ik duim heel hard voor je vent hoor en ook voor jou, want je hart zal wel in je keel kloppen nu
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Magnum update!
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Het is zover, Magnum krijgt om 11:00 zijn operatie
zenuwgedoe is het
ik duim heel hard voor je vent hoor en ook voor jou, want je hart zal wel in je keel kloppen nu

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
mijn goldens
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Sterkte met Magnum!
-
joline
- Zeer actief
Sterkte, ik duim ook voor jullie. Voor je het weet is hij weer lekker thuis 
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Sterkte, ik duim hard mee!
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
Dank jullie wel allemaal voor de duimen.
Magnum en ik zijn nu net 20 minuten thuis.
Ik werd rond 13:00 uur gebeld dat ik weer naar het Dierenziekenhuis kon komen, want ze waren bijna klaar met Magnum.
Dus ik naar het Dierenziekenhuis, en mocht meteen weer door lopen naar de OK waar Magnum nog wel aan de toeters en bellen lag, maar wel al aan het bijkomen was.
Ik kreeg te horen dat ze 1 kies hadden getrokken, en daar boven zat een behoorlijk groot abses die ze hebben door geprikt en leeg hebben gehaald. Ook zijn meteen 4 kleine voortandjes onder getrokken, 3 ervan waren al stompjes en 1 ervan was afgelopen week afgebroken.
Foto van Magnum hoe hij erbij lag op de OK tafel toen hij aan het bij komen was.
http://i18.photobucket.com/albums/b141/ ... f05575.jpg
Toen Magnum iets wakker werd kon hij van de apparatuur gekoppeld worden, en werd hij naar een kamer apart gedragen alwaar hij op zijn gemakkie verder wakker kon worden. De kamer werd donker gemaakt aangezien dat prettiger en rustiger wakker worden is als in het licht. Dus ik zat in die kamer met Magnum nog compeet van de wereld, heb hem lekker gekroeilt en zachtjes tegen hem gepraat. Tot het moment dat hij echt wakker werd toen heeft hij even wat gepiept en geloeit, maar eenmaal beter wakker was dat snel over. Na een kleine 45 minuten na de operatie kon Mangnum alweer staan, en probeerde hij wat te lopen, altans het was nog meer vallen en opstaan. Maar als snel had hij door dat hij de kamer door kon waggelen, en kreeg ik alweer de eerste knuffel en lebber van hem. Omstreeks 14:10 uur was Magnum fit genoeg om lekker mee naar huis te mogen.
Hij ligt nu heerlijk languit op zijn schapenvachtje naast de bank zijn roes uit te slapen.
Nu mag hij op zijn gemakkie gaan herstellen, en beginnen we morgen nog voor de zekerheid met een AB kuur, en natuurlijk pijnstilling. Over 4 weken terug voor controle.
Magnum en ik zijn nu net 20 minuten thuis.
Ik werd rond 13:00 uur gebeld dat ik weer naar het Dierenziekenhuis kon komen, want ze waren bijna klaar met Magnum.
Dus ik naar het Dierenziekenhuis, en mocht meteen weer door lopen naar de OK waar Magnum nog wel aan de toeters en bellen lag, maar wel al aan het bijkomen was.
Ik kreeg te horen dat ze 1 kies hadden getrokken, en daar boven zat een behoorlijk groot abses die ze hebben door geprikt en leeg hebben gehaald. Ook zijn meteen 4 kleine voortandjes onder getrokken, 3 ervan waren al stompjes en 1 ervan was afgelopen week afgebroken.
Foto van Magnum hoe hij erbij lag op de OK tafel toen hij aan het bij komen was.
http://i18.photobucket.com/albums/b141/ ... f05575.jpg
Toen Magnum iets wakker werd kon hij van de apparatuur gekoppeld worden, en werd hij naar een kamer apart gedragen alwaar hij op zijn gemakkie verder wakker kon worden. De kamer werd donker gemaakt aangezien dat prettiger en rustiger wakker worden is als in het licht. Dus ik zat in die kamer met Magnum nog compeet van de wereld, heb hem lekker gekroeilt en zachtjes tegen hem gepraat. Tot het moment dat hij echt wakker werd toen heeft hij even wat gepiept en geloeit, maar eenmaal beter wakker was dat snel over. Na een kleine 45 minuten na de operatie kon Mangnum alweer staan, en probeerde hij wat te lopen, altans het was nog meer vallen en opstaan. Maar als snel had hij door dat hij de kamer door kon waggelen, en kreeg ik alweer de eerste knuffel en lebber van hem. Omstreeks 14:10 uur was Magnum fit genoeg om lekker mee naar huis te mogen.
Hij ligt nu heerlijk languit op zijn schapenvachtje naast de bank zijn roes uit te slapen.
Nu mag hij op zijn gemakkie gaan herstellen, en beginnen we morgen nog voor de zekerheid met een AB kuur, en natuurlijk pijnstilling. Over 4 weken terug voor controle.
Laatst gewijzigd door magnum op 02 aug 2013 15:31, 2 keer totaal gewijzigd.

