Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Onrustig

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Mama Sanneke
Zeer actief

Onrustig

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Sinds een paar avonden begint Luka te blaffen bij elk "verdacht" geluid.
Nog maar het kraken van mijn zoon zijn voeten is al genoeg om te beginnen blaffen.
Waarom is hij nu ineens zo onrustig, ik weet het niet.
Zou het iets met zijn oren te maken hebben.

Nog een vraagje, wie heeft er tanden moeten laten verwijderen omdat de hond ze niet verliest ?
Luka moest nog twee tanden wisselen, ééntje is er ondertussen uit.
De andere, net een haak moet er nog uit.
Dierenarts heeft gezegd dat hij dan onder narcose moet verwijderd worden.
Wou ook nog even melden dat LUka mij 's morgends wakker maakt om buiten een plas te gaan doen.
Flinke jongen, alleen een beetje vroeg, zal hem een wekkertje cadeau geven met kerst.

Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
mirella*
Actief

Ongelezen bericht door mirella* »

Onze hond had ook twee tanden die hij niet wisselde en de nieuwe tanden waren al door gekomen. De dierenarts wou ze als ze niet binnen 2 weken weg waren ook trekken, maar dat was gelukkig niet nodig.
We hebben wat extra trekspelletjes met hem gedaan en hem een lekker bod gegeven en beide tanden zijn er alsnog vanzelf uit gevallen.

Succes ermee
qyan

Re: Onrustig

Ongelezen bericht door qyan »

Mama Sanneke schreef:Wou ook nog even melden dat LUka mij 's morgends wakker maakt om buiten een plas te gaan doen.
Flinke jongen, alleen een beetje vroeg, zal hem een wekkertje cadeau geven met kerst.

Sanneke
de rest is allemaal al gezegd, maar mijn oog viel toch op bovenstaande :mrgreen:
hele flinke jongen, maar je gaat hier toch niet op in he? hij heeft te wachten tot jij op staat en gaat niet naar buiten wanneer hij dat wil.
let maar op, hij gaat je nu iedere morgen om dezelfde tijd wakker maken dat ie naar buiten wil :mrgreen: ;)
in mijn ogen, maar dat is mijn persoonlijke mening en ieder doet dat natuurlijk anders, werkt hij zichzelf zo op en maak je hem belangrijk.
ik zou zowiezo niet meteen eruit gaan, maar de tijd iedere dag iets verlengen, zodat jij het heft in handen blijft houden.
maar misschien doe je dat ook wel ;)
Mama Sanneke
Zeer actief

Re: Onrustig

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

qyan schreef:
Mama Sanneke schreef:Wou ook nog even melden dat LUka mij 's morgends wakker maakt om buiten een plas te gaan doen.

Sanneke
de rest is allemaal al gezegd, maar mijn oog viel toch op bovenstaande :mrgreen:
hele flinke jongen, maar je gaat hier toch niet op in he? hij heeft te wachten tot jij op staat en gaat niet naar buiten wanneer hij dat wil.
let maar op, hij gaat je nu iedere morgen om dezelfde tijd wakker maken dat ie naar buiten wil :mrgreen: ;)
in mijn ogen, maar dat is mijn persoonlijke mening en ieder doet dat natuurlijk anders, werkt hij zichzelf zo op en maak je hem belangrijk.
ik zou zowiezo niet meteen eruit gaan, maar de tijd iedere dag iets verlengen, zodat jij het heft in handen blijft houden.
maar misschien doe je dat ook wel ;)

Heb hem inderdaad langer laten blaffen.
Niet erg prettig voor de kids natuurlijk.
Na het plasje en het kakatje terug in zijn mand.
Protest natuurlijk.
Toch pas naar hem toe gegaan nadat ik mezelf had aangekleed.
Heb de kids al verwittigd dat dit nog een poosje kan duren.
Zie me niet de rest van me leven om 6 uur opstaan hoor.
Wat hij 's avonds kan leren moet maar 's morgends ook.
Je hebt gelijk ,hij moet leren dat wij naar hem toekomen.

Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”