Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

het is echt een probleem !

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pakdebal

Re: het is echt een probleem !

Ongelezen bericht door Pakdebal »

Miranda schreef: Ach, dat deed Bauke ook. Je weet wel, die hond die PdB had. Die ook al niet te vertrouwen was bij kinderen.
Met een onverantwoordelijke eigenaar die alle schuld voortdurend bij anderen legde. Dus.
ik denk altijd maar , wie aanvalt , voelt nattigheid.. aanval is de beste verdediging , toch ?.. :LOL:

dan heb ik het weer gedaan , toe maar !
Pakdebal

moniek&bo schreef:
Nanna schreef: Nou, hier hebben ook weleens van die rare types gelopen met pitbulls die in bomen moesten bijten :piew: . Stonden dan de hele middag stukken bast van een boom af te rukken.
Voor mij hoeft die vernieling van de natuur niet hoor.
Maar ga er maar eens wat van zeggen. Ik durf het niet want ik hoef geen mes in mijn strot.
Ik kan het je nog mooier vertellen.
Ik liep laatst in het bos en toen kwamen er zelfs jongens vragen of ik dat 'hangen in een boom' eens wilde laten zien?

Nou denk niet dat ik Bo zo ver krijg. Die heeft een hout- en stokkenverbod omdat ik dat eng vind.
Denk niet dat die jongens haar aan een safestix (lijkt op dildo) willen zien hangen :LOL:
(Wat ze overigens ook niet doet)
die jongens zijn de toekomstige eigenaren , die het wel laten doen bij hun eigen honden ... triest en zorgelijk tegelijk !.
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Selene »

Pakdebal schreef:
moniek&bo schreef:
Nanna schreef: Nou, hier hebben ook weleens van die rare types gelopen met pitbulls die in bomen moesten bijten :piew: . Stonden dan de hele middag stukken bast van een boom af te rukken.
Maar ga er maar eens wat van zeggen. Ik durf het niet want ik hoef geen mes in mijn strot.
Ik liep laatst in het bos en toen kwamen er zelfs jongens vragen of ik dat 'hangen in een boom' eens wilde laten zien?

Nou denk niet dat ik Bo zo ver krijg. Die heeft een hout- en stokkenverbod omdat ik dat eng vind.
Denk niet dat die jongens haar aan een safestix (lijkt op dildo) willen zien hangen :LOL:
die jongens zijn de toekomstige eigenaren , die het wel laten doen bij hun eigen honden ... triest en zorgelijk tegelijk !.
Ik geef het op geloof ik
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

renee-uk schreef:
gonnie schreef:
renee-uk schreef:maar hoe zit het nou met die kindonvriendelijke honden dan pdb?
je weet wel, met eigenaren die hun hond niet bij kinderen vertrouwen?

Ik houd mijn honden, tenminste twee van de drie, ook bij kinderen weg, ook preventief een spuit?

En ze hebben ons ook weleens gebeten, aan de paal ermee.
nou ja, dit is iets waar pdb zelf wel ervaring mee heeft, dus ik ben benieuwd waar dat dan onder valt en wat daar volgens haar dan tegen gedaan zou moeten worden.
vrees alleen dat daar nooit een antwoord op komt, gezien haar selectieve antwoorden.
ze kan wel doen alsof bauke heilig was, maar uiteindelijk was dat ook maar gewoon een hond hoor, met leuke en minder leuke trekjes.

Ze antwoord alleen op reacties die in haar straatje passen, en volgens mij leest ze ook niet alles.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Pakdebal schreef:
Miranda schreef: Ach, dat deed Bauke ook. Je weet wel, die hond die PdB had. Die ook al niet te vertrouwen was bij kinderen.
Met een onverantwoordelijke eigenaar die alle schuld voortdurend bij anderen legde. Dus.
ik denk altijd maar , wie aanvalt , voelt nattigheid.. aanval is de beste verdediging , toch ?.. :LOL:

Maar, Marjolein, dat doe jij toch ook steeds!! Met het ver- en beoordelen van honden en hun eigenaren val je hun ook aan :19: .

Edit; letter e verwijdert uit de naam. Met excuus naar Marjoleine.
Laatst gewijzigd door Liesbeth op 08 aug 2013 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Pakdebal schreef:ik denk altijd maar , wie aanvalt , voelt nattigheid.. aanval is de beste verdediging , toch ?.. :LOL:

En daarom val jij zelf maar zoveel aan??? Omdat dat de beste verdediging is? Tegen wat, eigenlijk?

Beter een Stabijna, dan een Pitt.
Beter een bovenwoning als je geen tijd hebt om je tuintje bij te houden, volgens de normen van je bovenbuuf.
Beter kletsen met iedere willekeurige voorbijganger, dan je eigen leven leiden.

