kampvuur met bbq.
Zondag hebben we eerst een uur of 3 gewandeld en hebben we vervolgens twee uur met de hondjes gekanoed.
Het zelfde weekend was er ook een puppenweekend waar onze dochter met de shiba aan mee gedaan heeft omdat beide nog te jong waren voor wandelingen van 3 uur. Zij hebben op zaterdag een speurtocht met vragen gedaan en zondag ook gewandeld en gekanoed. Zij liepen kleinere afstanden en natuurlijk met de hondjes los.
Groeten Mirella
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- felicia
- Zeer actief
het klinkt allemaal wel erg leuk! ik ben in mn eentje en ben een beetje bang dat ik in mn eentje bij allemaal stelletjes of/en gezinnen terecht kom... en dat vrijgezellen weekje kreeg ik een beetje het idee dat mensen erheen gaan om een partner te zoeken (zit ik niet op te wachten nl) of ben ik nu een beetje overdreven?

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- felicia
- Zeer actief
- mirella*
- Actief
Ik ben de eerste dag alleen gegaan (mijn vriend kon pas zaterdagavond komen) en er was maar een stel. Sommige hadden wel een partner maar die had geen zin. Dit jaar ga ik waarschijnlijk ook alleen, alhoewel.. ik ga met een vriendin die ik vorig jaar heb ontmoet op een weekend. Mijn vriend blijft gewoon thuis, al dat honden geklets is niks voor hem, hij vind onze honden geweldig maar hoeft er niet de hele tijd over te praten.
Groeten Mirella
Groeten Mirella
- monique
- nieuw lid
nou en anders kun je ook altijd nog eens kijken op www.edogation.nl, van dierenpernsion brummen.
daar ben ik eens mee geweest en dat beviel me ook erg goed, was ook wel prijzig, maar ik vond het zeker de moeite waard hoor!!
daar ben ik eens mee geweest en dat beviel me ook erg goed, was ook wel prijzig, maar ik vond het zeker de moeite waard hoor!!
The love of a animal is the love you can depend on!
- felicia
- Zeer actief
ik krijg een error bij de link?monique schreef:nou en anders kun je ook altijd nog eens kijken op www.edogation.nl, van dierenpernsion brummen.

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
http://www.edogation.nl zo doet ie hetwel, stond een komma aan vast.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Ace
- Actief
- felicia
- Zeer actief
Lysette schreef:http://www.edogation.nl zo doet ie hetwel, stond een komma aan vast.

en ayka is ook niet altijd even gehoorzaam hoor (en kan aardig zeikerig zijn ze geeft geen kick bij pijn of de ergste dingen maar brandnetels? oh nee daar loopt ze van dr leven niet over of doorheen

- mirella*
- Actief
Geloof mij er gaan ook mensen met minder goed luisterende hondjes, lees voor de lol mijn topic in Algemeen maar eens over onze hond die al 45 min buiten liep, dit werden er uiteindelijk 150.
Je zult er trouwens nog versteld van staan hoeveel beter honden luisteren in een groep. Zodra ik met de hondenuitlaatservice mee loop luisterd onze Kimo als de beste, een ander hondje zal eens zijn brokje krijgen.
En als je bang bent dat hij echt niet luisterd dan hou je hem toch gewoon aan de riem dat is geen probleem hoor.
Je zult er trouwens nog versteld van staan hoeveel beter honden luisteren in een groep. Zodra ik met de hondenuitlaatservice mee loop luisterd onze Kimo als de beste, een ander hondje zal eens zijn brokje krijgen.
En als je bang bent dat hij echt niet luisterd dan hou je hem toch gewoon aan de riem dat is geen probleem hoor.
- Drentlunatic
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik probeerde ook die site te openen maar de link deed het hier ook niet. Via de zoekmachine heb ik dierenpension Brummen ingetypt en toen kwam ik op de volgende site terecht http://www.dierenhotel.nl/index.htmfelicia schreef:Lysette schreef:http://www.edogation.nl zo doet ie hetwel, stond een komma aan vast.nu doet hij het nog steeds niet!
Wanneer je dan eDOGation & Sports aanklikt dan kom je op de volgende link/site terecht: http://www.edogation.com/index2.htm
en olgens mij is dat hetgene wat er bedoeld werd of niet?

GROETJES!
Vergeet vandaag niet te lachen
!

- MissTique
- Actief
- Contacteer:
Jaaaaaaaa, ik ben ook geweest afgelopen september, en het was in een woord "GEWELDIG"!!! Ik ga volgend jaar ook naar Oostenrijk...
Je hoeft je niet druk te maken over dat je hondje niet goed luistert hoor, Ozzy luisterde ook niet goed en durfde niet eens het water over te steken, hij moest getild worden!! Hahahaha
Ik heb ook foto's op mijn site, daar zie je hem in het water staan, die bangert...
Het is echt een aanrader!!
Je hoeft je niet druk te maken over dat je hondje niet goed luistert hoor, Ozzy luisterde ook niet goed en durfde niet eens het water over te steken, hij moest getild worden!! Hahahaha
Ik heb ook foto's op mijn site, daar zie je hem in het water staan, die bangert...
Het is echt een aanrader!!

- felicia
- Zeer actief
nee van de winter ben ik niet geweest ik wil dan zowieso van de zomer gaan en misschien ga ik idd dat doen. Ik wilde eerst met een vriendin gaan interrailen, maar zij kan helaas niet meer.. nu zit ik toch weer te denken om dit dan te gaan doen..EvavT schreef:felicia schreef:ok dan ga ik een vriendin van mij ook overhalen om mee te gaam..dat lukt hoop ik vast wel..(laat gewoon jullie enthousiaste verhalen lezen)
en anders ga ik alleen..![]()
Ben je nog gegaan?????: