Hahahahaha. Ik vind het prachtig zoals jij de avonturen van Jip en Janneke verteld.lieke schreef:Goeie genade... wacht je dan wel even tot Nick op zichzelf woont????Mit schreef:Ik wil wel hoor. Lieke daarentegenHutsje schreef:wat een héérlijk topic is dit!! lieve mit en lars, willen jullie vaker op vakantie gaan en dan de ukjes bij lieke laten logeren? please?![]()
Nick krijgt wel eerste nestkeus en dikke korting als we ooit een nestje gaan fokken met Jip of Janneke
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wawa's te logeren...en het vervolg van de avonturen
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Wawa's te logeren...en het vervolg van de avonturen
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
lieke schreef:Goeie genade... wacht je dan wel even tot Nick op zichzelf woont????Mit schreef:Ik wil wel hoor. Lieke daarentegenHutsje schreef:wat een héérlijk topic is dit!! lieve mit en lars, willen jullie vaker op vakantie gaan en dan de ukjes bij lieke laten logeren? please?![]()
Nick krijgt wel eerste nestkeus en dikke korting als we ooit een nestje gaan fokken met Jip of Janneke
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
sjm
- Zeer actief
Ach, met een beetje geluk neemt ie er maar 1..lieke schreef:Goeie genade... wacht je dan wel even tot Nick op zichzelf woont????Mit schreef:Ik wil wel hoor. Lieke daarentegenHutsje schreef:wat een héérlijk topic is dit!! lieve mit en lars, willen jullie vaker op vakantie gaan en dan de ukjes bij lieke laten logeren? please?![]()
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Ik voorzie trouwens gebeuren dat de hummels voorgoed herdoopt zijn.
Met dank aan Nick.
Met dank aan Nick.

- sternentänzerin
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Jip en Janneke past toch ook prima bij dat avonturenbelevende volk?
Ze missen nog een Takkie!
...; We will never surrender Winston Churchill
- Bruce-Roxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & Chihuahua X Jack-russell
Nee hoor, das Stellar!!sternentänzerin schreef:Jip en Janneke past toch ook prima bij dat avonturenbelevende volk?
Bruce 20-03-2010 Roxy 11-05-2011
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Haha nee dat gaat hier niet gebeuren hoor!lieke schreef:Ik voorzie trouwens gebeuren dat de hummels voorgoed herdoopt zijn.
Met dank aan Nick.
Pio en Fuutje, mooi zat
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Lief van je. Ik zal het eens aan Nick vragen, want volgens mij heeft hij het ding (met tranen in zijn ogen) weggegooid. Hij heeft nu judotraining (combinatie hè... judo en een knuffelbeerKruimel53 schreef:En, was het geteisem gepast onder de indruklieke schreef:Mit schreef:Na morgen gaan we langzaam op huis aan dus we komen je verlossen hoor!
Haha, Nick is reuze teleurgesteld in jouw wawa's. Ze sliepen vannacht bij hem op de kamer en de apen hebben een knuffelbeer (die hij nog van zijn oma heeft gekregen en al die jaren zuinig bewaard heeft) aan gort gevreten.
Vannacht wil hij ze dus NIET meer op zijn kamer hebben. Ik hoorde hem vanochtend tegen ze zeggen: 'Ik ben echt diep teleurgesteld in jullie gedrag en kan niet zeggen dat ik jullie op dit moment erg lief vind.'
![]()
't Is soms net of ik mezelf hoor.
![]()
Wel heel sneu van de beeris 'ie nog te herstellen? Ik wil best knutselen.

- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
arie is 48 en heeft nog een knuffelkonijn die hij van zijn opa heeft gehad. ooit heeft een akita dat ding in zijn bek gehad en reken maar dat arie daar echt pissed om was.lieke schreef:Lief van je. Ik zal het eens aan Nick vragen, want volgens mij heeft hij het ding (met tranen in zijn ogen) weggegooid. Hij heeft nu judotraining (combinatie hè... judo en een knuffelbeer). Als hij thuis is, vraag ik het even.
ellen
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Ja ik heb een knuffel van mijn moeder gehad voor haar dood, was ook zo speciaal.
Bah ik voel me echt lullig. Ik snap wel dat ik er niets aan kan doen en de puppies snappen het ook niet natuurlijk, maar toch. Ik vind het sneu.
Bah ik voel me echt lullig. Ik snap wel dat ik er niets aan kan doen en de puppies snappen het ook niet natuurlijk, maar toch. Ik vind het sneu.
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Maak je geen zorgen, joh. Nick heeft hem nog. Het ding (Bobo heet-ie) is aan de onderkant stuk en de vulling is eruit. Ik ben zelf een enorme stuntel met naald en draad maar als Olga (Kruimel) er nog iets mee kan, dan is er geen man overboord, hoor.Mit schreef:Ja ik heb een knuffel van mijn moeder gehad voor haar dood, was ook zo speciaal.

- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
mes door de hersenen? hahahha doe maar de achterkant van het mes over de hersenen. Dan komt ie in een soort trance. dat maakt hem makkelijker kookbaar.Miranda schreef: Kreeft mag ook als die maar gedood wordt vóór hij de pan in gaat. Even het mes door de hersenen, dat scheelt zó veel leed.
En knuffels slopen? das zo des honds maar sneu is het wel
ow en idd mogen ze nog vaak logeren bij jullie Lieke? Geweldig die verhalen
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Wat slim ook.
Volgende keer hebben de Wawa's vlooien en moet hij ook nog met de stoomreiniger er door heen?

lieke schreef: Ik hoorde hem vanochtend tegen ze zeggen: 'Ik ben echt diep teleurgesteld in jullie gedrag en kan niet zeggen dat ik jullie op dit moment erg lief vind.'
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Zal ik morgen anders even kijken of ik de knuffel kan herstellen aangezien ik er morgen toch ben?
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Lisette1985 schreef:Zal ik morgen anders even kijken of ik de knuffel kan herstellen aangezien ik er morgen toch ben?
Ach, da's hartstikke lief van je!

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, ik kan officieel de boeken in als dierenbeul.
Heb vandaag een thuiswerk-dagje en nam gelijk de gelegenheid te baat om de wekelijkse boodschappen te doen. Ook al een hele operatie omdat de achterkant van het huis aan de straatzijde ligt en de voordeur aan een doodlopend heel smal straatje waar ik met mijn beperkte chauffeurscapaciteiten mijn stationwagen wel inkrijg maar never nooit weer uit krijg.
En de achterzijde, lees poortdeur, is dus ferm gebarricadeerd voor de Houdini-achtige neigingen van de wawa's.
Jullie voelen hem natuurlijk al aankomen: auto aan de straatzijde geparkeerd, met 586 zware tassen en kratten (jaja, het kost wat om een immer hongerige tiener te voederen
) helemaal omlopen naar de voorkant. Na vijf minuten hijgend en puffend en met armen inmiddels 5cm langer, bij de voordeur aankomend waar het geboefte (ja, ook mijn eigen tuig) springend, gillend en joelend aan de andere kant klaarstaat.
Nou is mijn gang niet zo verschrikkelijk breed, dus het is een hele logistieke operatie om a) zware boodschappentassen naar binnen te krijgen en b) geen minihondjes plat te trappen met mijn bescheiden maat 39.
Het laatste lukte dus niet. Met twee tenen heb ik dus per ongeluk het pootje van Io geprobeerd plat te trappen.
Goeie genade, wat kan dat beestje gíllen. Nick wierp mij een blik toe alsof ik de reïncarnatie van Jack de Ripper was, nam het gekwetste prulletje in zijn armen en voegde mij giftig toe: 'Ga alsjeblieft weg. Ik zorg wel voor Janneke, ga jij maar de boodschappen opruimen, dan richt je minder schade aan.'
Gelukkig na zorgvuldige inspectie van zoonlief en 15 kattenbrokjes verder, is het gepeupel weer gepacificeerd (om geen scheve gezichten te kweken kreeg de rest natuurlijk ook kattenbrokjes).
Kan dus nu weer naar de winkel, want nou heeft Isis geen eten meer.
Heb vandaag een thuiswerk-dagje en nam gelijk de gelegenheid te baat om de wekelijkse boodschappen te doen. Ook al een hele operatie omdat de achterkant van het huis aan de straatzijde ligt en de voordeur aan een doodlopend heel smal straatje waar ik met mijn beperkte chauffeurscapaciteiten mijn stationwagen wel inkrijg maar never nooit weer uit krijg.
En de achterzijde, lees poortdeur, is dus ferm gebarricadeerd voor de Houdini-achtige neigingen van de wawa's.
Jullie voelen hem natuurlijk al aankomen: auto aan de straatzijde geparkeerd, met 586 zware tassen en kratten (jaja, het kost wat om een immer hongerige tiener te voederen
Nou is mijn gang niet zo verschrikkelijk breed, dus het is een hele logistieke operatie om a) zware boodschappentassen naar binnen te krijgen en b) geen minihondjes plat te trappen met mijn bescheiden maat 39.
Het laatste lukte dus niet. Met twee tenen heb ik dus per ongeluk het pootje van Io geprobeerd plat te trappen.
Goeie genade, wat kan dat beestje gíllen. Nick wierp mij een blik toe alsof ik de reïncarnatie van Jack de Ripper was, nam het gekwetste prulletje in zijn armen en voegde mij giftig toe: 'Ga alsjeblieft weg. Ik zorg wel voor Janneke, ga jij maar de boodschappen opruimen, dan richt je minder schade aan.'
Gelukkig na zorgvuldige inspectie van zoonlief en 15 kattenbrokjes verder, is het gepeupel weer gepacificeerd (om geen scheve gezichten te kweken kreeg de rest natuurlijk ook kattenbrokjes).

