Wat heeft de daad er nou mee te maken?

Moderator: moderatorteam
Jij stelde mij de volgende vraag en daar kreeg je een eerlijk antwoord op.Selene schreef:Sorry, maar op dat vlak met deze uitspraken laat ik het niet gaan tenzij het modteam zegt dat het hier okee is, dan heb ik het gewoon te slikken. Als je je op die manier uit wilt laten kun je je grieven kwijt op nujij.nl of zo mi.kooi schreef:Maar hij is wel lekker kleurrijk die Woolfblut.
die gaat smoek nog naar de kroon steken met zijn iconengebruik.
Laat de man zijn vrijheid van meningsuiting
en lekker van je af laten glijden, iedere reactie is koren opde molen van zo'n internet vampier.
zal niet de eerste zijn die zijn weg naar dit forum heeft gevonden, gezien de actieve staat ervan..
ach, hm, ja, hoe dan ook....zonder lol geen rennertjes toch?Célie schreef:Dan heb je er lol van gehad en moet je dus dokkenkooi schreef: Wat heeft de daad er nou mee te maken?
kooi schreef:Ook weer raar dan, als je niet onbevlekt verwekt of ontvangt is er geen sprake van donorschap, ook niet als bede partijen dit overeen zijn gekomen?
Wat heeft de daad er nou mee te maken?
[/quote]Pool schreef:Sorry, ik was niet helemaal duidelijk. Het is in Nederland(volgens mij zelfs in de gehele EU) zo dat je donor bent als je je zaad gedoneert hebt aan een spermabank maar dat kan ook bij de ontvangster thuis zijn. Het wil ook nog wel eens zo zijn dat "de daad" vooraf is gegaan aan de bevruchting en er ten onrechte wordt gesproken van donor. In dat laatste geval ben je juridisch gezien de vader. Ook als de bedoeling van beiden is dat je alleen donor bent.
quote]
Uhhm, ik snap de vraag niet echt. Het gaat om de donoren waarvan het sperma gebruikt is en daar kinderen uit zijn gekomen.
Een max bestaat hier niet voor het asntal kinderen.
UitkeringCélie schreef:Wat is dat dan ?silvester schreef:Harz 4 trekker
En de kinderen van gemengde afkomst, schoppen die je hokjes niet in de war? Ik begrijp die hang naar afbakening en hokjes wel hoor, mijn gehandicapte zoon heeft daar ook veel baat bij. Van iedereen met een IQ dat de 80 zo'n beetje overstijgt, verwacht ik eigenlijk wat meer maar daar kun jij ook niks aan doen. Overigens zie ik nooit moslima's bij Opsporing Verzocht, maar dat terzijde.Wolfsblut schreef:Jij stelde mij de volgende vraag en daar kreeg je een eerlijk antwoord op.Selene schreef:Sorry, maar op dat vlak met deze uitspraken laat ik het niet gaan tenzij het modteam zegt dat het hier okee is, dan heb ik het gewoon te slikken. Als je je op die manier uit wilt laten kun je je grieven kwijt op nujij.nl of zo mi.kooi schreef:Maar hij is wel lekker kleurrijk die Woolfblut.
die gaat smoek nog naar de kroon steken met zijn iconengebruik.
Laat de man zijn vrijheid van meningsuiting
en lekker van je af laten glijden, iedere reactie is koren opde molen van zo'n internet vampier.
zal niet de eerste zijn die zijn weg naar dit forum heeft gevonden, gezien de actieve staat ervan..
Bedoel je dan de vrouwen die in nederland geboren zijn of toch wat anders?![]()
![]()
![]()
![]()
Had je soms een ander antwoord verwacht?![]()
Ach, werd mijn zuurgraad weer eens besproken? Dat mensen die me IRL kennen het woordje zuur nooit aan mij zullen koppelen, vind ik iets belangrijker. Maar dat mensen die je nooit gezien hebben dit steeds menen te moeten neer plempen, is wel erg vervelend. Van de andere kant.... als diegene dan ook nog staalhard beweert dat je lichtelijk veel uitgeschoten bent met het retoucheren van je avatar-foto, ben je sowieso wel een beetje erg ver van het padje afCleva schreef:Al was ze het wel. Wat doet het er eigenlijk toe?mercedes2803 schreef:En wat is er zo "zuur" aan Marion dan?
