Geweldige foto's Malmalinois schreef: Deze vonden het zo erg dat ze mee moesten met mij... vreselijk...
De tegenzin is van hun koppies af te lezen

Moderator: moderatorteam
Geweldige foto's Malmalinois schreef: Deze vonden het zo erg dat ze mee moesten met mij... vreselijk...
De tegenzin is van hun koppies af te lezen
Demi schreef:Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zoveel meemaakt als PDB
Met andere woorden, ik geloof geen zak van alle topics die je opent. Aandacht trekken noemen ze dat ook wel eens
prachtige foto , dit zal best wel gebeurd zijn , op stukken dat het mag ( dus niet heel het strand ).malinois schreef:![]()
Maar wees nu eens eerlijk... je veralgemeniseerd het enorm en overdrijft daarbij schromelijk. Zoals je ziet vinden mijn honden het dus wel gewoon geweldig om met me mee te gaan (in dit geval) naar het strand. Ook met 38 graden. En ja ik weet waar ik naar toe ga dus ik weet wat ik daar aantref qua ondergrond. Of het is vloed dus water of het is eb dus zeiknat zand... Warm is het bij geen van beiden in ieder geval. Auto staat in het zicht, ik neem mijn voorzorgsmaatregelen voor onderweg en ik zit naast de auto ... dus ik zie het probleem niet? Niet alle stranden zijn zoals bij jou en niet alle stranden zijn overvol dat blijkt wel weer... en vakantietijd, prachtig warm weer en alles behalve druk.Pakdebal schreef:Demi schreef:Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zoveel meemaakt als PDB
Met andere woorden, ik geloof geen zak van alle topics die je opent. Aandacht trekken noemen ze dat ook wel eens
dit bericht is ook aandacht trekken , vooral met zo'n gedurfde kots smiley .. get a life .
Dit hele strand is vrij voor honden en als er gisteren in totaal 7 waren (incl. die van mij) was het veel... zie je mij nu echt lopen op een bomvol hondenstrand?Pakdebal schreef:prachtige foto , dit zal best wel gebeurd zijn , op stukken dat het mag ( dus niet heel het strand ).malinois schreef:![]()
.. en dan is het vol met honden
malinois schreef:Maar wees nu eens eerlijk... je veralgemeniseerd het enorm en overdrijft daarbij schromelijk. Zoals je ziet vinden mijn honden het dus wel gewoon geweldig om met me mee te gaan (in dit geval) naar het strand. Ook met 38 graden. En ja ik weet waar ik naar toe ga dus ik weet wat ik daar aantref qua ondergrond. Of het is vloed dus water of het is eb dus zeiknat zand... Warm is het bij geen van beiden in ieder geval. Auto staat in het zicht, ik neem mijn voorzorgsmaatregelen voor onderweg en ik zit naast de auto ... dus ik zie het probleem niet? Niet alle stranden zijn zoals bij jou en niet alle stranden zijn overvol dat blijkt wel weer... en vakantietijd, prachtig warm weer en alles behalve druk.Pakdebal schreef:Demi schreef:Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zoveel meemaakt als PDB
dit bericht is ook aandacht trekken , vooral met zo'n gedurfde kots smiley .. get a life .
Omdat het best leuk kan zijn voor zowel hond als baas, heel simpel... waarom zou je ze niet meenemen als je weet wat je doet en je weet dat je je honden er een plezier mee doet.Pakdebal schreef:malinois schreef:Maar wees nu eens eerlijk... je veralgemeniseerd het enorm en overdrijft daarbij schromelijk. Zoals je ziet vinden mijn honden het dus wel gewoon geweldig om met me mee te gaan (in dit geval) naar het strand. Ook met 38 graden. En ja ik weet waar ik naar toe ga dus ik weet wat ik daar aantref qua ondergrond. Of het is vloed dus water of het is eb dus zeiknat zand... Warm is het bij geen van beiden in ieder geval. Auto staat in het zicht, ik neem mijn voorzorgsmaatregelen voor onderweg en ik zit naast de auto ... dus ik zie het probleem niet? Niet alle stranden zijn zoals bij jou en niet alle stranden zijn overvol dat blijkt wel weer... en vakantietijd, prachtig warm weer en alles behalve druk.Pakdebal schreef:Demi schreef:Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zoveel meemaakt als PDB
http://www.raadvanbeheer.nl/aanschaf-ve ... warm-weer/
staat ook een stukje over het strand , niet iedere hond vindt het leuk in het warme weer , dus waarom zouden ze mee moeten ?
en als je vlakbij het strand woont, en je ziet het gebeuren , dan kan je daar een topic over openen .
