Maar hij groeit wel hoor

Zeg Macho, hebben we nog post?

Lekker chillen

En uiteraard even een knuffeltje halen

Moderator: moderatorteam
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteWel binnen maar op de kattenbak, hij is dus zindelijkmarloes_2406 schreef:Hahaha geweldig dat dat zo gaat met honden erbij. Maar poept/plast hij dan gewoon binnen of kan je een konijn zindelijk maken?
Tot een maand of 8/10 de grotere rassen.Sarah5 schreef:Ik ben zo benieuwd hoe groot Herman wordt. Tot hoe oud groeien konijnen eigenlijk?
4,1kg nu en 19 wekensamantha! schreef:Tot een maand of 8/10 de grotere rassen.Sarah5 schreef:Ik ben zo benieuwd hoe groot Herman wordt. Tot hoe oud groeien konijnen eigenlijk?
Ik zou Herman zo eens wegen, ben wel benieuwd wat hij inmiddels weegt
Oh dan wordt het wel een flinke vent denk ik zo. Hoewel hij dat eigenlijk nu ook al wel issamantha! schreef:4,1kg nu en 19 wekensamantha! schreef:Tot een maand of 8/10 de grotere rassen.Sarah5 schreef:Ik ben zo benieuwd hoe groot Herman wordt. Tot hoe oud groeien konijnen eigenlijk?
Ik zou Herman zo eens wegen, ben wel benieuwd wat hij inmiddels weegt
samantha! schreef:Maar hij groeit wel hooralleen groeien die oren dus gewoon mee
![]()

Komt helemaal goedSarah5 schreef:Oh dan wordt het wel een flinke vent denk ik zo. Hoewel hij dat eigenlijk nu ook al wel issamantha! schreef:4,1kg nu en 19 wekensamantha! schreef:Tot een maand of 8/10 de grotere rassen.Sarah5 schreef:Ik ben zo benieuwd hoe groot Herman wordt. Tot hoe oud groeien konijnen eigenlijk?
Ik zou Herman zo eens wegen, ben wel benieuwd wat hij inmiddels weegt![]()
De foto's mogen gewoon blijven komen hoor!!!!!!!!!

Pemba schreef:Ik vind het knap dat hij zijn oren overeind kan houden![]()
Leuk zo bij de honden