Labjes zijn geen waakhonden, die moeten hun bek houden zodat ze het wild niet opschrikken. Herders zijn waakhonden zoals je vast wel zult weten. Het komt gewoon minder vaak voor dat een lab staat te blaffen aan een hekrenee-uk schreef:waarom zou een labje niet aan een hek kunnen staan blaffen?Pakdebal schreef:die heb ik nog niet zo meegemaakt , jij wel ?.. misschien wel, hoor, aangezien hij al bang was van die herdersrenee-uk schreef:was het minder erg geweest als er een labje had staan blaffen?Pakdebal schreef: bij mij is het niet nodig, want ik heb niets te bieden , ze mogen er zo in komen ,.![]()
in een dorp is een gezin komen wonen , en de hele buurt vond het maar " verdacht " , dat ze een groot hek met waakhonden hadden
zij hadden dat niet en de achterdeur was open , maar bij die mensen niet ..dus dachten ze , dat ze vast drugs hadden of zo ..
nu On-topic.. mijn hond vond het ook maar niets als er een Duitse herder achter het hek ( gelukkig ) stond te blaffen naar hem,
terwijl wij ONSCHULDIG langs liepen .. !! .
zijn ook maar gewoon honden hoor, net als duitse herders
Bij mij hebben ze het hele huis leeggehaald terwijl we lagen te slapen en Gol gaf geen kik. Nu we Mika hebben zal dat niet zo snel meer gebeuren, die maakt een pokkeherrie