Op alles doet ze het goed.. Ik wil langzaam aan naar meer KVV en liefst zelfs BARF. Ik heb alleen erg moeite met het idee dat je het zelf moet samenstellen en misschien tekort doet
Ik woon in Arnhem zuid, weet iemand adressen voor KVV/BARF? Of via een bestelling online?
Ik heb helaas geen extra vriezer zoals de meeste en hier nu ook geen geld voor. Ik ben dus niet van plan om enorm veel in te slaan in een keer, en denk dat online dus niet gaat werken.. maar ben wel benieuwd naar adressen voor in de toekomst.
Merk maakt mij niet zo uit.. het liefst een merk waar dus alles in ieder geval in zit. (Ik heb gehoord dat Rodi bijvoorbeeld niet zo'n goed merk is ivm graan)
Kosten maken mij ook niet zo uit. Prins koop ik nu voor 15 euro ongeveer voor 2.5kg bij de Jumper XL in Arnhem.
Ze weegt nu 6.5kg dus zal rond de 300 gram per dag moeten krijgen. Ik kan zo'n 5-10kg in m'n vriezer kwijt. Ligt aan de verpakking
Is het aan te raden om een boek te kopen, voordat ik dit ga doen? http://www.bol.com/nl/p/voer-voor-carni ... 002850664/
(want als ik dit bijvoorbeeld zie, zie ik niet welke nou beter is.. alleen de prijs