Mens, mens. Leef je eigen leven eens. Volgens je eigen normen. Niet volgens wat de buurman er wel niet van moet denken.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Pakdebal schreef:
moniek&bo schreef:

Ach, op een boomstam kauwen wil niet zeggen dat ze op een paar armen of benen gaan lopen kauwen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Liesbeth
Zeer actief

gonnie schreef:
renee-uk schreef:nou ja, dit is iets waar pdb zelf wel ervaring mee heeft, dus ik ben benieuwd waar dat dan onder valt en wat daar volgens haar dan tegen gedaan zou moeten worden.
vrees alleen dat daar nooit een antwoord op komt, gezien haar selectieve antwoorden.
ze kan wel doen alsof bauke heilig was, maar uiteindelijk was dat ook maar gewoon een hond hoor, met leuke en minder leuke trekjes.

Ze antwoord alleen op reacties die in haar straatje passen, en volgens mij leest ze ook niet alles.
Klopt nmm, ze leest niet alles en wat ze leest is vaak niet wat de schrijver geschreven heeft :lees: .

Marion.

Pakdebal schreef:die jongens zijn de toekomstige eigenaren , die het wel laten doen bij hun eigen honden ... triest en zorgelijk tegelijk !.
Weet je, Marjolein.

Er zijn zó veel honden bal-gek gemaakt door hun baasjes. Of stok-gek. En dan moet er gegooid worden, want baasje heeft een stok of bal in de hand. Maakt niet uit dat er nog 30 honden meelopen. Waarvan er sommigen misschien ook wel een beetje bal- of stokgek zijn. En ook daar krijg je grote ongelukken van. Hele grote ongelukken.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Liesbeth schreef:
gonnie schreef:
renee-uk schreef:nou ja, dit is iets waar pdb zelf wel ervaring mee heeft, dus ik ben benieuwd waar dat dan onder valt en wat daar volgens haar dan tegen gedaan zou moeten worden.

Klopt nmm, ze leest niet alles en wat ze leest is vaak niet wat de schrijver geschreven heeft :lees: .
wel hoor, die leest alles maar schift in wat haar wel en niet zint en geeft dan een niet ter zake doend 'antwoord' dat de focus van de eerder gestelde vraag verlegt naar het volgende onzin onderwerp ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Liesbeth
Zeer actief

renee-uk schreef:
Liesbeth schreef:
gonnie schreef:

wel hoor, die leest alles maar schift in wat haar wel en niet zint en geeft dan een niet ter zake doend 'antwoord' dat de focus van de eerder gestelde vraag verlegt naar het volgende onzin onderwerp ;)
Je hebt lezen en je hebt lezen :lees: :19: .

renee-uk
Zeer actief

Liesbeth schreef:
renee-uk schreef: wel hoor, die leest alles maar schift in wat haar wel en niet zint en geeft dan een niet ter zake doend 'antwoord' dat de focus van de eerder gestelde vraag verlegt naar het volgende onzin onderwerp ;)
Je hebt lezen en je hebt lezen :lees: :19: .
om die techniek te kunnen toepassen moet je echt wel lezen ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
kaatje888
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.

Ongelezen bericht door kaatje888 »

Waarom moet er specifiek wat worden gedaan aan de pitbulls/staffords?
Want het grappige is, bij alle forums waarbij jij iets zegt gaat het over dat de pitbulls slecht zijn en blablabla.
Ga eens je eigen leven leiden en doe niet alsof je alles weet.
Het grappige is ook dat als een pitbull iets of iemand belt het gelijk in het nieuws en alles komt, maar doet een chihuahua of een FRIESE STABIJ dat dan komt het niet in het nieuws hoor. Nee want dat is niet bijzonder want die doen dat noooooit.
En er zijn zoveel HONDEN, niet specifiek pitbulls omdat mensen steeds nestjes nemen omdat dat goed verdient.
En daar zit het probleem, niet bij de pitbulls en ook niet dat er specifiek veel pitbulls zijn want er zijn genoeg andere rassen waar een overvloed in is.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Marion.

kaatje888 schreef:En daar zit het probleem, niet bij de pitbulls en ook niet dat er specifiek veel pitbulls zijn want er zijn genoeg andere rassen waar een overvloed in is.
En ik vind al die chicks, die menen dat ze kunnen golfen en tennissen, ook wel een beetje naar eigenlijk. Ga gewoon eens werken.
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Marion. schreef: En ik vind al die chicks, die menen dat ze kunnen golfen en tennissen, ook wel een beetje naar eigenlijk. Ga gewoon eens werken.
Precies..!! Hop hop :mann:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
Ingding
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ingding »

Volgens mij PDB heb je het artikel dat ik geplaatst heb niet helemaal goed begrepen.
renee-uk
Zeer actief

Ingding schreef:Volgens mij PDB heb je het artikel dat ik geplaatst heb niet helemaal goed begrepen.
dat hoort bij de info die genegeerd wordt ivm niet te gebruiken in de heksenjacht ;)
Afbeelding

Pat75
Zeer actief

Ongelezen bericht door Pat75 »

Marion. schreef:
Pakdebal schreef:ik denk altijd maar , wie aanvalt , voelt nattigheid.. aanval is de beste verdediging , toch ?.. :LOL:

En daarom val jij zelf maar zoveel aan??? Omdat dat de beste verdediging is? Tegen wat, eigenlijk?

