Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Zelf gemaakt. Mijn vriend ging bagger uit de vijver halen en ik moest ook even op het vlootje.
Mijn vriend kan niet zo goed met de cam overweg ''dus ik dacht dat ik veilig was wat dat betreft'' maar hij moest een foto maken.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Ja dat is onze vijver. Voor een gedeelte is al worteldoek gelegd met kiezels erover een ander deel is nog helemaal begroeit met onkruid. Maar aan 1 kant is het al heel mooi naast de vijver we doen steeds iets. Alleen in de vakanties en weekenden etc.
Tara schreef:Wat een leukerd ben jij om te zien!
En ik vind het heel erg leuke en mooie foto's, juist omdat ze zo naturel zijn.
Thanks de fotos zijn ook maar gewoon gemaakt voor de fun.
Dat is niet iets wat we altijd doen met een vlot ´´piepschuim´´ op het water. Haha ik zat met een schep als roeispaan.
Tara schreef:Wat een leukerd ben jij om te zien!
En ik vind het heel erg leuke en mooie foto's, juist omdat ze zo naturel zijn.
Thanks de fotos zijn ook maar gewoon gemaakt voor de fun.
Dat is niet iets wat we altijd doen met een vlot ´´piepschuim´´ op het water. Haha ik zat met een schep als roeispaan.
Hou eens op! Je bent een prachtige meid, en het is een prachtige foto.
En weet je? Het maakt geen reet uit of de foto's voor de fun gemaakt zijn. Of van gewoon piepschuim. Of dat je met een schep aan het roeien was....
Haha ja ik heb echt witte benen ''nog eens versterkt door de felle zon'' sorry had wel mogen waarschuwen lol.
Ik zie er jonger uit dan ik ben kan ik niks aan doen ''niet dat ik oud ben overgens''
En ja ik heb een keer eerder een foto geplaatst waar ik kort haar had ''maar dat was niks voor mij een vergissing'' ben blij dat ik weer lang heb.
En de vijver is dus ontstaan uit regenwater.
En Dee volgens mij kennen wij elkaar van de doedag
toots schreef:
En ja ik heb een keer eerder een foto geplaatst waar ik kort haar had ''maar dat was niks voor mij een vergissing'' ben blij dat ik weer lang heb.
toots schreef:
Bij de toetjes he?
Dit staat je veeeeel leuker
Ehm nee, daar ben ik niet geweest hoor
Haha sorry daar waren 2 mensen met zwitserse herders ik dacht dat jij er 1 van was sorry
En jah dit staat idd leuker maar ik was het toen zo zat. Maar daar had ik spijt van
Barnsley schreef:Had ik toch altijd het idee dat jij op een flatje woont haha.
Leuke foto's!
Wij wonen niet in Poppel maar we zijn daar voor de vakantie.
we wonen ook niet op een flatje trouwens