2 dagen terug ben ik met spoed bij de dierenarts geweest met mijn hondje omdat hij in een reverse sneeze bleef hangen en erbij bleef kokhalsen, al uren lang.
Hij heeft daar een injectie gehad tegen misselijkheid en een pijnstiller, nu is alles gelukkig weer goed.
Op het moment dat ze mijn hondje Binky nakeek ontdekte ze hartruis en opgezette speekselklieren (zichtbaar langs de tong). Dit zag er sponsachtig uit.
Dierenarts zei dat ze dit nog nooit eerder had gezien
Nu had ik zon rotgevoel bij deze dierenarts (al een hele tijd BTW), dus ben overgestapt naar een andere. Ik heb daar vanmiddag een afspraak om nog eens te laten luisteren naar die hartruis en die opgezette speekselklieren, het zit me toch allemaal niet lekker.
Wat vinden jullie? Hebben jullie dit al eens meegemaakt? Is het nodig om je portemonnee leeg te trekken bij hartruis? Ik heb alles voor mijn hondje over, maar sommige dierenartspraktijken worden steeds commerciëler en smeren je van alles aan. Ik hoop dat ik nu een praktijk tref die wat persoonlijker is en echt serieus omgaat met mijn hondje.
om 13:40 heb ik de afspraak dus dan laat ik erna wel meer weten.
Groetjessss