nee, ik erger me niet zo snel, maar toevallig pas wel. We gingen naar losloopgebied met een strandje, daar zijn altijd heel veel honden en mensen. Kunnen ze heerlijk met elkaar spelen. Komt daar mijn geschiedenis leraar aan lopen met een labrador. De labrador stormt op Beau af en begint op hem te springen in t water, Beau schrikt en rent snel naar mij toe. Ik gooi zijn tennisbal in het water en Beau gaat hem halen. De labrador blijft maar bij hem en springt de hele tijd op hem, waardoor Beau de hele tijd onder water gaat. Na 10 minuten is het nog niet over en het baasje zegt er niks van... Ik begin me er wel een beetje aan te ergeren, want Beau komt elke keer naar mij toe om 'dekking' te zoeken. Na 20 minuten heeft het baasje van de labrador nog niets gezegd, alleen maar lachen, want oh wat doet de labrador grappig

. Beau is het nu toch echt zat en begint behoorlijk te snauwen(dit deed hij al na 5 minuten, maar nu toch echt behoorlijk hard etc.) Voor de labrador lijkt het niets uit te maken, dus die gaat gewoon vrolijk door...
Werd nu toch wel langzaam beetje boos dat ze niets deden, maar het was mijn geschiedenis leraar... as een beetje bang dat als ik er wat van zou zeggen dit gevolgen zou hebben op school... Expres lagere cijfers geven o.i.d. Dus i.p.v. iets te zeggen zijn we een beetje mopperend weg gegaan.
Verder vindt ik het niet erg als er honden naar Beau toe komen, dit doet Beau helaas ook en ik ben het aan het trainen, maar het wil nog niet echt lukken helaas. Als er een hond naar hem toe komt stormen en we zijn buiten het losloopgebied, dus waar de honden gewoon aan de lijn moeten zitten vind ik het wel heel vervelend. Dat had ik pas ook. Ben ik met Beau aan het trainen dat hij niet zo hevig moet reageren op andere honden. Ik laat hem zitten op de stoep, omdat er in de verte een hond loopt, staat er opeens een hond naast Beau die hem uitdaagt tot spelen. Nou dan gaat Beau helemaal door het lint, gevolg is dat ik hem niet houd en meegesleurd wordt in hun spel. Ja fijn, baasje is nergens te bekennen en komt naar een paar seconde tevoorschijn. Begint te lachen en zegt, leuk he als ze zo samen spelen. Ik probeer uit te leggen dat ik dit absoluut niet fijn vindt en dat hij zijn hond aan moet lijnen. Zegt ie nee hoor en wijst naar een bordje met de tekst renveld erop. Zie je, zegt hij. Laat die hond anders ook gewoon lekker los, dit is niet eerlijk zo, jouw hond kan nu niet zo goed spelen.
Waarop ik zeg dat ik dit niet doe, omdat Beau anders weg loopt en dat zijn hond al los aan kwam lopen waar hij nog niet los mocht en dat het renveldje het stuk is waar gras is en niet de stoep ernaast. De stoep is waar ik stond, naast het renveldje dus. Ik was ondertussen behoorlijk boos geworden, maar hij bleef zeggen dat Beau los moest, omdat het nu niet eerlijk was. Ik zei nogmaals dat hij zijn hond bij zich moest houden of aan moest lijnen, omdat ik het niet fijn vind. Hij heeft dit toen gedaan en er is geen woord meer uit zijn mond gekomen.