Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn zielige Zil
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Mijn zielige Zil
Mijn mannetje zit nu al 2 dagen in de bench met af en toe een kleine strek pauze.
Hij begint het nu al behoorlijk zat te worden, en zit dan ook erg zielig te doen. Ik ben bang dat hij nog wel even zijn benchrust nodig heeft, maar vind het zo erg zielig.
Hij loopt erg mank er zullen dinsdag opnieuw foto's gemaakt worden. Ik ben best zenuwachtig voor de uitslag al weet ik dat zijn heupen 2,5 maand geleden perfect waren alleen was het toen een scheurtje in zijn gewrichtsbandje. Ik hoop dat dit het nu nog is en dat het te genezen valt. Ik ben onderhand wel een beetje hopeloos, we lopen als maar naar de dierenarts met die 'kleine' :cry2:
Hij begint het nu al behoorlijk zat te worden, en zit dan ook erg zielig te doen. Ik ben bang dat hij nog wel even zijn benchrust nodig heeft, maar vind het zo erg zielig.
Hij loopt erg mank er zullen dinsdag opnieuw foto's gemaakt worden. Ik ben best zenuwachtig voor de uitslag al weet ik dat zijn heupen 2,5 maand geleden perfect waren alleen was het toen een scheurtje in zijn gewrichtsbandje. Ik hoop dat dit het nu nog is en dat het te genezen valt. Ik ben onderhand wel een beetje hopeloos, we lopen als maar naar de dierenarts met die 'kleine' :cry2:

- dutje
- Vaste gebruiker
Oh, rot hè! Je zou bijna het liefst zelf in die bench gaan liggen, zodat je hond even lekker kan dollen....
Verwen hem maar lekker! Goed bot, gevulde Kong, een lekkere tijd erbij gaan zitten om hem onafgebroken te knuffelen. ´Zoek het brokje´ met een brokje achter je rug, etc.
Denk er wel aan dat hij veel minder beweging heeft en dat je zijn voer-hoeveelheid drastisch moet minderen, hou hierbij ook rekening met de ´verwen-brokjes en -botjes´.

Verwen hem maar lekker! Goed bot, gevulde Kong, een lekkere tijd erbij gaan zitten om hem onafgebroken te knuffelen. ´Zoek het brokje´ met een brokje achter je rug, etc.
Denk er wel aan dat hij veel minder beweging heeft en dat je zijn voer-hoeveelheid drastisch moet minderen, hou hierbij ook rekening met de ´verwen-brokjes en -botjes´.
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
nee hij is niet rustig te houden helemaal nu de metacam zijn werk doet. Daarnaast heb ik Boica ook nog, die 2 willen lekker spelen. Hij mag er nu wel een paar keer per dag even uit. Dan gaat Boica even de tuin of bench in als ze willen gaan spelen. Maar ja zij snapt er ook helemaal niets van.
Ze liggen met de neuzen tegen de tralies aan elkaar uit te dagen. Ik hoop maar dat het snel beter gaat.
Ze liggen met de neuzen tegen de tralies aan elkaar uit te dagen. Ik hoop maar dat het snel beter gaat.

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Peet2
- Zeer actief
- ~Tine~
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
- Aantal honden: 2