Kells schreef:[Dat meen je niet! Heb je de dierenpolitie niet gebeld? Ik hoop toch wel dat je die mensen hebt kunnen achtervolgen en het leed op film hebt kunnen vastleggen.
Kells schreef:.Pakdebal schreef:Kells schreef:[Dat meen je niet! Heb je de dierenpolitie niet gebeld? Ik hoop toch wel dat je die mensen hebt kunnen achtervolgen en het leed op film hebt kunnen vastleggen.
dus jij bent zo'n type , die doorloopt , als er een hond in de auto zit .... er zijn er genoeg zoals jij,, die denken dat het wel goed is
tuurlijk.
.
weltrusten.
.
Kom op Pak, 't is kinderbedtijdPakdebal schreef:Kells schreef:.Pakdebal schreef:Kells schreef:[Dat meen je niet! Heb je de dierenpolitie niet gebeld? Ik hoop toch wel dat je die mensen hebt kunnen achtervolgen en het leed op film hebt kunnen vastleggen.
dus jij bent zo'n type , die doorloopt , als er een hond in de auto zit .... er zijn er genoeg zoals jij,, die denken dat het wel goed is
tuurlijk.
.
weltrusten.
.
uitdagen , wil je weer een rel , soms ?... zodat we weer allemaal verbannen worden ?.. kijk, kijk, nu weten we hoe dat gaat .
Ze is naar bed, dan mag je niet posten aan/over haarPakdebal schreef:Kells schreef:.Pakdebal schreef:Kells schreef:[Dat meen je niet! Heb je de dierenpolitie niet gebeld? Ik hoop toch wel dat je die mensen hebt kunnen achtervolgen en het leed op film hebt kunnen vastleggen.
tuurlijk.
.
weltrusten.
.
uitdagen , wil je weer een rel , soms ?... zodat we weer allemaal verbannen worden ?.. kijk, kijk, nu weten we hoe dat gaat .
Een ban is genoeg. En jij maakt zoveel mee in een maand wat een ander nog niet in 5 jaar meemaakt. En nee hoor trek geen aandacht reageer alleen op al die topics die je uit je duim zuigtPakdebal schreef:Kells schreef:.Pakdebal schreef:Kells schreef:[Dat meen je niet! Heb je de dierenpolitie niet gebeld? Ik hoop toch wel dat je die mensen hebt kunnen achtervolgen en het leed op film hebt kunnen vastleggen.
tuurlijk.
.
weltrusten.
.
jaloers , meid ?..Demi schreef:Een ban is genoeg. En jij maakt zoveel mee in een maand wat een ander nog niet in 5 jaar meemaakt. En nee hoor trek geen aandacht reageer alleen op al die topics die je uit je duim zuigt
En je stond heerlijk in de negeer, maar er was een quote waardoor ik dit helaas tegenkwam
Geloof niet dat je iemand kan vinden die jaloers op jou is PdB.Pakdebal schreef:jaloers , meid ?..Demi schreef:Een ban is genoeg. En jij maakt zoveel mee in een maand wat een ander nog niet in 5 jaar meemaakt. En nee hoor trek geen aandacht reageer alleen op al die topics die je uit je duim zuigt
En je stond heerlijk in de negeer, maar er was een quote waardoor ik dit helaas tegenkwam.. dat jij niets meemaakt ?..
bouvierpoedel schreef:Geloof niet dat je iemand kan vinden die jaloers op jou is PdB.
Dat je schreeuwd dat je iemand in de negeer hebt staan en dan toch de neiging niet kan onderdrukken om te kijken wat die persoon schrijft en het dan ook nog quoot ook.Pakdebal schreef:bouvierpoedel schreef:Geloof niet dat je iemand kan vinden die jaloers op jou is PdB.
als je zoals vandaag weer in de file moet staan voor het strand, ?.. dan kijken ze wel jaloers , als ik gewoon de deur uitstap .
het is hier te gek wonen ,.![]()
en dat is al 1 ding , waar je dan jaloers op bent , toch ?.
waarom schrijf je dan naar mij ?.. het is niet voor iemand anders interessant wat je schrijft ..bouvierpoedel schreef:Dat je schreeuwd dat je iemand in de negeer hebt staan en dan toch de neiging niet kan onderdrukken om te kijken wat die persoon schrijft en het dan ook nog quoot ook.Pakdebal schreef:bouvierpoedel schreef:Geloof niet dat je iemand kan vinden die jaloers op jou is PdB.
als je zoals vandaag weer in de file moet staan voor het strand, ?.. dan kijken ze wel jaloers , als ik gewoon de deur uitstap .
en dat is al 1 ding , waar je dan jaloers op bent , toch ?.![]()
Maar goed je blijft hillariesch en te dom voor woorden wat eigenlijk ook wel weer schattig is als je ervan houd.
