Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cadzand-Bad
Moderator: moderatorteam
Cadzand-Bad
De keuze voor een weekje weg is gevallen op Cadzand, waar we een heerlijk huisje huren met mega tuin.
Nou ben ik als klein meisje geregeld in Cadzand geweest, maar daar kan ik me ten eerste niets van herinneren en ten tweede zal ik andere manieren van vertier hebben gevonden dan wat ik nu leuk vind. Ik stel me zomaar voor dat ik toen met een emmertje en een schepje tevreden op het strand zat.
Nu zoek ik echter wat dingen om te ondernemen aldaar, met of zonder hond. Heeft er iemand leuke suggesties van dingen die we gezien of gedaan moeten hebben?
Knokke, Sluis en 't Swin staan al op het lijstje.
Nou ben ik als klein meisje geregeld in Cadzand geweest, maar daar kan ik me ten eerste niets van herinneren en ten tweede zal ik andere manieren van vertier hebben gevonden dan wat ik nu leuk vind. Ik stel me zomaar voor dat ik toen met een emmertje en een schepje tevreden op het strand zat.
Nu zoek ik echter wat dingen om te ondernemen aldaar, met of zonder hond. Heeft er iemand leuke suggesties van dingen die we gezien of gedaan moeten hebben?
Knokke, Sluis en 't Swin staan al op het lijstje.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: Cadzand-Bad
Thanks! Ik kende 'm al (is namelijk dezelfde site als waar we het huisje hebben geboekt
)
Vind persoonlijke ervaringen en tips toch altijd wat leuker, en ook nuttiger.
Overigens gaan we zeker naar die struisvogelboerderij, zulke leuke beesten

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
JBK schreef:Thanks! Ik kende 'm al (is namelijk dezelfde site als waar we het huisje hebben geboekt)
ik ben er nog nooit geweest dus kan je niet helpen helaas

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2
Ja, de struisvogelboerderij is leuk paar jaar geleden zijn we daar geweest de honden mogen mee maar wel aangelijnd en naar Brugge kan je ook nog naar toegaan 

M@rijke schreef:Ja, de struisvogelboerderij is leuk paar jaar geleden zijn we daar geweest de honden mogen mee maar wel aangelijnd en naar Brugge kan je ook nog naar toegaan
Brugge, da's een goed idee! Niet bij stil gestaan!
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
De ijssalon in het winkelstraatje
Vergeet Knokke. Ik vond het vreselijk

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
De ijssalon in het winkelstraatje

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
Wat was er zo vreselijk? Mn baas vindt het er superMary schreef:De ijssalon in het winkelstraatje![]()
![]()
![]()

Dat verklaart wel waarom mijn baas het leuk vindtInge O schreef:knokke is gewoon een saaie dure winkelbadstad, verder niks te beleven.
hoever mag het van cadzand zijn? anders is gent zeker wel een bezoekje waard.

Gent is ruim een uur rijden. Zo lang wil ik Cody niet alleen laten in ons huisje. En ik neem aan dat hij er niet veel heeft te zoeken?
Inge O schreef:niet meer of niet minder dan in een andere stad, als hij een 'stadhond' is kan dat best maar als hij er niks aan vindt dan zou ik het ook niet doen.JBK schreef: Gent is ruim een uur rijden. Zo lang wil ik Cody niet alleen laten in ons huisje. En ik neem aan dat hij er niet veel heeft te zoeken?
Eh nee, ik heb 'm nog maar 4 maanden maar het is geen stadhond. Ik hoor 'm al denken; 'Prikkels, prikkels, prikkels'

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Wat heel leuk is om een dagkaartje te kopen in Knokke en de hele dag met de kusttram op pad te gaan.
Blankeberge is ook een heel leuk plaatsje.
Dat kan met hond? Want dat klinkt inderdaad erg leuk!Mirri schreef:Wat heel leuk is om een dagkaartje te kopen in Knokke en de hele dag met de kusttram op pad te gaan.
- Mirri
- Zeer actief
Ja hoor die van mij zijn al vaak mee geweest en nog gratis ook.JBK schreef:Dat kan met hond? Want dat klinkt inderdaad erg leuk!Mirri schreef:Wat heel leuk is om een dagkaartje te kopen in Knokke en de hele dag met de kusttram op pad te gaan.
Je moet ff googelen op toeristenpas, in juli en augustus kun je de twee weken met de bus reizen en kun je blijven zitten tot Knokke.
In Blankenbergen zit ook een heel leuk tentje waar je koffie kunt drinken, krijg je in een kannetje geserveerd. Aan de wand staan enorm veel kannetjes. Ik zal morgen ff kijken of ik de foto nog kan vinden.
- Mirri
- Zeer actief
Mirri schreef:JBK schreef:Mirri schreef:Wat heel leuk is om een dagkaartje te kopen in Knokke en de hele dag met de kusttram op pad te gaan.
In Blankenbergen zit ook een heel leuk tentje waar je koffie kunt drinken, krijg je in een kannetje geserveerd. Aan de wand staan enorm veel kannetjes. Ik zal morgen ff kijken of ik de foto nog kan vinden.

Zoiets vind mijn vriend (de koffie fanaticus) helemaal leuk!
Ik ga googlen, thanks voor de tip!
- Mirri
- Zeer actief
Graag gedaanJBK schreef:Zoiets vind mijn vriend (de koffie fanaticus) helemaal leuk!