- alm@
- moderator
Re: Magnum is weer thuis, is allemaal goed gegaan.
Goed zo
geef hem maar voorzichtig een beterschapsknuf van mij 

- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Geluukig dat alles goed is gegaan. Beterschap voor de hondenvent!
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
fijn 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Wilm@
Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen. Dikke knuff voor Magnum.

-
magnum
- Zeer actief
Dank jullie wel allemaal.
Met Magnum gaat het zijn gangetje, hij loopt af en toe lekker rond en soms ook alweer met een speeltje in zijn bek. Maar het grootste gedeelte ligt hij gewoon lekker zijn roes uit te slapen, met zo nu en dan wat gepiep.
Hij heeft al iets gedronken en mag zo al een klein beetje eten hebben.
De knuffels heb ik door gegeven en die zijn goed ontvangen.
Met Magnum gaat het zijn gangetje, hij loopt af en toe lekker rond en soms ook alweer met een speeltje in zijn bek. Maar het grootste gedeelte ligt hij gewoon lekker zijn roes uit te slapen, met zo nu en dan wat gepiep.
Hij heeft al iets gedronken en mag zo al een klein beetje eten hebben.
De knuffels heb ik door gegeven en die zijn goed ontvangen.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Fijn dat alles goed is verlopen, het klinkt als een fijne dierenartsenpraktijk/kliniek waar je geweest bent.
Beterschap voor Magnum, gelukkig is hij van het abces verlost nu.
Beterschap voor Magnum, gelukkig is hij van het abces verlost nu.
-
magnum
- Zeer actief
Ja het is echt een super fijne praktijk, en het voordeel is is dat ze Magnum heel goed kennen.
Ze zijn zowel voor de beesten als voor de eigenaren heel goed en vriendelijk. (ik kreeg zelfs nog een Magnum ijsje van ze, toen ik bij Mag zat toen hij bij kwam).
Ik vind het ook super prettig dat ik erbij kan blijven tot op de OK, en er ook weer bij was toen hij nog op de OK lag.
Dit was Magnum een klein uurtje geleden, ik was toen bezig met rijst koken voor hem. Hij heeft het letterlijk naar binnen geschrokt alsof hij nooit te eten krijgt. Zijn eetlust heeft hij in ieder geval netjes terug, ook heeft hij al wat gedronken, en het blijft er tot nu toe ook netjes in. Hij ligt en slaapt nog veel ook is hij nog wat versuft, maar toch loopt hij ook al af en toe met een speeltje in zijn bekkie rond. (foto is met mijn telefoon gemaakt)

Ze zijn zowel voor de beesten als voor de eigenaren heel goed en vriendelijk. (ik kreeg zelfs nog een Magnum ijsje van ze, toen ik bij Mag zat toen hij bij kwam).
Ik vind het ook super prettig dat ik erbij kan blijven tot op de OK, en er ook weer bij was toen hij nog op de OK lag.
Dit was Magnum een klein uurtje geleden, ik was toen bezig met rijst koken voor hem. Hij heeft het letterlijk naar binnen geschrokt alsof hij nooit te eten krijgt. Zijn eetlust heeft hij in ieder geval netjes terug, ook heeft hij al wat gedronken, en het blijft er tot nu toe ook netjes in. Hij ligt en slaapt nog veel ook is hij nog wat versuft, maar toch loopt hij ook al af en toe met een speeltje in zijn bekkie rond. (foto is met mijn telefoon gemaakt)

- alm@
- moderator
Ja hé. En nog een beetje suffig maar dat trekt wel weer bij.Jion schreef:Hij kijkt helemaal opgelucht.

