Ik zou het overigens niet zonder toezicht doen hoor, dat vind ik toch te eng.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Doe mij zo'n stel!
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Doe mij zo'n stel!
Gol kan ook zo lekker onverstoorbaar voor de deur liggen. Ik heb een stoep voor de deur, en een weg. Als ik de ramen ga lappen of een boekje wil lezen in de deuropening gaat Gol lekker op de stoep liggen. Ik hoef niet eens een commando te geven
-
Pakdebal
.
mijn stabij lag voor de deur bij mijn oppas zonder lijn , maar ze woonde in een hofje , langgerekt, waar zelfs fietsers langskwamen
die daar woonden
, hij vond alles best , en bleef lekker liggen, keek ze alleen maar even aan , vertelde ze .. maar met auto's zou ik het wel eng gevonden hebben
ik heb er foto's van gezien , net als dit paar , dus .
mijn stabij lag voor de deur bij mijn oppas zonder lijn , maar ze woonde in een hofje , langgerekt, waar zelfs fietsers langskwamen
die daar woonden
, hij vond alles best , en bleef lekker liggen, keek ze alleen maar even aan , vertelde ze .. maar met auto's zou ik het wel eng gevonden hebben
ik heb er foto's van gezien , net als dit paar , dus .
-
S@ndr@
- Zeer actief
hier is een hele tijd een kruing husky , labrador geweest die altijd buiten lag, waren toch heel wat mensen niet blij mee, ( als je er langs moet en bang bent voor honden) of als je zelf met een hond loopt die dan toch reageert) maar t beest bleef altijd braaf liggen.
thuis hadden we voorheen een herder die ook altijd in de deuropening lag, ook als we weggingen - ging altijd goed, nou zaten we niet gelijk aan een straat ofzo, dat scheelt wel
thuis hadden we voorheen een herder die ook altijd in de deuropening lag, ook als we weggingen - ging altijd goed, nou zaten we niet gelijk aan een straat ofzo, dat scheelt wel
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ik zie het hier nog niet zo snel gebeuren. Die gaan gewoon de boel verkennen en denken binnen korte tijd dat heel de straat van hun is denk ik.
Vind het wel mooi áls een hond zo uit zichzelf erfvast is. Of het gewoon geleerd is met een hupje onder de kont.
Vind het wel mooi áls een hond zo uit zichzelf erfvast is. Of het gewoon geleerd is met een hupje onder de kont.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Ik zou bij die twee van ons hupjes kunnen geven tot ik een osn woog
Erfvastheid is misschien niet rasgebonden maar dit drietal is het in elk geval wél. Gelukkig maar want er is daar geen ruimte voor vergissingen. Vorige week kwam daar een paniekerige herder tussen de auto's doorgeschoten en we konden hem bijna niet meer ontwijken. Ik weet zeker dat onze honden dan niet rustig waren blijven liggen
Erfvastheid is misschien niet rasgebonden maar dit drietal is het in elk geval wél. Gelukkig maar want er is daar geen ruimte voor vergissingen. Vorige week kwam daar een paniekerige herder tussen de auto's doorgeschoten en we konden hem bijna niet meer ontwijken. Ik weet zeker dat onze honden dan niet rustig waren blijven liggen