Ik word toch wel zo schijtziek van elke keer die kras op de plaat met telkens hetzelfe genar...
Marion IS gewoon niet zuur.. nooit geweest ook
Ik ben een chagrijnige misantroop die iedereen bij voorbaat een mongool vindt en er op onnavolgbare wijze vanuit gaat dat dat anderen interesseert.Smoekie is opgedirkte ekster met een ietwat afwijkende hang naar conflictgebonden aandacht. Jij bent een kampermuil die bij het minste geringste in tierende antwoorden van boven de 5000 woorden vervalt.
Zo zijn we allemaal getikt.
Ik vind wel dat Marion een relatief lage PH-waarde heeft, maar daar is ze niet minder leuk om.
Mensen blijven dat zeggen omdat ze, en nu jij, er zo gezellig op reageert. Een soort trekpop-effect.
Marion. schreef:Ach, werd mijn zuurgraad weer eens besproken? Dat mensen die me IRL kennen het woordje zuur nooit aan mij zullen koppelen, vind ik iets belangrijker. Maar dat mensen die je nooit gezien hebben dit steeds menen te moeten neer plempen, is wel erg vervelend. Van de andere kant.... als diegene dan ook nog staalhard beweert dat je lichtelijk veel uitgeschoten bent met het retoucheren van je avatar-foto, ben je sowieso wel een beetje erg ver van het padje af
En je kan in rl wel heiliger en liever zijn dan Maria. Hier op het forum laat je je dusdanig uit dat het woordje zuurtje/zuurpruim nu ook weer niet zo verkeerd gekozen is en je daar wel verongelijkt over kunt doen. Maar je kunt dan misschien ook eens een keer wat minder zuur uit de hoek komensmoekie schreef:Marion. schreef:Nou inderdaad zeg. Zegt Sherlock Holmes haarzelftineke schreef:Oh is dat enkel aan jou voorbehouden dan als je munitie zoekt om een fokker de les te lezensmoekie schreef:Oh God. Gaan mensen eerst nu via Internet "onderzocht" worden
Kotspoppetje ook nog. Ah gutteguttegutdie aan elklaar geknoopte onderbroek van je zit je nog steeds hoog he, of laag? Hoe noem je zoiets
![]()
Naja, anyway, ook goeiemorgen grootste zuurpruim van de eeuw (en alle voorgaande eeuwen). Lekker geslapen
Snap alleen 1 ding niet zo goed hoor. Wat maakt dat jij je onuitstaanbaar mag gedragen en mensen op basis van hun uiterlijk mag uitschelden? En jij andersom als er kritiek komt als een klein kind gaat zitten jankensmoekie schreef:Maar als dat echt jouw kin is dan welgemeend sorry hoorDacht echt dat je aan het fotoshoppen was geweest
![]()
Voor jou wat linkse indoctrinatie.Wolfsblut schreef:Goedemorgen, ik deel wat potjes jam uit om de ph van enkelen op peil te houden.
Wolfsblut schreef:Goedemorgen, ik deel wat potjes jam uit om de ph van enkelen op peil te houden.
Een fijne dag nog.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is verduld het verhaal van mijn ex. Niet financieel daadkrachtig wordt er dan gezegt dus geen alimentatieafdraging mogelijk.kooi schreef:Voor al die vaders, wel of niet erkend met wel of niet de moeder van het kind in de bijstand hier de gouden tip om onder je onderhoudsplicht naar je kinderen uit te komen:
schulden maken.
schuldsanering aanvragen.
als gevolg daarvan komt er onherroepelijk een nihilstelling voor k.a.
Kunnen gemeentes en moeders hoog of laag springen, jouw probleem is opgelost en die schulden?
ach, dat lost de gemeenschap wel weer voor een groot gedeelte af.
Na 3 jaar kun je met een schone lei beginnen, jaren die je natuurlijk al zwart werkend in de bijstand doorbrengt, want ja, je werkt niet voor de kat zijn kut natuurlijk...![]()
Laten 'we' onze bek eens houden over wijven. Of je het nou tussen aanhalingstekens zet of niet.kooi schreef:Maar laten we vooral hier focussen op 'wijven'
Dat vind k dus ook...daarom staat het tussen haakjes, hatelijk woord..Miranda schreef:Laten 'we' onze bek eens houden over wijven. Of je het nou tussen aanhalingstekens zet of niet.kooi schreef:Maar laten we vooral hier focussen op 'wijven'
Denigrerend gezwatel.
