vivke1965 schreef:Wat een drama zeg, en wat kan een hondje veel hebben, ook psychisch pffft. Ik zou een privebos kopen denk ik. Hoe gaat het met jou ?? Kan je dit een plekje geven denk je en weer rust ook ? Ik weet het, je moet wel, maar toch....
Sterkte !!
Hutsje schreef:wat ziet het er al mooi uit zeg! gelukkig maar! en hoe is het nu met jou?
Lief dat jullie ernaar vragen!M@rleen schreef:Wat gaat dat goed zeg, wat fijn![]()
Hoe is het nu met jou, de klap zal alsnog wel komen denk ik, nu het met haar beter gaat?
Het blijft onwerkelijk dat het gebeurd is, maar ik ben zó blij dat het zo goed gaat. Ze is ontzettend lief en geneest heel snel, dat maakt een héle hoop goed.
Ik begin er nu rustig onder te worden, nu het echt bijna klaar is. Ik zie er naar uit dat Sally weer lekker kan racen, springen, nestelen, wroeten etc.
Ik heb wel een beetje een angst voor andere honden bij die kleintjes nu, maar dat is wel logisch.. En ach, ze hebben hier sowieso een halve hectare tuin om op te racen. Voor 2 hondjes (formaat kleiner dan de kat) is dat heerlijk om je de hele dag uit te leven. En tijdens het wandelen komen we gelukkig bijna nooit honden tegen.
Al met al gaat het eigenlijk goed, mede doordat het zo goed gaat met Sally natuurlijk. Ik ben ook heel blij dat iedereen zo meegeleefd heeft, het is echt niet niks en dat is wel erg fijn in zo'n situatie. Bedankt allemaal!
Ja, het gaat goed