Pak.. ik woon hier uitstekend en ja ik stond vrijdagmiddag ook in een rijdende file naar t strand ipv 100 kon ik 70/80 rijden welgeteld 5 min langer onderweg geweest. Maar voor die paar keer strand per jaar hoef ik niet bij zee te wonen.Pakdebal schreef:bouvierpoedel schreef:Geloof niet dat je iemand kan vinden die jaloers op jou is PdB.
Maakt niet ze is voor haarzelf ook 1 groot raadsel.Nanna schreef:Ik zit nu al tien minuten op die zin te kauwen en ik ben er nog niet uit wat ze nou eigenlijk bedoeltPakdebal schreef: waarom schrijf je dan naar mij ?.. het is niet voor iemand anders interessant wat je schrijft .... als je weet dat je in de negeer staat ?
Ik beken.Pakdebal schreef:bouvierpoedel schreef:Geloof niet dat je iemand kan vinden die jaloers op jou is PdB.
Dat ze niet snapt dat Kees op haar reageerde als ie toch weet dat hij in de negeer staatNanna schreef:Ik zit nu al tien minuten op die zin te kauwen en ik ben er nog niet uit wat ze nou eigenlijk bedoeltPakdebal schreef: waarom schrijf je dan naar mij ?.. het is niet voor iemand anders interessant wat je schrijft .... als je weet dat je in de negeer staat ?
Ik snap er ook geen woord van. Nou heb ik haar in de negeer dus ik zie alleen wat jullie quoten, maar dat maakt in sommige gevallen niets uitNanna schreef:Ik zit nu al tien minuten op die zin te kauwen en ik ben er nog niet uit wat ze nou eigenlijk bedoeltPakdebal schreef: waarom schrijf je dan naar mij ?.. het is niet voor iemand anders interessant wat je schrijft .... als je weet dat je in de negeer staat ?
flamme schreef:Dat ze niet snapt dat Kees op haar reageerde als ie toch weet dat hij in de negeer staatNanna schreef:Ik zit nu al tien minuten op die zin te kauwen en ik ben er nog niet uit wat ze nou eigenlijk bedoeltPakdebal schreef: waarom schrijf je dan naar mij ?.. het is niet voor iemand anders interessant wat je schrijft .... als je weet dat je in de negeer staat ?
ok:
Omdat ik weet dat je toch wel kijkt omdat je gewoon nieuwsgierig bent .Pakdebal schreef:flamme schreef:Dat ze niet snapt dat Kees op haar reageerde als ie toch weet dat hij in de negeer staatNanna schreef:Ik zit nu al tien minuten op die zin te kauwen en ik ben er nog niet uit wat ze nou eigenlijk bedoeltPakdebal schreef: waarom schrijf je dan naar mij ?.. het is niet voor iemand anders interessant wat je schrijft .... als je weet dat je in de negeer staat ?
ok:
,, precies , dat weet hij, hij schreef wat aan mij gericht , maar dat hoefde toch niet ?.
Wat een geweldig strand voor de hondenmalinois schreef:gisteren dus gemaakt voor de duidelijkheid:
en die van 2 weken geleden, een panoramafoto:
Ik zie ook best veel, maar van hetgeen ik zie maak ik geen drama. Daarin ligt het verschil tussen jou en mij (en nog een aantal mensen op het HF, denk ik).Pakdebal schreef:jaloers , meid ?..Demi schreef:Een ban is genoeg. En jij maakt zoveel mee in een maand wat een ander nog niet in 5 jaar meemaakt. En nee hoor trek geen aandacht reageer alleen op al die topics die je uit je duim zuigt
En je stond heerlijk in de negeer, maar er was een quote waardoor ik dit helaas tegenkwam.. dat jij niets meemaakt ?..
iedereen maakt hetzelfde mee, maar je moet er wel oog voor hebben , de meesten lopen met oogkleppen voor . zoals jij ...