Waarom gebruik je het dan? Niet alleen in deze post, in een eerdere post ook al.kooi schreef:Dat vind k dus ook...daarom staat het tussen haakjes, hatelijk woord..
Ja, en nog een grote ook.overigens heb ik geen bek, jij wel?
Nou kun je dat partnerschapsalimentatie verhaal van vrouw naar man wel uit de doeken doen als HEEL raar, maar ANDERSOM gebeurt het legio he? Ga je uit elkaar en moet je als kerel niet alleen voor je kinderen lappen maar ook voor je ex vrouw..kooi schreef:Nou het is ook mijn verhaal, behalve het stukje van de bijstand, gelukkig maar, want de door mij geraadpleegde advocaat zei dat ik maar beter kon hopen dat hij niet ook nog in de bijstand kwam, want dat zou dan vervolgens op mij worden verhaald middels partner alimentatie.
Want ja, uit ons huwelijk was een kind voortgekomen dus had hij daar recht op, of ik nu voor dat kind zorgde of hij, dat maakte niets uit.
Kwamen 3 inkomens binnen in dat huishouden, maar viel niet te bewijzen.
Maar laten we vooral hier focussen op 'wijven' die een onschuldige braverik van zijn zaad beroven leuter en alleen om hem een poot uit te draaien en ook de gemeenschap, door lekker in de bijstand te blijven om voor het nazaad te zorgen.
en dan zijn het vooral vrouwen die hierover fulmineren.![]()
Ik snap de hele toestanden ook niet.bouvierpoedel schreef:Gewoon het hele oude verhaal schrappen en diegeen die het best voor de kinderen kan zorgen financieel gezien en de rest mag ze meenemen na de scheiding en niet meer per defintie de moeder.
Net als bij een abortus Pa ook kan zeggen neenee ik wil het hebben dusdraag het maar uit.
Dit dusmercedes2803 schreef:Kun je wel verbolgen gaan lopen doen dat het vooral vrouwen zijn die hierover fulmineren, misschien komt dat omdat er een vrouw voor nodig is om vrouwen naaistreken te herkennen![]()
Ik heb in elk geval legio van die naai-wijven, want dat zijn het, gezien om me heen...
Ik ken ze zelfs die het IN een relatie (al) doodleuk zeggen
"als ie me besodemieterd dan ga ik niet meer aan het werk en kan hij gaan lappen"
of
"als ik erachter kom dat hij zijn leuter ergens anders insteekt maak ik het hem godsonmogelijk en zal ie bloeden... dan zou ik elke bezoekregeling frustreren en hem dwars zitten"
Haha, dat laatste dat mag ik wel..Miranda schreef:Waarom gebruik je het dan? Niet alleen in deze post, in een eerdere post ook al.kooi schreef:Dat vind k dus ook...daarom staat het tussen haakjes, hatelijk woord..
Ja, en nog een grote ook.overigens heb ik geen bek, jij wel?
Het rare zit hem in het gegeven dat de vrouw wel degene is die voor de kinderen zorgt én de kost voor hen verdient.Nou kun je dat partnerschapsalimentatie verhaal van vrouw naar man wel uit de doeken doen als HEEL raar, maar ANDERSOM gebeurt het legio he? Ga je uit elkaar en moet je als kerel niet alleen voor je kinderen lappen maar ook voor je ex vrouw..
die gerust haar nieuwe vriend al half bij zich in laat wonen, mee laat betalen, een beetje bijklust met nageltjes zetten of haartjes knippen en hoppatee
Klein verschil is natuurlijk het risico op complicaties met mogelijk de dood tot gevolg in het laatste geval.bouvierpoedel schreef:Gewoon het hele oude verhaal schrappen en diegeen die het best voor de kinderen kan zorgen financieel gezien en de rest mag ze meenemen na de scheiding en niet meer per defintie de moeder.
Net als bij een abortus Pa ook kan zeggen neenee ik wil het hebben dusdraag het maar uit.