Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Pakdebal schreef:.
mooie foto's , wolken zijn heel erg inspirerend, boven de zee komt de zon er dan onder , en dan heb je die oranje wolken
waar heb je dit genomen ? Gewoon thuis ?
Dank je
Ja gewoon vanuit het raam boven.
ik maak ook altijd foto's van die dikke wolken vanuit mijn raam , met toen een keer die zon er ook onder , heel eng zag het er toen uit
ik dacht dat het een tornado was ..
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 05 aug 2013 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Pakdebal schreef:.
mooie foto's , wolken zijn heel erg inspirerend, boven de zee komt de zon er dan onder , en dan heb je die oranje wolken
waar heb je dit genomen ? Gewoon thuis ?
Dank je
Ja gewoon vanuit het raam boven.
( dacht dat je mij in de negeer had gezet ) .. slim toch , om je een vraag te stellen ?..
ik maak ook altijd foto's van die dikke wolken vanuit mijn raam , met toen een keer die zon er ook onder , heel eng zag het er toen uit
ik dacht dat het een tornado was ..
Dat heb je dan verkeerd gedacht. Dus zo slim is het eigenlijk niet. Ik ben nog 1 van de weinige die jou niet in negeer heeft staan.
Hele gave foto's! Ik hou er ook wel van om wolken vast te leggen! Rond 21:00 had ik nog een foto gemaakt, helaas had ik alleen mijn telefoon bij de hand waardoor ie niet zo goed gelukt is.
Bink2009 schreef:Hele gave foto's! Ik hou er ook wel van om wolken vast te leggen! Rond 21:00 had ik nog een foto gemaakt, helaas had ik alleen mijn telefoon bij de hand waardoor ie niet zo goed gelukt is.
Leuk! Ik wilde eigenlijk ook wel de flitsen er op, maar dat is zo lastig om het goed te timen
Bink2009 schreef:Is ook moeilijk, hier een tip: Ik doe vaak filmen en tijdens het afspelen op de pc op printscreen, niet helemaal eerlijk maar wel een gaaf resultaat!
Dit keer was het onweer zo dichtbij dat ik het niet durfde maar normaal gesproken hang ik uit het zolderraam te filmen.
Haha ja ik hing ook half uit het raam!
Filmen en screenshots maken doe ik ook wel eens op mijn telefoon! Maar je krijgt nooit zulke mooie foto's als dat je het met je camera doet
On topic:
Mooie foto's!
Hier hebben we weinig tot geen onweer gehad sinds ik hier woon...
Toen ik nog in Nederland woonde von dik het erg dreigend,maar ook erg mooi.
Nils ging altijd voor het raam zitten kijken,prachtig vond hij het
Off topic:
Wat een trieste reacties weer....
Small mind... jammer hoor.
Niemand is beter dan een ander...
MissyGirl schreef:On topic:
Mooie foto's!
Hier hebben we weinig tot geen onweer gehad sinds ik hier woon...
Toen ik nog in Nederland woonde von dik het erg dreigend,maar ook erg mooi.
Nils ging altijd voor het raam zitten kijken,prachtig vond hij het
Off topic:
Wat een trieste reacties weer....
Small mind... jammer hoor.
Niemand is beter dan een ander...
Oh misschien heel gek maar ik ben echt gek op onweer.. Altijd al geweest, als kind ook.
nou bij deze dus Geen F5 zoals in de amerikaanse films, maar heftig genoeg voor mij en ook redelijk wat schade in het dorp waar het ding overheen getrokken is (hemelsbreed was dat zo'150 meter van ons huis).
In het eerste filmpje zie je losse beelden van onderandere de (kleine) slurf. Blijkbaar was hij door het regenscherm niet goed te zien.
In het laatste filmpje zie je de tornado zelf niet maar wel welk hefitg weer hij meebracht. Je hoeft trouwens alleen maar van 3.55 tot 4.50 te kijken. dan heb je het wel gezien
flamme schreef:nou bij deze dus Geen F5 zoals in de amerikaanse films, maar heftig genoeg voor mij en ook redelijk wat schade in het dorp waar het ding overheen getrokken is (hemelsbreed was dat zo'150 meter van ons huis).
In het eerste filmpje zie je losse beelden van onderandere de (kleine) slurf. Blijkbaar was hij door het regenscherm niet goed te zien.
In het laatste filmpje zie je de tornado zelf niet maar wel welk hefitg weer hij meebracht. Je hoeft trouwens alleen maar van 3.55 tot 4.50 te kijken. dan heb je het wel gezien
en een deel van de schade
Oh bizar! Dat verwacht je niet hier! Gaaf dat het zo opgenomen is.
flamme schreef:Nee wij verwachtten het ook niet. Moest wel de volgende morgen mijn tuintafel uit de heg bij de achterbuurman halen. Dat is weer eens wat anders
Haha jemig. Ja ik zag ook nog een verdwaalde wasmolen!