Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wandeling voor senior honden

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: wandeling voor senior honden

Ongelezen bericht door SannePP »

tekkel schreef:Ik heb een seniorhondje dat nog uren kan lopen.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een wandeling voor kreupele senior-baasjes :mrgreen:
Ik ben dan weer niet senior, maar wel een soort van kreupel haha Is daar ook een groep voor? Mijn honden zijn jonge blommen, zeker vergeleken met mij :P
RIP Cena :roos:
    Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Muk schreef:
    Niesje schreef:Dank je Muk.
    Jammer dat je niet mee kan lopen. Honden vanaf 8 jaar zijn welkom, die zijn eigenlijk ook al senior.
    Maar aangezien jou hond geen 5 km meer kan lopen, houdt het voor jou en je hond op helaas :(.
    Hoe lang kan je hond nog WEL lopen?

Groetjes
    Weinig, ik denk dat 1 km echt de max is. Maar mijn hond heeft ook hartproblemen en artrose, dat helpt ook niet mee. En, en dat is wel de belangrijkste reden om geen groepswandeling te doen, mijn hond is niet zo lief met andere teven. Gina is een echte haaibaai en duldt geen andere honden in haar territorium. :mrgreen: En het begrip territorium is bij haar nogal ruim. :mrgreen:
    Nah, ze verdraagt mijn dames anders prima in haar huis hoor :pffff: en ze kan best nog eennrondje meehobbelen. Zo slecht is ze nu ook weer niet, maar dat stuk in de auto zitten is voor Gina denk ik het ergste gedeelte van alles.
    Niesje
    Vaste gebruiker
    Mijn ras(sen): Malteser-poedel

2 konijnen
    Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Niesje »

Wie heeft er nog interesse in deze wandeling?
    Dit om te kijken of het de moeite waard is.

Groetjes,
    Niesje
    Afbeelding
    ..::Binky::.. ~~10-09-2000 ~~ bijna 13 jaartjes oud
    Saschesfloor
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Cairn Terrier
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Het lijkt me nog steeds heel gezellig, maar mijn oudje van bijna 14 is even uit de running. Ze is vorige week weer ziek geworden en zit voor de verandering weer eens op de antibiotica. Dus even geen lange wandelingen meer en ik hou er nu toch serieus rekening mee dat het misschien nooit meer gaat gebeuren. Voorlopig gaat ze om de dag mee op mijn lange wandelingen en hopelijk bouwen we het weer op naar dagelijks, maar ik betwijfel het. Chester mag dan wel bijna 10 zijn, maar hij vindt dat hij nog lang geen senior is en loopt nog met gemak de afstanden mee die ik met de 2 jonge dames loop.
    The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
    dre
    Zeer actief
    Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door dre »

Het lijkt mij een leuk idee!

Maarrrrrrrrr, ik weet niet of mijn oudje de 5 km nog gaat halen :ugh: misschien als er de mogelijkheid is om de wandeling halverwege door te steken, dan wachten wij wel bij de thee met gebak op de rest :engel:

Plus, mijn 1-jarige moet ik ook meenemen. Voordeel is dat ze andere honden wat eng vind en ze dus niet zal lastigvallen :wink: Maar mocht dat niet gewaardeerd worden mag je het zeggen en gaan we niet mee.

Ook nog even onder voorbehoud van de locatie :wink:
    Afbeelding
    *tweety*
    Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Ik vind het wel leuk, mijn mannetje is 10 1/2, maar die kan ook nog wel met gemak 5 km lopen.
    Ik denk ook wel dat het eraan ligt in welk tempo je loopt voor sommige oudere honden?
    Maar waar wil je dan gaan wandelen?
    Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
    SandraMecx
    Actief
    Mijn ras(sen): West highland white terrier
    Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door SandraMecx »

Ik wil Nogsteeds mee ;)
    Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”