-
nomo
- Zeer actief
Wat mij betreft blijven Jip en Janneke nog even. Heerlijk leesvoer is dit
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
whahahahaha. ik dacht oh shit, die heeft een boodschappentas op 1 van de 2 gezet!

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Dat was ook mijn eerste gedachteM@scha schreef:whahahahaha. ik dacht oh shit, die heeft een boodschappentas op 1 van de 2 gezet!
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Miranda schreef:Dat was ook mijn eerste gedachteM@scha schreef:whahahahaha. ik dacht oh shit, die heeft een boodschappentas op 1 van de 2 gezet!
Nee zeg, dat zou helemaal een drama zijn geweest.
Waarschijnlijk had Nick dan een verzoek bij de rechtbank ingediend om mij uit mijn ouderlijke macht te zetten.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
lieke schreef:Miranda schreef:Dat was ook mijn eerste gedachteM@scha schreef:whahahahaha. ik dacht oh shit, die heeft een boodschappentas op 1 van de 2 gezet!
Waarschijnlijk had Nick dan een verzoek bij de rechtbank ingediend om mij uit mijn ouderlijke macht te zetten.
jep!

- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
geweldig om te lezen, ik lig in een deuk. zeker dat dikgedrukte. fijn he een puber in huis.lieke schreef:Nou, ik kan officieel de boeken in als dierenbeul.![]()
Jullie voelen hem natuurlijk al aankomen: auto aan de straatzijde geparkeerd, met 586 zware tassen en kratten (jaja, het kost wat om een immer hongerige tiener te voederen) helemaal omlopen naar de voorkant. Na vijf minuten hijgend en puffend en met armen inmiddels 5cm langer, bij de voordeur aankomend waar het geboefte (ja, ook mijn eigen tuig) springend, gillend en joelend aan de andere kant klaarstaat.
Het laatste lukte dus niet. Met twee tenen heb ik dus per ongeluk het pootje van Io geprobeerd plat te trappen.![]()
Goeie genade, wat kan dat beestje gíllen. Nick wierp mij een blik toe alsof ik de reïncarnatie van Jack de Ripper was, nam het gekwetste prulletje in zijn armen en voegde mij giftig toe: 'Ga alsjeblieft weg. Ik zorg wel voor Janneke, ga jij maar de boodschappen opruimen, dan richt je minder schade aan.'![]()
ellen
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
ow wat zijn ze toch kwetsbaar die Wawa's maar hoe sneu ik het ook vind, ik moet keihard lachen om je avonturen hahahah
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Haha, wat een dag weer. Heb wel pret, al ben ik heel blij dat ze wel bij jou logeren. Ik houd het maar bij grotere honden.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Nou zeg, in plaats van dat Nick zo slim was om die krummels op te pakken voor je binnen kwam met de boodschappen ..............
-
Simone88
- Actief
- Mijn ras(sen): Wawa's en een waussie
- Aantal honden: 3
Hahaha wat een geweldige zoon heb je! Inmiddels weet ik uit ervaring dat chihuahua's zich heel erg kunnen aanstellen! Ik heb zelfs eens gedacht dat de een een pootje gebroken had, gillen, ogen zo groot als schoteltjes en natuurlijk hinken.. tot m'n vriend binnen kwam.. al rennend en kwispelend ging ze op hem af! 
- Roompie
- Zeer actief
Dat zou heel wat gegil gescheeld hebbenranetje schreef:![]()
![]()
![]()
Nou zeg, in plaats van dat Nick zo slim was om die krummels op te pakken voor je binnen kwam met de boodschappen ..............![]()

- Bruce-Roxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & Chihuahua X Jack-russell
Bruce 20-03-2010 Roxy 11-05-2011
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
O god
hahaha
Ik zou ook vreselijk bang zijn om op z'n borrelnoot te gaan staan in al mijn onhandigheid
En die zoon van jou maakt het er ook niet beter op
Je moet toch strenger worden Lieke; even toeteren dat je de
boodschappen hebt gehaald en sterke zoonlief de boodschappen laten sjouwen
Ik zou ook vreselijk bang zijn om op z'n borrelnoot te gaan staan in al mijn onhandigheid
En die zoon van jou maakt het er ook niet beter op
boodschappen hebt gehaald en sterke zoonlief de boodschappen laten sjouwen
-
DjockPuck
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
lieke schreef:Miranda schreef:Dat was ook mijn eerste gedachteM@scha schreef:whahahahaha. ik dacht oh shit, die heeft een boodschappentas op 1 van de 2 gezet!
Groetjes Willy, Djock en Puck