lieke schreef:Ha nee hoor. Ik eet reuze verantwoord biologisch.
Vandaag ging het weer helemaal gesmeerd. Al zal het feit dat ik moest werken vast hebben meegespeeld. Zoonlief heeft nog een week vakantie en meldde mij aan het eind van de dag dat hij starnakel gek van die twee werd.
Continue dingen uit de bek vissen die ze probeerden, de haren van Kyra's staart afknagen, door het huis heen rauzen, in zijn neus bijten... kortom, ze hebben hem het leven aardig zuur gemaakt.
Einde van het liedje was dat hij me meedeelde dat hij toch liever géén wawapup wil. Omdat ze te wild zijn.![]()
Iets waar ik over kan meepraten omdat de apen mijn bed vannacht als een speeltuin zagen en als een stel vlooien over me heen buitelden.
Alleen zag ik er om half drie 's nachts de humor er niet zo erg van in en heb ze ernstig toegesproken.
Vanavond vreselijk gelachen. Ze waren weer 'ns woest door het huis aan het racen en kregen zelfs mijn brave en bedaagde dames aan het spelen.
Ging er een sliert honden, wawa's aan kop, aan het rennen door het huis en de tuin, halverwege draaide de sliert zich om en raceden weer terug. Zelfs mijn oude Kyra deed mee met het spelletje.
Kortom, ze brengen aardig wat leven in de brouwerij.
Hahaha dat is wel erg leuk om te zien natuurlijk