Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Doppelgänger

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Doppelgänger

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Vanavond was ik nog even aan het werk. Ineens Lola, de dove witte poes, aan het raam krabbelen. Ik denk: die zal wal een vliegend beestje zien. Maar het ging maar door. En ook elke keer de honden eropaf. Dus ik kijken en toen zag ik dit:

Afbeelding

Kat bleef onverstoorbaar zitten. Helaas voor hem komen de mijne niet buiten. Helaas voor Lola ook, trouwens. Na al het gekrabbel aan het raam ging ze lekker in allerlei wulpse houdingen op tafel liggen :mrgreen:
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Re: Doppelgänger

Ongelezen bericht door HillieS »

Hahahahaha
Afbeelding
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door [Sandra] »

De eerste keer dat ik die witte hier op straat zag lopen, stond ik ook even te kijken :denken:
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

[Sandra] schreef:De eerste keer dat ik die witte hier op straat zag lopen, stond ik ook even te kijken :denken:
Jij woont toch niet toevallig bij mij in de wijk? (Amersfoort) Hier loopt vaak een grote witte kater zijn territorium af te bakenen, hij komt regelmatig in onze tuin of zit voor het grote raam in de keuken. (tot grote frustratie van Teun die vervolgens weer vrolijk gaat markeren in huis :gvd: )
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Haha!
Grappig!

Ik heb overigens een kleine witte kater die nauwelijks buiten de tuin komt, dus die van mij is het niet Charlotte ;)
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”