-
magnum
- Zeer actief
Ik denk ook wel dat hij flink opgelucht is, want het zal hem ongetwijfeld pijn hebben gedaan ondanks dat hij het niet aangaf.
Maar nu is hij er vanaf, en kan hij erweer jaren tegen aan met zijn gebit.
En versuft is hij ook nog zeer zeker, slaapt veel en ploft overal neer als hij even gelopen heeft.
Net even in de tuin geweest met hem, en hij heeft alweer netjes een plas gedaan.
En nu ligt hij alweer heerlijk te snurken.
Maar nu is hij er vanaf, en kan hij erweer jaren tegen aan met zijn gebit.
En versuft is hij ook nog zeer zeker, slaapt veel en ploft overal neer als hij even gelopen heeft.
Net even in de tuin geweest met hem, en hij heeft alweer netjes een plas gedaan.
En nu ligt hij alweer heerlijk te snurken.

- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
Fijn. Bloed het nog, of is dat al over. Bij Ivan lag er zo nu en dan een plasje bloed waar hij lag. De volgende dag nog een beetje maar nu is het helemaal klaar.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
-
magnum
- Zeer actief
Het bloed nog wel zo nu en dan, bij Magnum hebben ze wel 1 oplosbare hechting gezet aangezien het gat te groot was. Maar er is ook nog een heel stuk open gelaten zodat er nog overgebleven troep eruit kan. En hij mist natuurlijk ook 4 voortandjes, en ook die bloeden nog zo nu en dan.Jacky schreef:Fijn. Bloed het nog, of is dat al over. Bij Ivan lag er zo nu en dan een plasje bloed waar hij lag. De volgende dag nog een beetje maar nu is het helemaal klaar.

-
magnum
- Zeer actief
Dank je wel
En leuk en vooral lief is hij zeker, hij weet altijd iedereen om zijn pootjes te winden.
Zelfs de DA zeggen altijd waren alle honden maar zo makkelijk, lief en knuffelig.

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Fijn dat het allemaal goed is gegaan!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
Hij heeft een ontzettende lodderige lieve kop trouwens 

Odin 2001-2013
Ivan 2001
-
magnum
- Zeer actief
Zo bijna een week verder na het verwijderen van de kies en het abses, dus vond het wel even tijd voor een update.
Magnum heeft een dag of 3 echt last gehad van de narcose en was echt niet zichzelf, sinds maandag middag is hij gelukkig weer helemaal de oude. Hij stuiterd weer heerlijk rond, zeult weer met zijn speeltjes en is weer de vrolijke pretbek die hij altijd was.
De bult onder zijn oog zit er nog, maar is nu netjes aan het slinken. Vandaag was zijn laatste dag voor de pijnstillers, maar hij heeft nog wel voor een dag of 4 AB. En wat ik kan zien en beoordelen zijn het gat van de kies en het tandvlees waar de kleine tandjes zaten heel netjes aan het genezen.
Over 3 weken moet hij weer even terug voor controle, en dan zien we echt hoe het is genezen.
Hierbij een foto toen hij aan het spelen was, en heb de foto wat uitgesneden. Maar je ziet duidelijk zijn missende kies.

Magnum heeft een dag of 3 echt last gehad van de narcose en was echt niet zichzelf, sinds maandag middag is hij gelukkig weer helemaal de oude. Hij stuiterd weer heerlijk rond, zeult weer met zijn speeltjes en is weer de vrolijke pretbek die hij altijd was.
De bult onder zijn oog zit er nog, maar is nu netjes aan het slinken. Vandaag was zijn laatste dag voor de pijnstillers, maar hij heeft nog wel voor een dag of 4 AB. En wat ik kan zien en beoordelen zijn het gat van de kies en het tandvlees waar de kleine tandjes zaten heel netjes aan het genezen.
Over 3 weken moet hij weer even terug voor controle, en dan zien we echt hoe het is genezen.
Hierbij een foto toen hij aan het spelen was, en heb de foto wat uitgesneden. Maar je ziet duidelijk zijn missende kies.

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Re: Magnum update!
Fijn dat het zo goed gaat