Beter een Stabijna, dan een Pitt.
Beter een bovenwoning als je geen tijd hebt om je tuintje bij te houden, volgens de normen van je bovenbuuf.
Beter kletsen met iedere willekeurige voorbijganger, dan je eigen leven leiden.

Mens, mens. Leef je eigen leven eens. Volgens je eigen normen. Niet volgens wat de buurman er wel niet van moet denken.
Nou ze kletst ook nirt met iedere willekeurige voorbijganger hoor.
Als je ee tatoeage heb ben je volgens haar ook niet wijs en mijd ze je.
Afbeelding
Marion.

Ingding schreef:Volgens mij PDB heb je het artikel dat ik geplaatst heb niet helemaal goed begrepen.
Volgens mij heeft ze het niet eens gelezen. Ze is druk bezig met de analen van Amerika-leiders. Die van Kennedy. Dat is wel echte geschiedenis.
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Brigitte schreef:
noekie schreef:
Kan ik me voorstellen; die tijd was vreselijk voor eigenaren met een hond met bepaalde uiterlijke kenmerken en voor de asielen die honden die de kenmerken hadden mochten inslapen.
En dat waren er nog al wat :cry:
Zo dolblij dat dat niet meer hoeft.
Verder kan je asiel amsterdam nou niet echt serieus nemen zeg :roll:
Wij hadden ze nooit zitten omdat die honden standaard naar Den Haag moesten omdat die een aparte Pitbull gang hadden, Elektra had dus ook niet geplaatst mogen worden bij mij maar moest ingeslapen worden alleen is ze dus wel bij mij terecht gekomen omdat mijn baas haar niet wilde laten inslapen :ok:
Golden retriever nemen ze niet aan want hij is 11 jaar en heeft een medisch probleempje (ook al komt hij uit hun asiel)
Alles wat ouder is; doof; blind of een ander medisch probleem heeft word niet aangenomen.
Ik werk nu nog steeds op hetzelfde bedrijf alleen al 3 jaar niet meer in het asiel/pension maar bij ons weet ik dat alles gewoon aangenomen wordt :ok:
Helaas liep ik stage in amsterdam en alles wat maar leek op een pitje werd geeuthanaseerd; ook al waren ze maar 4 mnd oud.
Ook hadden we een inbeslagname vleugel met staffies die er al zaten voor ik begon met stage en na 2 jaar alsnog geuthanaseerd werden; dan mochten eigenaren onder begeleiding van politie nog 1x afscheid nemen van hun hond die ze al 2 jaar niet gezien hadden :cry: :cry: :cry:
En soms gebeurde het dat er 's nachts ingebroken was en er een hond gestolen was; god wat waren wij als stagelopers dan eigenlijk blij.

Ons asiel neemt ook alles aan; ook genoeg hondjes gehad via het forum.
Nu ook honden op de wachtlijst staan die bij het asiel uit hun eigen regio gewoon niet aangenomen worden.
Belachelijk gewoon :blah:
Laatst gewijzigd door noekie op 07 aug 2013 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
Pakdebal

Pat75 schreef: Nou ze kletst ook nirt met iedere willekeurige voorbijganger hoor.
.
doe ik wel, vind ik heel gezellig , waarom moeten jullie het altijd maar weer over mijn persoon hebben ?. :denken:
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Pakdebal schreef:
Pat75 schreef: Nou ze kletst ook nirt met iedere willekeurige voorbijganger hoor.
.
doe ik wel, vind ik heel gezellig , waarom moeten jullie het altijd maar weer over mijn persoon hebben ?. :denken:
Ach, hou toch eens op.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Pakdebal schreef:
.
leuk joh, had ik al voorgesteld maar doe ik het nog een keer
kom ik je volgend jaar opzoeken, samen met mijn hondje :cheer:
Afbeelding

Pat75
Zeer actief

Ongelezen bericht door Pat75 »

renee-uk schreef:
Pakdebal schreef:
.
Gezellig kom ik ook maar wel in korte broek en spaghettitop.
Gajes laat ik dan wel thuis
Afbeelding
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Pat75 schreef:
renee-uk schreef:
Pakdebal schreef:
.
Gezellig kom ik ook maar wel in korte broek en spaghettitop.
Gajes laat ik dan wel thuis
Spaghettitop... wa's da?
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
renee-uk
Zeer actief

een topje met dunne bandjes
Afbeelding

Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Pakdebal schreef:

Ik had het over het uitvallen en het feit dat Bauke niet te vertrouwen was met kinderen.
Ik val niet aan, ik constateer dat jouw hond ook geen heilige was en volgens je eigen normen ook afgespoten had moeten worden. Dus.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ze houdt jullie wel bezig he :lol1:
Afbeelding