Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
@Inge: hoe zit het eigenlijk met eventueel loopse teven?
Geen idee of dat een probleem is? Muts is nog steeds niet loops geweest, dus zou zomaar kunnen dat ze dan net loops is. Anders blijf ik dan gewoon thuis mocht dat zo zijn hoor, maar gewoon even benieuwd.
Zijn er nog veel plekken vrij? Ik kan op het laatste moment pas beslissen of ik mee kan doen. Dan alleen met Ilan (de rechte baan, want hij is dan 7,5 maand en eigenlijk alleen om te oefenen, zodat hij het ooit misschien gaat snappen! ), want Yana kan niet mee doen, omdat de baan niet helemaal onheind is.
Ik kan helaas niet meedoen met Sara.
Dus mijn plekje is over (korte baan).
Is er iemand die voor mij in de plaats wilt misschien?
Kom waarschijnlijk wel even kijken
Hilde schreef:Wij komen ook, niet mee doen, maar wel kijken Leuk mensen daar te zien!
gezellig;) Recht baantje kan hij toch wel! oude mannen stukje
Nou, het ligt zeer zeker niet aan dat hij 'oud' is, want hij doet qua energie en uithoudingsvermorgen niet onder voor jongere honden, hij zou de hele baan ook gemakkelijk uithouden. Probleem is meer dat hij nogal een gebrek aan jachtinstinct heeft, haha. Zelfs als er in het park konijnen voor hem wegspringen kijkt hij er nog niet eens naar, laat staan als er zo'n plastic ding voor hem weg zoeft. Mijn vermoeden is dat hij als hij losgelaten wordt rustig de boel eens gaat verkennen en z'n poot omhoog gaat tillen. Nou, dat kan ik ook wel gratis in het park met hem doen
Hilde schreef:Wij komen ook, niet mee doen, maar wel kijken Leuk mensen daar te zien!
gezellig;) Recht baantje kan hij toch wel! oude mannen stukje
Nou, het ligt zeer zeker niet aan dat hij 'oud' is, want hij doet qua energie en uithoudingsvermorgen niet onder voor jongere honden, hij zou de hele baan ook gemakkelijk uithouden. Probleem is meer dat hij nogal een gebrek aan jachtinstinct heeft, haha. Zelfs als er in het park konijnen voor hem wegspringen kijkt hij er nog niet eens naar, laat staan als er zo'n plastic ding voor hem weg zoeft. Mijn vermoeden is dat hij als hij losgelaten wordt rustig de boel eens gaat verkennen en z'n poot omhoog gaat tillen. Nou, dat kan ik ook wel gratis in het park met hem doen
Nou weet je.. Luca rent ook niet achter konijnen aan oid. Maar toch deed hij dit fantastisch
Ik had dat totaal niet verwacht maar hij vond het erg erg leuk
Bij officiële wedstrijden alvast wel dus ik neem aan dat het hierbij ook gewoon mag.
Met een loopse teef mag je logischerwijs geen wedstrijden lopen en ook niet meetrainen. Of dat bij deze dag ook zo is weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat het niet gewenst is, ook van de vereniging uit.
Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat hij hier achter aan gaat.. En vind het zonde om een plek in beslag te nemen met een hond die denk ik niet wil, terwijl andere honden het wel leuk vinden!
Hilde schreef:Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat hij hier achter aan gaat.. En vind het zonde om een plek in beslag te nemen met een hond die denk ik niet wil, terwijl andere honden het wel leuk vinden!
Ik denk dat de meeste mensen niet zeker weten of hun hond er wel achteraan gaat, dus gewoon proberen
Hilde schreef:Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat hij hier achter aan gaat.. En vind het zonde om een plek in beslag te nemen met een hond die denk ik niet wil, terwijl andere honden het wel leuk vinden!
Gewoon proberen! Van wat ik van de vorige keer heb gezien hebben veel honden hun baasjes compleet verrast (of compleet voor gek gezet ) en het was sowieso een gezellige dag. Wij hebben ons ook gewoon ingeschreven en zien het wel. Als ze het niet doet, hoop ik wel dat het nog leuke foto's oplevert!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014) Makso's Stars op Facebook
Je neemt geen plek in beslag hoor..gewoon meedoen;)
Scooby schreef:Zijn er nog veel plekken vrij? Ik kan op het laatste moment pas beslissen of ik mee kan doen. Dan alleen met Ilan (de rechte baan, want hij is dan 7,5 maand en eigenlijk alleen om te oefenen, zodat hij het ooit misschien gaat snappen! ), want Yana kan niet mee doen, omdat de baan niet helemaal onheind is.
Scooby schreef:Zijn er nog veel plekken vrij? Ik kan op het laatste moment pas beslissen of ik mee kan doen. Dan alleen met Ilan (de rechte baan, want hij is dan 7,5 maand en eigenlijk alleen om te oefenen, zodat hij het ooit misschien gaat snappen! ), want Yana kan niet mee doen, omdat de baan niet helemaal onheind is.
Als je het deze week weet kan je nog opgeven.
Ik weet helaas pas na het weekend meer. Kan ik het dan ook nog laten weten?
Bij Elektra had ik er alles op gezet dat die de hele baan zou nemen, die jaagt ontiegelijk en die liet me volledig in de steek en Phantom daarin tegen waar we totaal geen verwachting van hadden ging als een speer en liet op het einde ook de 'haas' niet los
Edit: Ik twijfel nog over meedoen of niet.
Zou het heel leuk vinden, maar weet niet of Sara's poten het aankunnen. En wil geen blessures aangezien we ook al flinke wandelingen gepland hebben in de week erna.
Ik laat het nog even definitief weten of we wel of niet mee doen.
Als het nog kan, wil ik Ilan op de valreep toch nog opgeven voor zondag! Voor de rechte baan, want hij is natuurlijk pas zeven maanden.
Hopelijk gaan we het allemaal redden dit weekend, dus als Ilan er nog bij kan, hoop ik er ook bij te kunnen zijn!