*komt kijken als die pop up tent weer in elkaar moet*Brigitte schreef:Lang leve de pop up tentFabiola17 schreef:Wij zijn er donderdag al.
Ga ik vrijdagmiddag lekker zitten kijken hoe iedereen met zijn tentje zit te zwoegen![]()

Moderator: moderatorteam
*komt kijken als die pop up tent weer in elkaar moet*Brigitte schreef:Lang leve de pop up tentFabiola17 schreef:Wij zijn er donderdag al.
Ga ik vrijdagmiddag lekker zitten kijken hoe iedereen met zijn tentje zit te zwoegen![]()
Ik laat hem staan en koop de volgende keer weer een nieuweMachie schreef:*komt kijken als die pop up tent weer in elkaar moet*Brigitte schreef:Lang leve de pop up tentFabiola17 schreef:Wij zijn er donderdag al.
haha dat worden leuke foto'sHilde schreef:Ik moet een tent in elkaar zetten waar ik niet eens van weet hoe hij er uit ziet
+1Veronique & Kyra schreef:Jullie allemaal heel veel plezier alvast![]()
Zorg er maar voor dat het een enorm succes wordt zodat het volgend jaar herhaald wordt. Kan ik dan tenminste mee
Jammer!Frederique schreef:Veel plezier allemaal
Ah, Frederique, was zeker leuk geweest om jou en Vinou weer te zien. Jammer hoor dat het nu niet gaat.Frederique schreef:Ik heb nog niet eerder gereageerd in dit topic.
Had er graag aan mee gedaan maar dat was nu even geen optie![]()
Ik ga dan ook mee met mijn voorgangers en hoop dat het een groot succes wordt.
Dan kan ik volgend jaar misschien meedoen.
Veel plezier allemaal
Wij zijn met een heleboel mensen, die allemaal een Beau vast kunnen houden en ondertussen naar jouw tent-opzet-kunsten kunnen kijkenHilde schreef:Geen idee of je deze in je eentje kan opzetten hahaha! Volgens mij wel, heb m overgenomen van iemand die er zelf altijd met haar hond in ging, zij was dan ook alleen. Moet niet vergeten B zijn grondpin mee te nemen om hem op dat soort momenten even vast te leggen. Heb een speciale met staaldraad (met daaromheen plastic oid), want alleen aan een normale riem was geen succes, bleek toen ik eens stond af te wassen op de camping en meneer naast me stond. Normale riemen kun je doorbijten als baasje weg gaatMaar voor een weekendje sleep ik hem denk ik gewoon overal mee naar toe.
Tuurlijk. Als ik alleen ben, dan is er dikke kans dat de dames achter me aan komen als ik ga piesen of douchen. Ze doen verder niemand kwaad, dus ze doen maar. Ik vind het wel gezellig. En is het net of ik heel belangrijk ben in hun levenHilde schreef:Maar voor een weekendje sleep ik hem denk ik gewoon overal mee naar toe.
Sjon kan niet achter me aan die kan geen moment los maar die zal wel even verbaal laten weten dat ik aan het plassen of aan het douchen benMarion. schreef:Tuurlijk. Als ik alleen ben, dan is er dikke kans dat de dames achter me aan komen als ik ga piesen of douchen. Ze doen verder niemand kwaad, dus ze doen maar. Ik vind het wel gezellig. En is het net of ik heel belangrijk ben in hun levenHilde schreef:Maar voor een weekendje sleep ik hem denk ik gewoon overal mee naar toe.
Dat is zo! Alleen jullie hoeven niet per sé te kijken hoorMarion. schreef:Wij zijn met een heleboel mensen, die allemaal een Beau vast kunnen houden en ondertussen naar jouw tent-opzet-kunsten kunnen kijken
Volgens mij wordt er s avonds niet gewandeld Elly. Overdag wel.Elly* schreef:Ik weet niet waar het staat, maar mijn vraag is: hoe laat en waar gaan we vrijdagavond wandelen? Ik wandel dus alleen de vrijdagavond mee en verblijf niet op de camping, maar ga er vanaf Almelo naar toe.
Zat ik er een uurtje naastMJ schreef:Ik dacht iets van 7 uur starten...het wordt ook al vroeger donker ...of zouden we 8 uur redden qua licht ?
En dan de start vanaf de camping , Elly.
scheelt niks.Machie schreef:
Zat ik er een uurtje naast
Super gedaan Marleen, helemaal gelijkMachie schreef:Toch maar een alternatieve route voor de zondag bedacht. Als het echt 27 graden wordt is over de hei gewoon geen doen, veel te warm om dan 10 km in de brandende zon te lopen...
Woensdag gaan we nog een stukkie voorlopen, eens zien of MJ het wel mooi genoeg vind*Esther schreef:Super gedaan Marleen, helemaal gelijkMachie schreef:Toch maar een alternatieve route voor de zondag bedacht. Als het echt 27 graden wordt is over de hei gewoon geen doen, veel te warm om dan 10 km in de brandende zon te lopen...
Machie schreef: Woensdag gaan we nog een stukkie voorlopen, eens zien of MJ het wel mooi genoeg vind![]()
Leuk Elly !!Elly* schreef:Oke, 7 uur is prima. Er zal er op tijd zijn.
Ik vind het super, zo goed als dat jullie ook de wandelingen enz. voorbereiden.Machie schreef:Woensdag gaan we nog een stukkie voorlopen, eens zien of MJ het wel mooi genoeg vind*Esther schreef:Super gedaan Marleen, helemaal gelijkMachie schreef:Toch maar een alternatieve route voor de zondag bedacht. Als het echt 27 graden wordt is over de hei gewoon geen doen, veel te warm om dan 10 km in de brandende zon te lopen...
Nu moeten we nog een km of 5 denk ik over de hei, maar steeds kleine stukkies en dan weer onder de bomen. Lijkt me toch fijner!