Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ariane schreef:Ik vind ze allemaal mooi!
Ga je nu zo vooruit of verbeeld ik me dat?
Hoe bedoel je dat precies ?
Dit zijn gewoon foto's van een vlindertje die ik nog niet had en die ik ook niet vaak zie. Dus ik ben er al trots op dat ik hem uberhoubt in beeld heb
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Dit zijn gewoon foto's van een vlindertje die ik nog niet had en die ik ook niet vaak zie. Dus ik ben er al trots op dat ik hem uberhoubt in beeld heb
Nee, ik bedoel dat/of je foto's steeds scherper worden.
Ik heb geen verstand van fotograferen, maar ik dacht het dus.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
O dat bedoel je. Dat is al een tijdje sinds ik de andere camera heb.
Maar het scheelt wel bij bijv vlinders en bijtjes of ik een statief gebruik of niet
O dat bedoel je. Dat is al een tijdje sinds ik de andere camera heb.
Maar het scheelt wel bij bijv vlinders en bijtjes of ik een statief gebruik of niet
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
_Leonie schreef:De eerste is echt perfect. Ik zie ze hier helaas nooit, sowieso weinig vlinders.
Nee hoor die mist scherpte
Maar hij is wel mooi van kleur.
Ah wat zonde zeg. Jammer!
Hij is ook weer niet geheel onscherp maar kon iets meer door iets hoger F te doen. Maar dan was de kleur ook weer anders. Tis altijd wat hé.
De onderste zijn in zijn geheel een stuk scherper bijv maar die zijn dus anders van kleur. Donkerder en met bewegende vlinders kun je de sluitertijd ook niet langer maken dan dit.
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 17 aug 2013 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
_Leonie schreef:Ik vind het ook altijd een hele onderneming. Het wil nóoit perfect.
Nou idd maar in dit geval ben ik blij dat ik dat kleine vlindertje heb en aan mijn verzameling ''die nog niet zo groot is'' vlinders kan toevoegen wat foto's betreft haha.
Afgelopen zondag vee citroenvlinders gezien zaten in een bepaald onkruid langs de weg. Ook zaten er witte vlinders (geen kookwitjes) Die als ze de vleugels loten heel erg lichtgroen werden en helemaal opgingen in hun omgeving. Ik had ook mijn camera mee maar mij is het niet gelukt om ze op de foto te zetten helaas. Ik was veel te traag.